Forum Klubu ROVERki.pl :: R75 CDT po tuningu vs Vectra 2.5 V6
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R75 CDT po tuningu vs Vectra 2.5 V6
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 17:03   

Ibiza ok 145km moment 360-380Nm
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 14, 2009 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 17:12   

http://kocar.pl/pl/baza_ofert/golf_v.php

ta stronka powinna trochę zmienić twoje pojecie przyspieszenia :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 17:29   

tak wszedłem właśnie na ta stronkę i patrze ibizy 1,9 TDI 110KM 235Nm seria a po modach 150KM 340Nm natomiast omawiana ibiza moment ma powyżej 360Nm i 145KM i było to mierzone na hamowni wiec Sorky ale nie będę się sugerował tymi akurat danymi z podanej strony! :)

NIe wiem co masz na mysli pisząc " ta stronka powinna trochę zmienić twoje pojecie przyspieszenia " Przyśpieszenie to Moment Obrotowy I tego sie bedę trzymał :D
I Prawda jest taka ze Ibiza Objechała tego bezradnego Leonika Chociaz wydawało by się ze Leon Powinien to rywalizacje wygrać :) ale tak nie jest :D Czasem Decyduja konie mechaniczne na prędkości a czasem moment obrotowy :D W tym wypadku akurat moment Ibizy zjadł Leona :) Koniec Tematu! Bo jak tak dalej pójdzie to uwierze ze ten Leon nas naprawde wyprzedził (tylko tak niewidocznie) :lol: :lol: :lol:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 17:33   

Firq napisał/a:
Czasem Decyduja konie mechaniczne na prędkości a czasem moment obrotowy

Cały czas decyduje moment obrotowy, ale nie ten maksymalny, tylko chwilowy, nie ten na silniku, ale na kołach.

Gadanie, że za prędkość maksymalną odpowiada moc jest dużym uproszczeniem. Przy maksymalnych prędkościach mamy wysokie prędkości obrotowe, czyli liczy się moment obrotowy w zakresach powiedzmy 5000-7000rpm (dla benzyny) lub 3500-4500 (dla diesla). Jeżeli ten moment obrotowy tam jest mały, to moc maksymalna (uzyskiwana tam, gdzie moment obrotowy zaczyna znacznie się zmniejszać), a co za tym idzie prędkość maksymalna też będzie mniejsza.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 18:29   

oj Firq widac ze malo sie znasz na tuningu i probujesz ustanawiac nowe prawa fizyki ktore sa nie do przeszkoczenia... te 20 nitkow to mozna sobie w kieszen wsadzic bo nie robia tu wielkiej roznicy co innego jak by to bylo KM. Samym momentem bez poparcia KM nic nie zdzialasz tym bardziej przy wiekszych predkosciach bo samochod poprostu nie bedzie mial sily...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 18:39   

sory dobryziom ale smieszy mnie to co piszesz :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: nawet twój poprzednik napisał "Cały czas decyduje moment obrotowy," tak samo odwracają sytułację po co ci konie mechaniczne bez momentu obrotowego moment decyduje o tym jak auto przyśpiesza! wiec nie pisz ze taki znawca z ciebie Tuningu!! A jesli dla ciebie 145km na Ibize to mało to ok Widać za duzo NFS Need for Speed Undercover Pro Street :lol: :lol:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 18:53   

zacznij czytac ze zrozumieniem to nie sztuka z diesla wyciagnac super moment ( zauwaz ze przy tuningu profi firmy v-tech, master's,unitronic staraja sie splaszczyc a nie podnosic na max moment a nie jak w twoim przypadku gdzie ktos dał troche ciała) bo moment nie podparty moca jest nic nie wart to wlasnie napisal piter34... i czytaj bo z podanej strony http://kocar.pl/pl/baza_ofert/golf_v.php sam powinienes wyciagnac nalezyte wnioski.


PS prosze nie zaczynaj dyskusji w temacie ktorym nie masz wiedzy i teksty typu smieszy cie bedziesz mogl pisac jak twoje bajeczki beda podparte wiedza...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 19:03   

Nadal Mnie Śmieszysz :lol: Czyje się jak bym z Profesorem dyskutował ale ok :) Pozatym Ta Firma która polecasz do AFNa daje 135km tutejszy czarodziej daje 145km polecana firma daje 300NM czarodziej ponad 360NM Czyli reansumują Polecana firma daje mnie mocy mniej momentu i jest jak najbardziej polecana :) Bo Podniesienie momentu obrotowego Dla Kolego Dobryziom to pewnie pikuś :) :lol: :lol: :lol:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 19:11   

Panowie...

Wyluzujcie, proszę, z docinkami - jak chcecie udowodnić, kto ma wiekszą wiedzę, to zróbcie przekłądając swoje myśli tak, żeby przekonać drugą stronę, a nie pisząc, kto kogo śmieszy albo kto bardziej nie ma pojęcia.

Moim zdaniem obaj spłycacie temat maksymalnie, rozumiem, że na potrzeby tego wątku. ;)

Kwestia jest taka, że w tej dyskusji, oprócz Nm vs. kW liczy się jeszcze to co pisał piter34, czyli przełożenie "na koła" - skrzynia, przekładnia główna, opony, a do tego dochodzi jeszcze kwestia masy i oporów przeniesienia napędu.

A dyskusja teoretyczna o tym co jest fajniejsze albo kto kogo "objedzie" bez tych wszystkich danych nie ma sensu.

Każdy ma to "na co zasłużył". ;)

Jedni chcą mieć super przyspieszenia kosztem wachlowania wajchą, bo zakres momentu będzie ograniczony, a inni mogą się zgodzić na mniejsze przyspieszenia, ale w zamian dostaną elastyczność, a jeszcze innych interesuje Vmax, więc podnoszą moc/moment w górnym zakresie obrotów (o ile zakładamy, że nie zmieniają przełożeń).

I tu piter34 ładnie wyjaśnił:
piter34 napisał/a:
Gadanie, że za prędkość maksymalną odpowiada moc jest dużym uproszczeniem. Przy maksymalnych prędkościach mamy wysokie prędkości obrotowe, czyli liczy się moment obrotowy w zakresach powiedzmy 5000-7000rpm (dla benzyny) lub 3500-4500 (dla diesla). Jeżeli ten moment obrotowy tam jest mały, to moc maksymalna (uzyskiwana tam, gdzie moment obrotowy zaczyna znacznie się zmniejszać), a co za tym idzie prędkość maksymalna też będzie mniejsza.

a Wy dalej swoje.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 21:25   

Firq,

Rozumiem że dla ciebie moment jest ważniejszy od koni.

Firq a co powiesz na temat RX-7 która ma tylko 294Nm ?

Albo crx VTi zaledwie 150Nm?

One nie "jadą"?

Ja stawiam na duzo koników plus mała masa.
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 21:25   

oj Maciej tyle czasu na forum a sam splyciles i niedoczytales watku :)

mowimy tu o dwuch konkretnych samochodach wiec nie jest ogolnie znamy moc moment, oraz ciezary przynajmiej ja sie z tym zaznajomilem i sa praktycznie na tym samym usredniajac okolo 1180kg. Nastepnie naped cupra 4x4 ibiza przod oraz przelozenia w ktorych zedycywoanie cupra jako samochodów ze tak powiem usportowionym ma zdecydowanie przewage...

Odnosnie ze kazdy ma to na co zasluzyl... ja powiem innaczej kazdy ma to na kogo trafil czy na profesjonalny zaklad ktory ci zrobi program na ktorym sie poscigasz bez uszkodzenia silnika czy jak kolega powiedział czarodzieja ktory wyciagnie ci moment w sumie nie wiadomo po co na max i za jakis czas wys..ra sie sprezarka wtryski i cala reszta.

na koniec odnosnie mocy i momentu i wypowiedzi pitera - samochod samym momentem nie jedzie nm zapewnia nam elastycznosc i im ta wartosc nm bardziej plaska i rowna tym poziom elastycznosci lepszy i najlepiej jesli krzywa mocy i momentu jest rownomwierna a jak wiadomo w dieslach krzywa rosnie bardzo szybko po czy rownie szybko opada az do konca obrotow w przeciwienstwie do benzyny gdzie rownomiernie idzie w gore załamujac sie dopiero pod sam koniec...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 21:58   

dobryziom napisał/a:
Odnosnie ze kazdy ma to na co zasluzyl... ja powiem innaczej kazdy ma to na kogo trafil czy na profesjonalny zaklad ktory ci zrobi program na ktorym sie poscigasz bez uszkodzenia silnika czy jak kolega powiedział czarodzieja ktory wyciagnie ci moment w sumie nie wiadomo po co na max i za jakis czas wys..ra sie sprezarka wtryski i cala reszta.


Tak Pewnie Bo łatwo jest jechać zapłacić za podniesienie mocy i zajechać auto w pare dni ale trzeba mieć poukładane w głowie i umieć takim autem jeździć a z tego co pisze dobryziom to tuning moc = kaput dla silnika ;/ powiem ci ze ta ibiza wytrzyma wiecej niz moje i twoje auto razem wziete bo ma bardzo rozsądnego właściciela który ani razy na zimnym silniku nie przekroczył 1900obr wymiany płynów ifiltrów itp itd robi o połowe wczesniej niz powinien dla bezpieczenstwa i ogólnie jezdzi bardzo rozsadnie wiec nie martw sie o wtryski czy o dmuchawke :)

[ Dodano: Sro Sty 14, 2009 22:00 ]
Kolego Dobryziom powiedz mi do momentu tej ibizy 360NM ile by musiała mieć koni zeby byla zachowana hierarchia o której mówisz miedzy momentem a mocą?? 145Km to mało?? :lol: :lol: :lol:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 14, 2009 22:11   

to bardzo dobrze ze wlasciciel jest rozsadny i dba o samochod to sie chwali tylko ze zwiekszajac parametry ze standardowych kazdy z podzespolow dostaje "baty" bo nie jest obliczony na prace w takich warunkach i zluzywa sie duzo szybciej wiec mimo wszystko padnie x razy szybciej. Odnosnie mocy ibizy nie mowie ze jest mała bo jak na ten silnik jest to naprawde duzo chodzi mi bardziej o to ze przy tej mocy i momencie objechanie cupry nawet jesli jest to słabasza wersja 180KM jest malo realne (oba praktycznie identyczne masy). Widocznie zdecydowal czynnik ludzki.


PS na potwierdzenie mozna skorzystac ze strony ktora wczesniej podalem http://kocar.pl/pl/baza_ofert/golf_v.php

Golf V GT -2,0TDI
Przed modyfikacja 140KM/320Nm 0-100 km/h 9,6 s
Po modyfikacji 163KM/380Nm 0-100 km/h 8,6 s

Seat Ibiza 1.8 T Cupra

moc maksymalna / obr/min 132 kW (180 KM) / 5800
moment obrotowy / obr/min 245 Nm / 2000

przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,3

jeszcze jedno moglbys nam pokazac wykres z hamowni Ibizy chetnie zobacze jak sie ksztaltuje krzywa momentu...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Sty 14, 2009 23:56   

Pewnie ze tak tylko musze pogadać z kumplem jak wróci do PL i jak mi uzyczy to wrzuce na forum!

od 0-100 piszesz ze 7.3s Ok Dobra ale ja pisałem ze walka toczyła się od 100-200km/h wiem moze jakiś info jak zachwouje się Ibiza i Leon od 100-200km/h co?? bo o tym była mowa. Aha Małe sprostowanie silnik w golfie i ibizie jest ten sam ale skrzynie sa inne mój brat na ibize 1.9tdi 90Km i idzie równo z Golfami III 1.9tdi 110KM ma Kopyto jego ibiza dzieki lepszym przełożenia Więc moze nie porównujmy Golfa V do Seata Ibizy bo to troche inna bajka :) Pozatym mój rover 220sdi seria 105KM przebieg 102.000 do setku kula sie ponizej 10sa golf Golf V GT -2,0TDI Przed modyfikacja 140KM/320Nm 0-100 km/h 9,6 s chociaż ma 35KM wiecej i moment znacznie wyzszy i z tego wynika ze duzo mojemu R do V 140konnej nie brakuje co? a w życiu realnym 2.0tdi 140KM Objedzie mnie bez problemu wiec o co tu chodzi?? jak wróci to zmierze ibize od 0-100 wrzuce na neta i wyjdzie szydlo z worka ok :) nie chce strzelać w ciemno i potwierdze to pozniej filmikiem ale Jsestem utwierdzony w tym ze Ibiza zejdzie ponizej 8s :) ale Okaze się pozniej :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 15, 2009 10:51   

dobryziom napisał/a:
oj Maciej tyle czasu na forum a sam splyciles i niedoczytales watku :)

Mylisz się, doczytałem.
Piszecie o konkretnych autach, ale w sytuacji, której nie da się nazwać obiektywnym testem i nei da się orzec "co jest szybsze", bo nie znacie prawdziwych mas, przełożeń oraz przebiegu momentu, szerokości opon, przyczepności w danym dniu itp., a przy okazji obaj wypisujecie teorie, które są potwornym spłyceniem tematu - piszecie na zmianę komunały typu "moc jest ważna", "nie, nie moment jest ważny", "Vmax zależy od mocy" itp...

To bez sensu.

Nie sprawdzicie tego bez tych dwóch aut, a zarówno przyspieszenie, jak i Vmax'a, a do tego sprawności kierowników. ;)

A do tego podajesz dane, które średnio mają się do sytuacji - podajesz dane Golfa V, który jest klasę wyżej niż Ibiza i prawdopodobnie waży trochę więcej oraz Ibizy Cupra, która jest mniejsza od Leosia. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 11:26   

maciej napisał/a:
A do tego podajesz dane, które średnio mają się do sytuacji - podajesz dane Golfa V, który jest klasę wyżej niż Ibiza i prawdopodobnie waży trochę więcej oraz Ibizy Cupra, która jest mniejsza od Leosia. ;)


Maciej Najlepiej to podsumował :D Jak Juz wspomniałem Seat Ibiza ma zapełnie inne przełożenia niż Golf V i tu zgadzam sie z Maciejem w 100% Błędnie te auta porównujesz w/g twojej tabeli Dobryziom .....
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 15, 2009 11:31   

w ramach ścisłości Golfa podałem jako przykład żeby pokazać jak wzrasta przyspieszenie po zmianie parametrów km oraz nm a nie jako rywala przecież laik nawet wie ze jest sporo cięższy wazy bliżej 1300kg...

Z ibiza cupra moja pomyłka oczywiście:

Seat Leon 1.8 20VT 4, moc: 177.0 KM, masa własna: 1387 kg, 0-100: 7.70 s zauważcie jakie osiągi przy bardzo podobnej masie miał golf w dieslu...

Maciej sam dobrze wiesz ze porównanie samochodów jakie ty byś chciał jest tak realne jak 10baniek w totka wiec bazujemy na tym co mamy :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Sty 15, 2009 11:41   

Cytat:
w ramach ścisłości Golfa podałem jako przykład żeby pokazać jak wzrasta przyspieszenie po zmianie parametrów km oraz nm a nie jako rywala przecież laik nawet wie ze jest sporo cięższy wazy bliżej 1300kg.

Teraz z nas robisz laików a sam podałeś zupełnie inne auto na przykład
Cytat:
Seat Leon 1.8 20VT 4, moc: 177.0 KM, masa własna: 1387 kg, 0-100: 7.70 s zauważcie jakie osiągi przy bardzo podobnej masie miał golf w dieslu...

Dobryziom moze wez tez pod uwage fakt ze kazde auto inaczej sie zachowuje tzn Seat Leon Który miał wymiany olei filtrow itp itd w czasie jest w lepszej kondycji niz np Seat Leon od pana X który wsiada jedzie tak długo az maszyna nie zgasnie sama! Info z twojej tabeli dają jakieś odniesienie do sytułacji ale chyba wiesz ze tak naprawde stawiajac klika leonów o tej samej mocy ale innej kondycji one równo nie pojadą! Pomyśl teraz ze Leon X Ma ta moc ale do setki kula się dłużej o 1s co stawia go w sytułacji ze do 100 ma 8.7 a to juz nie dobrze :) Dlatego nie myśl ze wszystkie auta (tej samej mocy i marki) ida do 100km/h w takim samym czasie! Warunki atmosferyczne Opony jak powiedział Maciej i czynnik Ludzki ;)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 15, 2009 11:42   

dobryziom napisał/a:
Maciej sam dobrze wiesz ze porównanie samochodów jakie ty byś chciał jest tak realne jak 10baniek w totka wiec bazujemy na tym co mamy :)

To porównujcie... Właśnie wygrałem... ;) :D

A tak serio, to cały czas chodzi mi o to, że piszecie komunały w sytlu "ważna jest moc", "ważniejszy jest moment", a chodzi o moment i zakres w jakim on jest, bo to się przekłada na moc i od tego zależą osiągi, a przy "tjuningu" powstaje pytanie, czy chcesz mieć moment w wąskim przedziale i machać wajchą, czy w szerszym - to też na wpływ na takie dane jak przyspieszenie, oraz to ile razy musisz machnąć wajchą. :)

Kwestia momentu i mocy jest nie rozerwalna i dla mnie spłycaniem jest wypisywanie, że jedno lub drugie jest ważniejsze, a w pewnym momencie do tego sprowadziła się ta dyskusja.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 15, 2009 11:55   

maciej napisał/a:
A tak serio, to cały czas chodzi mi o to, że piszecie komunały w sytlu "ważna jest moc", "ważniejszy jest moment", a chodzi o moment i zakres w jakim on jest, bo to się przekłada na moc i od tego zależą osiągi,

Bardzo dobrze napisane. :ok:

dobryziom napisał/a:
na koniec odnosnie mocy i momentu i wypowiedzi pitera - samochod samym momentem nie jedzie nm zapewnia nam elastycznosc i im ta wartosc nm bardziej plaska i rowna tym poziom elastycznosci lepszy i najlepiej jesli krzywa mocy i momentu jest rownomwierna a jak wiadomo w dieslach krzywa rosnie bardzo szybko po czy rownie szybko opada az do konca obrotow w przeciwienstwie do benzyny gdzie rownomiernie idzie w gore załamujac sie dopiero pod sam koniec...

Nie jest tak jak piszesz z tą elastycznością. ;)

Polecam mój tekst z grup dyskusyjnych -> Klik

Elastyczne są silniki, gdzie ch-ka momentu obrotowego cechuje się "zmiennością" wartości bezwzględnych. Polecam lekturę :ok:

Przestańcie wreszcie posługiwać się wyłącznie wartościami maksymalnymi momentu i mocy. Decydujący jest przecież moment chwilowy przekazywany na koła samochodu. Pamiętajcie, że w dieslach przełożenia skrzyni biegów są dłuższe i tam sporo momentu się "gubi".

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 11:56 ]
Moc silnika to parametr wyłącznie matematyczny, ale dobrze oddający możliwości jednostki napędowej.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Plany tuningu
davidlive Tuning mechaniczny 51 Nie Gru 18, 2011 23:16
davidlive
Brak nowych postów Naprawa silnika 1.8 po uprzednim tuningu
Polon Tuning mechaniczny 20 Wto Paź 01, 2019 08:45
flapjck1
Brak nowych postów bardzo duzo czesci do Tuningu R...
Gość Tuning mechaniczny 8 Pią Lut 13, 2009 16:40
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink