Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Trace moc jak wciskam gaz do oporu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Trace moc jak wciskam gaz do oporu
Autor Wiadomość
Arthurro 




Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 80
Skąd: Gołdap



  Wysłany: Sro Sie 22, 2007 09:49   [R620] Trace moc jak wciskam gaz do oporu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Jak wcisnę gaz do oporu i autko sie rozpędza [zaobserwowane na 4 i 5 biegu], to w pewnym momencie tak na ok 2-3sek traci moc i nie ciągnie, a potem znowu zaskakuje. Na 4 to jest gdy przeskoczy 3000 obrotów, a na 5 jak dochodzi do 140km/godz, czyli też ok 3000 obrotów.
Od czego to może być i jak mogę się tego pozbyć?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 22, 2007 09:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Sie 22, 2007 11:07   

Nie jestem pewien, ale utrata mocy w tych zakresach może być spowodowana usterką przepływomierza. Możesz go odpiąć i sprawdzić czy będzie takie samo zachowanie lub podmienić na próbę jakiś sprawny od kogoś z 620SDi. Rozumiem, że komputer nie pokazuje błędów?

PS>Można też dla pewności sprawdzić dopływ powietrza - przewód dolotowy i filtr.
Tak gdybam tylko, może ktoś ma lepszy pomysł?
 
 
Arthurro 




Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 80
Skąd: Gołdap



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 07:28   

Tak siedze i przeglądam swoje stare posty. Zauważyłem że napisałem problem, ale jak już go rozwiązałem to nie napisałem o tym nic.
Napisze bo komuś może to się przydać.
Utrata mocy, jaka była w moim aucie była spowodowana tym że przewód wychodzodzący z turbiny zsunął się. I gdy turbina zaczynała chodzić, gdy gaz był wciskany do oporu, wtedy przez ten przewód w małych ilościach wydostawał się olej.
Braków oleju nie zaobserwowałem, ale jak założony został z powrotem ten przewód to od tej pory jest już wszystko ok.
 
 
 
lukasz8784 



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: lidzbark



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:21   

witam. mam identyczny problem prosze o jakies wieksze wskazowki (ktory dokladnie przewod) na ten temat bo juz wszystko probowalem i nic. z gory dziekuje za odpowiedz lukasz8784
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:25   

Z turbiny (jej wylotu) wychodzą dwa wężyki: jeden do sterowania zaworem upustowym turbiny a dugi do MAP sensora (czujnika ciśnienia) na ścianie grodziowej. Pewnie któryś z nich się zsunął :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
lukasz8784 



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: lidzbark



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:44   

te wezyki to te takie cieniutkie. to wydaje mi ze sa w porzadku juz teraz nie wíem. ale mam identyczne objawy.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:47   

Tak, jeden cieniutki, ale Arthurro ma na myśli taki grubszy z boku turbiny, krótki idący do puszki zaworu upustowego.
 
 
lukasz8784 



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: lidzbark



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:52   

a co to jest ta puszka zaworu upustowego i gdzie ona sie znajduje
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:56   

Kurcze nie mam teraz obrazka czy zdjęcia, ale jak wiesz gdzie jest i jak wygląda turbina to przy niej jest takie cięgło, które wchodzi do cylindrycznej małej puszki (zawór upustowy) i tam będzie też wężyk , krótki wygięty w kształt rozszerzonej litery U. Powinieneś znaleźć :)

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 21:57 ]
Potrzeba matką wynalazków :D http://moto.allegro.pl/it...vic_accord.html tu widać ten wężyk ;)
 
 
lukasz8784 



Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: lidzbark



Wysłany: Nie Gru 07, 2008 21:59   

dzieki za porady widze ze masz troche pojecia w takim dieslu. jutro sprawdze jak wroce z pracy i dam znac. dziekuje jeszcze raz

[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 22:07 ]
jeszcze raz bardzo dziekuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Czy części od R400 pasują do R620?
SupportOnline Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 09, 2013 10:36
tronsek
Brak nowych postów [R620] Kłopot ze spalaniem gazu w r620
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 22, 2007 22:39
piter34
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 19:30
marthinez
Brak nowych postów [R620] Demontaż kierownicy w R620
szags Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Wrz 15, 2010 14:15
Gość
Brak nowych postów [R620]
pare pytan nt 'nowego' Roverka
asdeq Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Cze 14, 2007 16:10
asdeq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink