Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning układu wydechowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: rovero
Wto Kwi 03, 2007 11:37
Tuning układu wydechowego
Autor Wiadomość
bizon9ek
Gość





Wysłany: Pią Mar 09, 2007 13:37   Tuning układu wydechowego

Robil ktos moze w roverze (1.4; 1.6; 1.8) przebudowe ukladu wydechowego zeby
dodac mocy?
Czy warto ile to kosztuje itd..

--
bizon9ek
ROVER 216Si 96r.
Częstochowa
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 09, 2007 13:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tommyyogi
Gość





Wysłany: Pią Mar 09, 2007 19:59   Re: Tuning układu wydechowego

Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.

Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.

Efekt.
przy 4tys obrotow dostaje fajnego kopa.
1 i 2 bieg fajnie sie zbiera.
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys

nio i troche bardziej halasuje niz inne roverki.

Pozdro
 
 
Pietrek/PTE
Gość





Wysłany: Pią Mar 09, 2007 20:26   Re: Tuning układu wydechowego

Użytkownik "tommyyogi" <tomek86@o2.pl> napisał w wiadomości
news:essffb$6dl$1@host-ip211-14.crowley.pl...
Cytat:
Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.

Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.

A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)

--
Pietrek
Rover 25 1.4 2001 r.
Gdańsk
 
 
xavier
Gość





Wysłany: Sob Mar 10, 2007 11:22   Re: Tuning układu wydechowego

Pietrek/PTE wrote:



Cytat:
A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych
przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem
motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)

efekt placebo;)..jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
 
 
kpt
Gość





Wysłany: Sob Mar 10, 2007 18:11   Re: Tuning układu wydechowego

Użytkownik "xavier" napisał

Cytat:
dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)

o to to to, uzyles bardzo dobrego slowa- "może".... :-)
 
 
xavier
Gość





Wysłany: Nie Mar 11, 2007 10:31   Re: Tuning układu wydechowego

kpt wrote:

Cytat:
Użytkownik "xavier" napisał

dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)

o to to to, uzyles bardzo dobrego slowa- "może".... :-)

eheheh..dokladnie MOZE eheh bo sam msylem ze w mojmi przyadku cos dalo
jendak hamowania sie okazala okrutna;/..

pozdr:)


--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
 
 
bizon9ek
Gość





Wysłany: Nie Mar 11, 2007 16:49   Re: Tuning układu wydechowego

"xavier" wrote in message
Cytat:
eheheh..dokladnie MOZE eheh bo sam msylem ze w mojmi przyadku cos dalo
jendak hamowania sie okazala okrutna;/..

pozdr:)



No oki stozek mozemy sobie darowac
Chodzi o zmiany tłumika końcowego, tłumika środkowego i metaliczny
katalizator.
Dokonywał ktos podobnych zmian w swoich roverkach. Jakie byly tego rezultaty
jaki sprzet uzyl ile to kosztowało. Chcialbym wydac ok 1000pln na ta
operacje. Ktos moze cos doradzic??
--
bizon9ek
ROVER 216Si 96r.
Częstochowa
 
 
Adolvo
Gość





Wysłany: Nie Mar 11, 2007 17:43   Re: Tuning układu wydechowego

Cytat:
jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)

gwarantuje Ci, że przez stożek dostaje się duuuużo
więcej syfu do silnika..

Cytat:
..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)

oczywiście że może..
z tym, że zrobienie dobrego wydechu wiąże się z jego
obliczeniem, tak więc ogromnej wiedzy mechanika..
no i jeszcze koszty.. cały wydech (a tylko to tak naprawdę
ma sens) to w wolnossącym aucie kwoty nie kilkaset zł..
a raczej kilkukrotnie więcej..
 
 
bosniak
Gość





Wysłany: Nie Mar 11, 2007 19:45   Re: Tuning układu wydechowego

bizon9ek wrote:



Cytat:
No oki stozek mozemy sobie darowac
Chodzi o zmiany tłumika końcowego, tłumika środkowego i metaliczny
katalizator.
Dokonywał ktos podobnych zmian w swoich roverkach. Jakie byly tego rezultaty
jaki sprzet uzyl ile to kosztowało. Chcialbym wydac ok 1000pln na ta
operacje. Ktos moze cos doradzic??

Jak to zrobisz profesjonalnie, to koszt 1,5-2 tys. zł. efekt z 2 KM i 3-4
nM może i napewno głośniej? :)




--
Był 220 coupe turbo z 96r, jest Honda Accord 2.0 iTD z 98r.
214 Si z 97r.
// Wysłane przez bramkę WWW na http://www.roverki.pl
 
 
Valander_warszawa
Gość





Wysłany: Nie Mar 11, 2007 22:34   Re: Tuning układu wydechowego

kwasówka na miarę to koło 2,000 - 2,300 zł z montażem w pełnym wypasie (wraz
kolektorem)

--
Pozdrawiam

Valander
______________________
Rover 214i '97/98r P.Silver
Warszawa/Wilanów
--------------------------------------------
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 11:30   Re: Tuning układu wydechowego

tommyyogi napisał(a):
Cytat:
Efekt.
przy 4tys obrotow dostaje fajnego kopa.
1 i 2 bieg fajnie sie zbiera.

Bez modyfikacji też. :)

Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys

To niemożliwe. Coś Ci się pomyliło.
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w skrzyni
biegów.

Poza tym dupohamownia to nie hamownia... ;)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Adolvo
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 11:33   Re: Tuning układu wydechowego

Cytat:
kwasówka na miarę to koło 2,000 - 2,300 zł z montażem w pełnym wypasie
(wraz kolektorem)

z kolektorem?!

wyspawanie samego kolektora wydechowego
to mniej więcej koszt podany wyżej..

gdzie za 2 tysie zrobią cały wydech?
--
Adolvo
MGF '98 1.8i
Tahiti Blue
W-wa
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 11:50   Re: Tuning układu wydechowego

piter34 napisał(a):
Cytat:
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni biegów.

Miało być:
"...zależy wyłącznie od..."

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Vit0
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 12:08   Re: Tuning układu wydechowego

piter34 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni biegów.

Miało być:
"...zależy wyłącznie od..."


dodalbym jeszcze, ze od obwodu kola :)

pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 13:41   Re: Tuning układu wydechowego

Vit0 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
piter34 napisał(a):
Maksymalna teoretyczna prędkość na danym biegu wyłącznie od przełożeń w
skrzyni biegów.
Miało być:
"...zależy wyłącznie od..."
dodalbym jeszcze, ze od obwodu kola :)
pozdro

No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów powietrza.
;)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Vit0
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 13:49   Re: Tuning układu wydechowego

piter34 napisał(a):
Cytat:
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza. ;)

No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a
wczoraj sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do 175-180,
wiec roznice sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...

Zycie jest niesprawiedliwe :(


pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:03   Re: Tuning układu wydechowego

Vit0 napisał(a):
Cytat:
piter34 napisał(a):
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza. ;)
No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a wczoraj
sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do 175-180, wiec roznice
sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...

Może nie dbasz o swój? :)

--
R620Si Lux '95, był: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Przemek_Docent
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:05   Re: Tuning układu wydechowego

tommyyogi wrote:

Cytat:
Ja mam odetkany wydech w R416 Si.Koszt okolo 900 zl z tlumikami.

Ja mam wyciety katalizator i wstawiona strumiennice i z tylu mam wstawione 2
tlumiki basowe z prawej i lewej strony. Srodkowy tlumik wyciety.
a pod maska mam stozek z dolotem.

Efekt.
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys

Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu :)

--
Pozdr.
Przemek_Docent
Warszawa, Marysin Wawerski # docent()NOSPAMergobtl.pl # GG:6500285
220 coupe T '95 TahitiBlue 118 kkm + 620SDi '97 BRG 226 kkm
Wszystko x2 ;-) http://skocz.pl/moje_roverki http://skocz.pl/szczuropsy
 
 
Vit0
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:25   Re: Tuning układu wydechowego

piter34 napisał(a):
Cytat:
Vit0 napisał(a):
piter34 napisał(a):
No tak.
Zakładam fabryczny rozmiar opon/felg oraz brak jakichkolwiek oporów
powietrza. ;)
No wlasnie ja w swoim R200 widzialem na liczniku fabryczne 165kmph, a
wczoraj sie dowiedzialem, ze Walkie! swojego R200 rozpedzila do
175-180, wiec roznice sa... i to juz nawet nie w kolach, a w silniku...

Może nie dbasz o swój? :)

tzn?

chetnie bym zadbal ale nie wiem jak :) do Gawina sie wybiore to moze sie
okaze, ze trzeba bardziej zadbac...

a co? ze moj Rover brudny jezdzi to juz wszyscy wiedza? :( Walkie!!! jak
moglas? :)


pozdro
--
Vit0
R200 '98 1.4 8V
Nightfire Red
 
 
piter34
Gość





Wysłany: Pon Mar 12, 2007 14:28   Re: Tuning układu wydechowego

Przemek_Docent napisal(a):
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu :)

Trybiki w skrzyni sie pewnie poprzestawialy... ;)

--
R620Si Lux '95, byl: R214Si '96 + LPG
piter34(at)roverki.pl / viceprezes(at)roverki.pl Kraków
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R 214 Si] projekt układu wydechowego
Zibski Tuning mechaniczny 7 Wto Lip 27, 2010 14:54
Bocian_s
Brak nowych postów [R45 1.8] Drobna modyfikacja układu wydechowego
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 5 Nie Sty 12, 2014 09:32
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R214] Zmiana układu wydechowego.
Fancy Tuning mechaniczny 14 Pon Lip 22, 2013 14:11
Chopper23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink