Forum Klubu ROVERki.pl :: Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
Autor Wiadomość
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:59   

Pływak napisał/a:
Szymonek, masz możliwość wgrania "chipa", a Ty turbinę chcesz zmieniać. Kupuj turbo takie jak masz skoro to padło albo oddaj do regeneracji i jedź do dobrego tunera 20km masz na dzień dobry, a jak Ci dobrze program dobierze to nawet więcej...


Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 19:35   

Szymonek napisał/a:

Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...


Czym ryzykować? Jak będą problemy zawsze w łatwy i szybki sposób wracasz do mapy seryjnej. Po za tym z drugiej strony na forum nie ma też nikogo kto zmieniał turbo na większe w samochodzie z takim silnikiem więc ja bym wolał wgrywać mapę niż bawić się w poważniejsze przeróbki mechaniczne...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 19:50   

Szymonek napisał/a:

Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...



uderzaj do kolegi goodhope jedyna ogarnięta osoba której bym powierzył diesla pod virus :) ma porządny warsztat i wiedzę na ten temat.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 20:02   

Dokładnie tak jak dobryziom, pisze mam do tego Pana niecałe 1000 metrów ale mapę to ja sobie mogę jedynie do nawigacji wgrać ;) Jak bym miał nowszego SDI lub idt już dawno bym do niego auto zaprowadził, a tak musiałem wczoraj dwie godziny łapy przetykać do turbo przy gorącym silniku bo inaczej bym to 2 dni robił jak bym czekał do ostygnięcia po każdej próbie. Ty masz możliwość wgrania mapy, a robisz sobie pod górkę...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Paź 08, 2009 20:52   

Bardzo wam dziękuję za pomoc. Najpierw muszę znaleźć turbinkę do mojego ZR'a a później się tym zajmę ale z ciekawości zadzwonię tam i zapytam się jakie są koszty takiej modyfikacji. A tak przy okazji wiecie może czy skrzynia wytrzyma i sprzęgło?
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 21:12   

Nie wiem ile tam teraz masz km i nm ale myślę, że 135KM i koło 300nm spokojnie wytrzyma...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 21:24   

There are 2 diameters of clutch on the L series
228mm for intercooled versions
215mm for non intercooled versions

A standard OE 228mm clutch is good for about 339Nm on a good day.
A standard OE 215mm clutch is good for about 271Nm on a good day.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 21:39   

Remi55 napisał/a:
There are 2 diameters of clutch on the L series
228mm for intercooled versions
215mm for non intercooled versions

A standard OE 228mm clutch is good for about 339Nm on a good day.
A standard OE 215mm clutch is good for about 271Nm on a good day.



skąd te dane ? w większości źródeł podają ze dla PG1 już 300niutkow to śmierć... chociaż u mnie jest 330Nm i jakoś nie narzekam, sprzęgło do tej pory tylko ze dwa razy sie poślizgnęło
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Szymonek 




Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 87
Skąd: Sosnowiec/Kraków



Wysłany: Czw Paź 08, 2009 21:49   

Mam ta mocniejszą wersję 113 konną i przebieg 55 tysięcy Zadzwonię tam i dowiem sie coś więcej :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 22:02   

dobryziom, Z angielskiego forum :wink:
Pisali ze potem sobie wstawiają sprzęgło z cevlar ale tez sporo kosztuje a jest dostępne w 228mm

Ale pisze tez ze on a good day :razz: Jak sie ma zły dzień to i przy 300 może byc koniec :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 08, 2009 22:45   

jak byś znalazł link do jakiegoś sklepu to podeślij THX
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 13, 2009 23:57   

A wiec stało sie kupiłem sobie Simoty stożek :razz:
    * wysokość - 130 mm
    * średnica - 151 mm
    * średnica wlotu 77mm

Udało mi się moja kamera zrobić filmik bo mi ledwo co działa :cry:


Powiem tak odgłos nie za fajny przy długiej podroży np autostrada :nook: Jak dla mnie za głośno ale myślę żeby może jakiś airbox dokupić może będzie lepiej. Nie wiem czy przez stożek czy przez podkręcenie pompy mi autko trochę mułowate sie zrobiło :???:

Drugie pytanie jakie bym jeszcze miał to takie ze podkręciłem sobie ta linkę od Wastegate na maxa do góry i dalej mi dmucha tylko 1.1bara jak przedtem. Kręciłem ile się dało do góry. jakieś 2,5 obrota do góry udało mi się zrobić. :>
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 14:52   

Remi55, wydaje mi się że popełniłeś kardynalny BŁĄD z otwartym stożkiem, mówisz że lekko zamulę złapał, widocznie łapie całe cepło z komory silnika, pomyśl jak najszybciej nad obudową tego stożka
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 17:00   

Ja już włożyłem wkładkę i jakoś normalnie jeździ :P
Zauważyłem tylko, że połowa wlotu powietrza jest czymś przysłonięta (obudowa od aku?). Nie wchodziłem jeszcze pod samochód, tylko wybadałem zaglądając pod zderzak.
Trochę to dziwne...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 18:13   

camaro17, Nie nie popełniłem błędu :razz:
Cytat:

Big cone filter, time to ditch the panel filter from stage 1 in place of a big cone. Heat soak isn’t a terribly big issue with these diesels and with the injectors especially you’ll need as much air flow into the engine as possible!


W l-series nie jest to az taki wielki problem :razz: . Nisza temp :grin: :wink: Angole tez tak maja i nie narzekają. A juz chyba mam sprawcze czemu mi tak auto muli. Zle sobie cos kolo pompy paliwa podkręciłem bo mi robiło dziwne odgłosy, dzis to sobie jeszcze poprawiłem i juz jest cisza i autko teraz lepiej jedzie :wink: :wink: Jeden ma taka wersje jak ja i wyciągną na takim stożku 138KM :razz: Ale denerwuje mnie ten odlgos tego stozka wiec trzeba bedzie Airboxa zbudowacz albo kupic :mrgreen:

Krzysi3k5 napisał/a:
Zauważyłem tylko, że połowa wlotu powietrza jest czymś przysłonięta (obudowa od aku?). Nie wchodziłem jeszcze pod samochód, tylko wybadałem zaglądając pod zderzak.
Trochę to dziwne...


Do dolot idzie do prawego klosza jak sie stoi przed autem i tam pod spodem jest wlot pod zderzakiem.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 18:49   

Ale ja wiem gdzie zasysa powietrze. I w tym problem że to miejsce jest zasłonięte czymś. Obadać dokładnie muszę w wolnej chwili.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 20:42   

Remi55 napisał/a:

W l-series nie jest to az taki wielki problem :razz: . Nisza temp :grin: :wink: Angole tez tak maja i nie narzekają.

Diesel ma to do siebie, ze im więcej powietrza tym lepiej, a im chłodniejsze powietrze tym mniejsza jego objetość i tym więcej zmieści się go do cylindrów oczywiście w granicach rozsądku ale temp. powietrza ma znaczenie sprawdź sobie wyniki na hamowni z zamkniętą i otwartą maską przy takiej konfiguracji jak u Ciebie...

Cytat:
:wink: Jeden ma taka wersje jak ja i wyciągną na takim stożku 138KM :razz:

Na wkładce by miał tyle samo :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 22, 2009 16:57   

Pływak, Zgadza się hamownia by wszystko wykazała jak jest naprawdę :wink:

chyba sobie zbuduje z włókna szklanego taki Airbox co wy o tym myślicie? chyba ze zna ktoś sklep gdzie można kupić sam Box :wink:

[ Dodano: Czw Paź 22, 2009 16:57 ]
Bylem dziś zobaczy w sklepu typu Castorama i maja tam takie fajne rury białe do wentylacji z przekrojami do 150mm :mrgreen: oraz fajne redukcje i chyba z tego sobie Airbox zbuduje :wink:

Dałoby tez coś kupić taka rurę 150mm rozciągana na powietrze z Alu i ją na stożek nałożyć i podłączyć to orig dolotu. :?: Wiem żeby to ohydnie wyglądało ale i tak pod maskę nikt nie zagląda :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 23:47   

może ktoś w ostatnim czasie dokonał jakichś modyfikacji ?
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 07, 2009 14:29   

ja - wymeinilem swiece zarowe :D

a powaznie, to na angielskim forum znajdziesz wiecej informacji, tylko niestety trzeba grzebac. Moze powiedz jakie modyfikacje ciebie interesuja, bedzie latwiej podpowiedziec ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25] Predyspozycje tuningowe
VanOrtega Tuning mechaniczny 5 Czw Sty 13, 2011 08:36
rovek
Brak nowych postów [R25, R45 idt L-seria] Chipy Tuningowe
Ktoś jest chętny ??
Remigiusz Tuning mechaniczny 19 Czw Cze 24, 2010 16:36
Remigiusz
Brak nowych postów Rover 200 Zmiana Tarcz na tuningowe
Chakus Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 30, 2017 10:54
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink