Forum Klubu ROVERki.pl :: Jaki aparat fotograficzny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki aparat fotograficzny
Autor Wiadomość
Smoke 



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Okolice Rzeszowa



  Wysłany: Sro Mar 18, 2009 08:14   Jaki aparat fotograficzny

Witam wszystkich. Mam pytanie jaki jest waszym zdaniem najlepszy aparat cyfrowy używany/nowy w cenie do 400 max 500zł :???: Nie znam się mam teraz Technaxx x8 3,14Mpx i zdjęcia z niego są na bardzo słabym poziomie :mad: Czy jest możliwe że w tej cenie zakupiłbym aparat który pozwalałby na zrobienie zdjęć takiej jakości jak np tu: http://moto.allegro.pl/it...r_opl_raty.html czy tu: http://moto.allegro.pl/it...zarej_w_pl.html :?:
Wpadł mi w oko taki aparat http://www.allegro.pl/ite...ja_sprawdz.html sprostał by moim wymaganiom?? Chciałbym także żeby był prosty w obsłudze.
Bardzo Proszę o pomoc z góry Dziękuje :smile:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 18, 2009 08:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Mar 18, 2009 08:42   

Smoke napisał/a:
Czy jest możliwe że w tej cenie zakupiłbym aparat który pozwalałby na zrobienie zdjęć takiej jakości jak np tu: http://moto.allegro.pl/it...r_opl_raty.html
Takie zdjęcia zrobisz każdym markowym aparatem. Nie ma w nich nic szczególnego. Co do zdjęć tego Mesia, to tylko lustrzanka z b. jasnym obiektywem (mała głębia ostrości), które kosztuje niekiedy 2-3x tyle co body aparatu. Poza tym sporo pracy w PSuju ;)
Smoke napisał/a:
Wpadł mi w oko taki aparat http://www.allegro.pl/ite...ja_sprawdz.html
Miałem ten aparat przrez półtora roku i moge powiedzieć, że poza Sonym R1 (inna półka) i Fuji s100 (nie ta cena) to najlepszy kompakt na rynku. Bierz go póki jeszcze jest !! Bo jak nie to sam go kupię dla żony !! :)
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
fearless
[Usunięty]