Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] na gaz ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] na gaz ?
Autor Wiadomość
SlawekS 



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Janów Lubelski



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:49   [MG ZR] na gaz ?

Czy MG ZR dają się zagazowywać a jeśli tak to z jakim skutkiem ?
silnik/instalacja/spalanie ?

jeśli ktoś ma niech się pochwali :)

p.s. Przerabianie auta po tuningu (nawet fabrycznym) to moim zdaniem zbrodnia ale Polska rzeczywistość (ekonomia) jest nieubłagana.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:51   

Tu masz conieco:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#71
Co do spalania to skorzystaj z szukajki forumowej :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
am_k 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 582
Skąd: Bychawa/Lublin

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 15:54   

Zapytaj kolegi spider666.
On ma MG ZR 160 zagazowanego.
_________________
Pozdrawiam.
Marcin
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 16:31   

Zdecydowanie odradzałbym gazowanie 1.8 VVC. Ten silnik nagrzewa się baaaardzo mocno. Na gazie tym łatwiej o przegrzanie go. Na dodatek on jest dość oszczędny (u mnie max to 12,5 przy b.ostrej jeździe) więc większego sensu w tym zabiegu nie widzę, gdyż koszt instalacji + przyśpieszonego HGFu może nie pokryć oszczędności w paliwie. Na dodatek traci się charakter auta (większa masa, niższa moc) No i zapomniałem dodać że mems3 podobno przystosowuje się do gazu, czego efektem są szarpanie na benzynie itp. Ja miałem instalację w poprzednim aucie i wiem czym to pachnie ;)
 
 
SlawekS 



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Janów Lubelski



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 18:09   

co do przystosowania się kompa do gazu to kumpel już to przerabiał (w BMW 3 potrafił odpiąć akumulator z zamkniętymi oczami :)) i po pięciu minutach bez padu odpalał jak nowy ja podziękuje za takie atrakcje.

12 L to dla mnie za dużo bo mam nim dojeżdżać do pracy

pozostaje tylko diesel :(
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 18:45   

E, kupa nie prawda. Mój poldorower, który waży 1100 kg, posiadający silnik 1.4 MPI pali mi teraz czadu max. 9, a mam instalację II generacji, która, ma się rozumieć, sam reguluję, a silniczek sam naprawiam, żadnemu "szpecjaliście" nie dam się do niego dotknąć.
Do lata 2007, gdy odbijał jeszcze wielozawór, żarł mi czadu nawet w lato mniej jak 8 litrów, mam na to nawet chronologiczne zapiski, ale nie w tym rzecz żebym się bawił w udowodnianie.
Te silniki są wykonane z porządnych materiałów (tłoki, cylindry, zawory, wały, itd..) i gaz nie zaszkodzi im zupełnie, a wręcz przedłuży im życie, jakoże gazik dla silnika tłokowego to ambrozja.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Mar 30, 2009 20:07   

oprawca_1978 napisał/a:
jakoże gazik dla silnika tłokowego to ambrozja.

To dopiero kupa i pierdoły... :D Gaz to wyższa temperatura spalania przy słabo chłodzonym, przegrzewającym się, delikatnym i podatnym na HGF silniku. Nie mówiąc już o notorycznych problemach ze składem mieszanki i ryzykiem jej zubożenia (gwałtowny wzrost temperatury). SlawekS - też przerabiałem w Lanosie resetowania kompa zdejmowaniem klemy, ale po pierwsze mems3 ma podtrzymanie autoadaptacji - porządny reset tylko przez komputer, a po drugie jak mi szarpał w zimie na benzynie, a na gazie gasł (przy zimnym reduktorze) to praktycznie do pracy i tak jeździłem na benzynie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink