Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 23:15
1. Mialem dodatkowo 90kg w postaci kumpla
2. Slizgajace sie sprzeglo.
Jak pojawil sie spiek i jechalem sam spotkalem Impreze STI, z rolki od 80kmh praktycznie mi nie odchodzil. W tym Roverze nawet skrzynka z narzedziami ( okolo 20kg ) ktora czesto jezdzila w bagazniku zabierala odczuwalnie moc.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 23:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 146 Skąd: Dobre
Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:22
Niestety nie mam filmów ale może jak namówie kolege Neosss, który częst ze mną podróżuje to zaczniemy coś nagrywać, udało mi się objechać z palcem w ciemnym miejscu: ostatnio Golfa III GTI, wcześniej Golf IV 130hp TDI, Avensis 2.0 D4d Kombi, Leona 1,8 20V, Passata 2,5V6 TDI 4motion Kombi Automat; PRZEGRAłem i to mocno z zardzewiałym Peugotem 205
Ja dziś miałem dwie przygody
Trasa kalisz pleszew goodzina 12:15
W Moim R na pokładzie 4 osoby (czyli dodatkowe obciążenie)
Trasę pokonałem w 10 min Przy czym objechałem BMW Kombi 320d ok 2004r BMW ale gosciu poddał sie po 15KM Nie wiem zmądrzał bo deszcz padał czy coś
Natstepnie na mieście w godzinach wieczornych w aucie 3 osoby (nadal obciażony) objechałem golfa III 2.0 benzyna wiem ze ten Golf to żadne wyzwanie ale Koleś jechał sam a my we trzech Musze coś nagrać i wrzucić
Cytat:
PRZEGRAłem i to mocno z zardzewiałym Peugotem 205
Nie przejmuj sie Peugeotem hehe w Ppl jeżdził taki latem i passat 2.0 tdi nie dał mu rady hehe
NIe wiem co w nim siedziało ale faktycznie rdza leciała ale 220 to mial w momencie Tak że żaden wstyd
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:27
Passat 2.0 TDI to idzie jak moj focus 1.8tdci Chyba ze mowa o tym 170 konnym.
Co do golfa III GTI to byly tez wersje GTI ale nie 150KM tylko chyba 120, albo 125. A avensis 2.0 D4D jest wolny jak dupa wezowa, tam siedzi 115KM, a samochod wazy prawie 1.5t
A co do tego Puga 205 to mogl byc to taki samochod jak moj Rover R100, czyli z zewnatrz wygladal ze nie jedzie, a bylo troche inaczej Wersje GTI mialy po 130KM, wiec dosc sporo jak na tak maly samochodzik
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 11:27
Golf GTI byl w wersji 115 koni 8v lub ABF kultowy silnik 150 koni no to to jechalo. Natomiast pierwszy to z 10-11 do 100 makabra. Maska w tym aucie wazy z 2 razy tyle co moja ledwo co podnosze Ja mialem 1.8 UWAGA 90 koni trojke SZALENSTWO. 170-180 jechal ten samochod.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:37
bylo cos w stylu co tam macie chlopaki ze to tak za... Cos tego typu bylo.
Wczoraj Punto bylo testowane na Gtechu ktory kosztowal taczke kasy, po 3 startach urwala sie sruba od lapy skrzyni biegow Musialem 20km wracac z predkoscia zolwia Poki co najlepszy czas do 100kmh wyszedl 6.1, 1/4mili nie podaje bo wstyd, akurat zdlawilem start i wyszlo do setki 7.6 a 400m wolniej niz Rover Mysle ze 100kmh jest jeszcze do urwania jakies 0.6-1s, ale nie na tym kapciu, bo na max doladowaniu miele przez 2 bieg
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 09:39
Sliki Kamili sliki... docinane - najwyzszy czas na prawdziwa opone - powinna byc niezla wichura Mi iphone+programik dyno wyplul ok. 6,8 do 100 kilkakrotnie powtarzany przejazd - najlepszy wynik. Sadze, ze to w przyblizeniu moze byc prawda wkoncu gps - dodam tylko, ze wynik o sekunde lepszy od 192 konnej tski mojego kumpla obie porownywalismy w ten sam dzien przy identycznych warunkach. Pozdro
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 11:13
Albo TS nie domaga, albo kolega go prowadzacy nei domaga Dobrze ogarniany CTS jezdzi praktycznie tak samo jak CTR
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 11:30
Zdrowe 2003 niecale 100 tysiecy przebiegu. Kierowca owszem w zeszlym sezonie jak kupil mial problemy z ruszaniem ale bylo to bardziej zwiazane z oponkami - teraz juz pojezdzil sporo duzo tras itp ogarnia calkiem calkiem to autko. Z toyka dziwne ofifcjalnie podaja 8.2... CTR jest szybszy zdecydowanie - WIDZIALEM - porownalem - dostalem w .upe niewiele bo niewiele ale nie bylem w stanie nadazyc za tym autem... jest to wyraznie szybszy samochod od CTS - dla mnie wyznacznik klasy 2 litrowych silnikow n/a Co do roli bedzie robiony w niej dolot jakis dobry wiec podziele sie spostrzezeniami. Akurat to auto mam do dyspozycji na codzien takze no zobaczymy jak sobie to porobi wszystko - sadze ze wtedy auto mu ozyje - na razie jest ladna seria
Kamil czy to owijales kolektory tasma termoizolacyjna w dawnym vvc? Wydaje mi sie ze pisales kiedys o tym - teraz mam plan to zrobic tylko nie wiem czy wogole jakis wymierny efekt bedzie dla tego silniczka?
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 11:40
Nie owijalem, byl plan ale odpuscilem , bo nie mialem funduszu na dany moment a nie chcialem tez pol wozu rozbierac zeby kolektor wykrecic. Napewno obnizczy Ci temperature pod maska, ja glownie dla tego chcialem owinac kolektor
Osobiscie widzialem pare takichpojedynkow i bylo rowno CTSa trzeba bardzo dobrze ogarniac zeby konkretnie jechal
Ostatnio zmieniony przez kamil_luczak Wto Kwi 14, 2009 11:44, w całości zmieniany 1 raz
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 11:43
dokladnie to mam na mysli - chyba sobie zrobie gdzies znalazlem biala bodajze ok. 75zeta za 5 metrowa role - zobaczymy - niby w sumie wszystkie ladnie zrobione n/a maja to jako element kosmetyki - chyba sprobujemy
Potwierdzam - jezdzilem troszke wlasnie z nim takze jest tak ze walek drugi przy pelnym sprincie sie wlacza w okolicy chyba 6 tysiecy i strasznie malo czasu jest na zmiane biegow w polaczeniu z ta 6stka skrzynia jak dokrecilem na maksa - ciezko sie wyrobic aby nie spasc z obrotow - wiem ze machery obnizaja wlasnie moment zalaczenia tego walka i wtedy jest wichura dopiero z tego co mi wiadomo - no zobaczymy - na pewno jeszcze nie raz bedzie okazja - na razie kolega robi dolocik - anyway - zeby nie bylo oczywiscie, ze uwazam to auto ze lepsze od mojego w conajmniej 2/3 aspektow Sprobujemy nastepnym razem z Robem skamerowac ta dziwna historie i wrzucimy bo tez nam spokoju nie daje. Pozdro
Hmmm przed chwilką wróciłem z przejażdżki moim Roverkiem
Na początku powiem tak
-Silnik seria 105 hp
- na pokładzie sam ON czyli ja hehe
-pogoda słoneczna (+12*)
-opony "jeszcze" zimowe 185/60 14'
-Brak coolera z tego oto powodu że miał takie nieszczelności ze zamiast Turbo pchać ciśnienie do silnika to pchało gdzieś bokami dlatego coolera całkiem wywaliłem zamówiłem juz nowego od megany II i będę przerabiał ten układ na bardziej wydajny
ale filmik nagrany juz bez coolera co "powinno" osłabić osiągi mojego R
Przyśpieszenia na filmiku mierzone w tych czasach
(nie są mierzone z aptekarską dokładnością ale jakieś odzwierciedlenie dają )
00:05 do 00:14 0- 100 km/h
02:16 do 02:22 60-100 km/h
03:43 do 03:50 60-100 km/h
Co do pierwszego zastanawiam się czy zrobiłem to optymalnie... do ile obrotów warto kręcić diesla aby przyśpieszać najszybciej? Tak czy inaczej chyba da się to zrobić lepiej.
Co do drugiego, tutaj to już nie kwestia zmiany biegów bo ich nie zmieniam. Od 60-100 w 8 sekund to o około 2 sekundy gorzej niż u Firq
PS. Jak nagrywacie te filmiki, gdzie trzymacie/przymocowujecie aparaty?
Cytat:
coolera całkiem wywaliłem zamówiłem juz nowego od megany II i będę przerabiał ten układ na bardziej wydajny
Z samej różnicy między coolerami ( gdyby oba były w perfekcyjnym stanie ) spodziewasz się rónicy przyśpieszeniu na korzyść meganka? Chyba to przemyślę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum