Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 22:52   

Rozumiem, ale pojąć nie mogę po co Ty go tak kręcisz :razz:
Ja kręcę do 4, rzadko do 4,5k bo moment czuć, że spada ;)
A najwyższą moc ma przy 4,2k rpm
A jak przepływka padła to jeździłem na odpiętej po prostu ;) i tak się powinno robić, bo mi na padniętej jeździł słaaaabo, a palił dużo.
Ogólnie to na odpiętej zbiera się pięknie od samego dołu, ale na wyższych się dławi.
Na dobrej jest odwrotnie - na niskich muli, a na wysokich tylko migają obok mnie samochody ;) Dlatego chcę zmienić mapy na te od 113 KM, bo podobno będzie się lepiej zbierał od dołu :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 22:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 11:06   

Krzysi3k5 napisał/a:
i tak się powinno robić, bo mi na padniętej jeździł słaaaabo, a palił dużo.

na odpiętej też pali więcej
Krzysi3k5 napisał/a:
Ogólnie to na odpiętej zbiera się pięknie od samego dołu, ale na wyższych się dławi.

w takim razie moj jest jakiś dziwny bo na odpiętej kręcił super w całym zakresie obrotów.
Krzysi3k5 napisał/a:
Na dobrej jest odwrotnie - na niskich muli, a na wysokich tylko migają obok mnie samochody

u mnie z nową przeplywką od 1500 pięknie się zbiera,zobaczymy czy spalanie spadnie
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 11:11   

Spalanie na odpiętej przepływce u mnie było wyższe średnio o jakieś pół litra. Na zwalonej natomiast wyższe o 2 litry... Na odpiętej miałem odcinkę przy 4k rpm, a przy 3,5 k słychać było metaliczny dźwięk...
 
 
musk19 



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 12:00   R75 CDT 2000r

Moje pytanie może jest tendencyjne ale chciałbym mieć pewność czy te oplowskie wkłady do przepływek pasują też do R75 CDT 2000r?
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 12:57   

Krzysi3k5 napisał/a:
Na zwalonej natomiast wyższe o 2 litry...

u mnie było tak samo
Krzysi3k5 napisał/a:
przy 3,5 k słychać było metaliczny dźwięk...

ja tam nic nie słyszalem
musk19 napisał/a:
czy te oplowskie wkłady do przepływek pasują też do R75 CDT 2000r?

jeśli wkład w R75 ma taki sam numer jak ten oplowski to chyba tak, ale niech sie wypowiedza wlaściciele R75
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 13:00   

musk19 napisał/a:
czy te oplowskie wkłady do przepływek pasują też do R75 CDT 2000r?

raczej nie .... w R75 jest zupełnie inny silnik.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
CULTUS 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 31
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 19:57   

Silnik silnikiem, Musk19 najłatwiej weź i wykręć swój wkład i sprawdź nr wkładu, jak będzie taki sam to pasuje, innego sposobu nie ma.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 22:45   

przy odpietej przeplywce auto przechodzi w tryb serwisowy i nie wejdzie ponad 4 k rpm, stad te problemy ;)

nie liczylbym na znaczna poprawe dolu przy kompie z 113km autka, bo dolu te autka mocnego nie maja, musisz sie liczyc ze dol dla auta keidy zaczyna sie mu chciec jechac to 1,8 k blizej 2 k rpm :bezradny: trzeba grzebac w aucie by to zmienic ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 22:51   

Wiem, wiem ;)
Ale będzie trochę mocniejszy, na wyższych obrotach też :)
Jeszcze wstawię sportową wkładkę filtru powietrze K&N, to podobno też daję trochę mocy w dolnych partiach :)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 22:53   

sprawdz wykresy z powertraina , dla 113 i porownaj, ja nie znam wykresu dla serii 200 :/

osoby co zakaldaly, mowily ze jest lepiej, tylko znalez dawce i przelozenie zrobic rozsadnie, bez rzezb, a bedzie hulac ;) powodzenia
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 22:55   

Albo pojechać do mariusza i zmienić mapy ;)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 23:02   

nie wiem czy mariusz sie bawi w takie rzeczy , ale to jego musisz pytac ;) sory za OT w temacie przeplywek :>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 23:06   

Kończymy OT :)
Tak, bawi się i jest nawet o tym temat ;)
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 16:27   

ciekawy jestem czy u mnie w landku jest ta 4 czy 5 pinowa przepływka, czysto teoretycznie spytam czy walnięta przepływka objawia się jakoś przy odpalaniu? czy może ona powodować problemy z odpalaniem? btw znalazłem na allegro zamiennik za 155zł oto on
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 16:37   

Legion1349, do LR pasuje wkład od 75tki. A nie 25/45 itd.
http://forum.roverki.eu/v...p=158581#158581

A co do odlapania, to raczej nie ma wpływu, ale odpiąć i przetestować to minuta roboty.
 
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 17:44   

nie kumam przeca ewidentnie 75 nie jest na silniku L serii, w przeciwieństwie do 25, 45. Więc jakim cudem ma u mnie pasować przepływka od 75?
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 20:23   

Odgrzewam temat. Przyszła pora i na mnie. Przepływomierz do wymiany. W związku z tym mam pytanie do osób, które przekładały wkład od Opla. Czy zmienił się zakres obrotów, w jakim auto dotychczas się zbierało (oczywiście z czasów jak poprzednia przepływka była sprawa)?

Napisałem do sprzedawcy, u którego kupował kolega Cultus, z zapytaniem o nr wkładu. Dostałem odp., że nie może sprawdzić, bo przepływomierze są oryginalnie zapakowane. Może ktoś polecić od kogo warto kupić?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 28, 2009 20:40   

Każdy przepływomierz o danym numerze ma taki sam wkład.
Co do zakresu obrotów - wszystko to samo. W końcu ten sam wkład, więc nie ma prawa się różnić. Pasuje nawet do puszki od zamiennika, jakby ktoś nie był pewien, tak jak kiedyś ja.
Ja kupowałem u kolesia, który sprzedaje na allegro, ale odebrałem w Białym osobiście.
http://moto.allegro.pl/it...0281002180.html
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 20:47   

Krzysi3k5, dzięki za szybką odpowiedź. Znalazłem też sprzedawcę z W-wy LINK i chyba taki wezmę. Numery się zgadzają.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 28, 2009 20:58   

Będzie git :)
Będziesz musiał kupić torxy z dziurką w środku, albo pomęczyć się chwilę z kombinerkami żeby wykręcić wkład ;)
Ja wybrałem ten drugi wariant i wkręciłem potem na zwykłe blachowkręty :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-ALL] Bosch EsiTronic 2010 PL
zapal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Cze 06, 2010 18:40
SyntaX
Brak nowych postów [R All] Zmiana dawki paliwa od a do z, SDi pompa Bosch VP-37
kruszan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Lut 15, 2013 23:18
fuego_30
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 15:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [seria K] Nowy fabrycznie silnik 1,4 16V
ash Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 32 Pon Mar 30, 2009 12:44
Zukowaty
Brak nowych postów [iDT]Dobry nowy akumulator z dostępem do cel
Jordan87 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pią Sty 02, 2015 22:47
Jordan87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink