chyba że mi się wydaje ale tak jak pisałem wcześniej tego nie miałem, kiedy spadł śnieg nagle po 1 uruchomieniu auta pokazuję się ikonka kontroli trakcji na dużym wyświetlaczu, poźniej jak zgaszę i znów uruchomię to się nie pokaże
No właśnie też mi sie ta kontrolka od tc zapala na jakies 3sek i gaśnie ale zapal sie tylko w zimie gdy temp jest poniżej 5, moze 0 stopni jak stoi w słonku tego nie ma.
Dodam jeszcze,że jak chciałem spalić kapcia (nie ważne czy TC włączona czy wyłączona) to po paru chwilach zapalają sie ABS i TC i nie gasną do ponownego uruchomienia silnika, ale musi być wyłączony canajmiej na 0,5h
Jak w temacie. Rozrusznik kręci ale silnik nie zapala. Był deszcz i dużo wody... Zauważyłem, że nie działa pompka paliwa (ta przed filtrem, koło aku). Pompka sprawna - podłączyłem starą i też nie działa.
witam . mam podobny problem dlatego nie bede zakładał nowego tematu. od 3 tygodni mój rover ciężej pali. Pali za 1 razem ale muszę go dłużej kręcić i jak odpali to przez pierwsze 5 sekund trochę prycha jak stara betoniarka i nie chce ładnie wejśc na obroty jak zazwyczaj nassaniu. problem występuje tylko przy zimnym silniku. odpada aku i czujnik położenia walu . stawiałbym na świece coś z zasilaniem i muszę zajrzeć do przepustnicy czy nie jest zapchnięta mazią. Czekam na opinie geniuszy tego forum
Witam Panowie zaprowadziłem swojego rovera na instalacje lpg. Po założeniu gazu silnik nie odpala, brakuje mu iskry na komputerze pokazało bląd czujnika wałka rozrządu który został wymieniony, błedu nie pokazuje ale nadal nie ma iskry. Zauważyłem ze pod przepustnicą wisi nie wpięta wtyczka ale mechanior mówi ze ona już tak leżała, jest to możliwe? Co może być z tą iskrą?
Witam, dołączę się do tematu, zmieniłem w moim R75 (2.0 CDT 115km), czujnik położenia wałka rozrządu, po czym autko zaczęło odpalać na zimnym jak i ciepłym silniku (wcześniej nie palił na ciepłym). Niestety, autko postało po tym dwa dni na dworze i obraził się na mnie. Jutro spróbuję odpalić go na lepszym akumulatorze lub na kablach, chodź mój akumulator jest nowy. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś podejrzenia proszę o pomoc i z góry dziękuję za zaintersowanie.
Witam. Mam podobny problem do waszych. Otóż jakieś dwa miesiące temu wymieniłem zbiornik paliwa bo stary był dziurawy. Od niedawna mam problem, ze nawet gdy komputer pokazuje ilość paliwa na 60, 70 a nawet na 100 km paliwa, auto nie chce odpalić.. pompka się załącza. Ogólnie świeci mi się barak kontroli trakcji i ABS-u ale to chyba raczej nie mam nic związku z tym, że nie odpala. Model Roverka to 75 2.0 V6 benzyna bez gazu.
Witam wszystkich . Pozwolę podpiąć się do tematu bo też mam problemy z odpalaniem autka . R 75 1,8 benzyna 2000 r. Problem wygląda następująco : Słychać jak załącza się bendiks ale rozrusznik wogóle nie zaczyna pracować . Oczywiście po jakimś czasie mu przechodzi i wszystko jest normalnie pali bez problemu . Jest to bardzo uciążliwe bo nigdy nie wiadomo kiedy załapie . Ostatnio stał 2 dni a później ruszył bez problemu . Może ma ktoś jakiś pomysł co może być ?
Witajcie, o toż mam problem z odpaleniem swojego Rovera, co najgorsze wydarzyło się to przed świętami i teraz stoi nieruchomy pod domem. Teraz opowiem wszystko po kolei:
W czwartek 18 grudnia, wyjechałem samochodem na miasto po zakupy, kiedy ponownie wsiadłem do samochodu i odpaliłem, to zapalił mi się ABS i teraz cały czas się pali. Po kilku dniach, wracając do domu zaparkowałem samochód pod nachyleniem (przy tym świeciła mi się rezerwa). Po 5 minutach samochód na ciepłym silniku nie chciał ponownie odpalić jak na benzynie tak i na LPG, wyjąłem akumulator żeby naładować, samochód zostawiłem do następnego dnia.
Rano następnego dnia, wlałem 10 l benzyny podłączyłem naładowany akumulator, jak stał pod nachyleniem, to nie chciał odpalić, próbowałem 3-4 razy, po tym jak wyprostowałem, to za 2-3 razem odpalił i chodził bez problemowo - przejechałem z 50 km (co jakiś czas gasząc i odpalając, każda czynność odbyła się za pierwszym razem bez jakikolwiek objaw).
Następnego dnia, Rover odpalił za pierwszym razem, pojechałem na miasto i zaparkowałem na prostej. Po 10 minutach nie chciał odpalić. Próbowałem z 10 razy uruchomić, dopiero po 15-20 minutach wreszcie odpalił.
Następnego dnia znowu przejechałem z 50 km kilkakrotnie gasząc i odpalając za pierwszym razem, wróciłem do domu i zaparkowałem pod nachyleniem.
Następnego dnia już nie chciał odpalić Próbowałem dolać benzyny, podładować akumulator, wyprostować samochód, uderzyć ze strony baku, ruszać samochód w boki i nic.
Jak przekręcam kluczyk do pozycji 2 to słychać pracującą pompę paliwa z tyłu później z przodu. Rozrusznik kręci ładnie, był regenerowany pół roku temu.
Na LPG i na benzynie nie chce odpalić.
Jakieś pomysły, zanim będę zamawiał lawetę żeby sprowadzić samochód do mechanika?
moim zdaniem czujnik położenia wałka, mi się tak samo objawiał
Dzięki za radę, też o tym myślałem, tylko czy przez ten czujnik nie da się uruchomić w ogóle samochodu niezależnie czy na zimnym silniku czy na ciepłym? Czy twój problem z odpalaniem był poruszany na forum, mogę prosić o link?
Trzeci dzień próbuję odpalić i nic :-(
Jeszcze dodam że benzyny mam lekko poniżej 1/4, nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z odpaleniem, czytałem gdzieś że jeżeli pompa paliwa na wyczerpaniu to nie może być stan paliwa poniżej 1/4.
"rafalmis1" Przy okazji zapytam ciebie, zauważyłem że dużo serca wkładasz w swojego Rovera Czy we własnym zakresie podłączałeś do komputera Rover? Jeżeli tak, to będę bardzo wdzięczy za radę jaki kabel i soft stosować do rocznika 1999. Kiedyś w to się bawiłem, dużo czytałem. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, więc liczę na pomóc od osoby doświadczonej.
Zanim się zdecyduję na lawetę i do mechanika, chciałbym jednak sam spróbować wyeliminować problem o ile się da.
na zimnym zawsze odpali, na ciepłym nie. ale u mnie było tak, że na ciepłym czasem odpalił. Kup sobie Auto Com i będziesz zadowolony, a nawet bardzo.
Jak nie odpala całkowicie, to sprawdź przewody od czujnik, bo mogą być uszkodzone, już się z tym spotkałem, wystarczyło polepić. Ale też może być wina pompki, daje za małe ciśnienie
[ Dodano: Pią Gru 26, 2014 15:12 ]
czujnik wyjdzie na każdym kompie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na zimnym zawsze odpali, na ciepłym nie. ale u mnie było tak, że na ciepłym czasem odpalił. Kup sobie Auto Com i będziesz zadowolony, a nawet bardzo.
Jak nie odpala całkowicie, to sprawdź przewody od czujnik, bo mogą być uszkodzone, już się z tym spotkałem, wystarczyło polepić. Ale też może być wina pompki, daje za małe ciśnienie
[ Dodano: Pią Gru 26, 2014 15:12 ]
czujnik wyjdzie na każdym kompie
jak dla mnie jest za drogi, więc nie widzę w tym szczęścia, chyba że chodzi o coś innego. Nie wiem który rocznik masz swojego Rovera, więc przepuszczam że też 99, dla tego pytam czy udało się we własnym zakresie podłączyć do komputera i odczytać błędy, jeżeli tak to byłbym bardzo wdzięczny za info jaki interfejs i jakie oprogramowanie, oczywiście chodzi o tańszą alternatywę sprzętu za 15 tyś zł.
To jest oryginał i on tyle kosztuje musisz szukać np takiego http://allegro.pl/new-cdp...4915631938.html chyba będzie to samo .Właściwie myślę że przed holowaniem auta do mechanika powinieneś od tego zacząć właśnie podpiąć pod jakiegoś kompa i sprawdzić błędy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum