Forum Klubu ROVERki.pl :: Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
Autor Wiadomość
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 10:59   

ale pewnie turbo jest to samo a rezystorka niedam tylko chcialem tego kompa od mg za 400 moge miec drogo ??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 19, 2009 10:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 11:04   

A możesz napisać to samo z kropkami, przecinkami itp. Bo narazie kompletnie nie rozumiem o co chodzi :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 22:44   

sor !
a wiec turbina w roverze 200 i 45 pewnie jest taka sama , zamiast rezystorka o ktorym wczesniej wspominales chcialem wsadzic komputer od mg ktorego moge miec za 400 zł .. czy to drogo ?
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 23:57   

NITRO, troche sie nawalczyłem z tym coolerem ale to dlatego ze za duzy tam wsadziłem... tzn jest ok co do wydajności powiem nawet super ale colera miałem od sprintera 2.9td i jest on sporawych wymiarów... :) cisnienie tez daje swoje... wtajemniczeni wiedza ze mój r daje 1.8 - 1.9 bara hehe ale to niebezpieczna zabawa :) za to wciska w fotel dośc mocno :) co do przewodów do coolera to musisz byc wyposazony w duza wyobraźnie i duza cieprliwośc hehe wiem z wsłasnego doświadczenia :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 22:26   

Firq , czy bylbys tak dobry i podeslal jakies fotki jak to u ciebie wyglada ? wydaje mi sie ze w 45'tce jest wiecej miejsca :))
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 22:38   

Myślę że chip to najlepsze wyjście. Na Youtube jest filmik R45 IDT (napisali TDI bo dla każego buraka diesel to TDI) z wgranym chipem na 145 koni i 339nm. Przyspiesza w 7,1 do setki. Masakra jaki potwór :) Zobaczcie sami :) http://www.youtube.com/watch?v=Ic7O6E_pCww
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 03:33   

Cytat:
Myślę że chip to najlepsze wyjście. Na Youtube jest filmik R45 IDT (napisali TDI bo dla każego buraka diesel to TDI) z wgranym chipem na 145 koni i 339nm.


Ale jaki chip? Gdzie tam masz coś o chipie?

"
Gravitypilot1 (1 rok temu)

Hello no chip.... Moddified Injectors, boost pressure uped to 22 psi, modifed intake manifolds, air filter, pierburg maf, mafam (fuel/air tweaker), performance clutch, decat and a few other bits which i cant think of."
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 22:51   

mozna na polski bo nie dokonca rozumiem :(
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 23:17   

Mniej więcej

"Gravitypilot1 (1 rok temu)

Witam żadnego chipa.... modyfikowane wtryski, ciśnienie doładowania zwiększone do 22psi, modyfikowany kolektor ssący, filtr powietrza, pierburg maf ( sensor powietrza ), mafam (optymalizuje dawkę powietrza i paliwa ), wyczynowe sprzęgło, zdjęty katalizator i kilka innych pierdół."

Tak więc mowy o chipie nie ma a mimo to 140 koni ponad jest - super sprawa :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 10:03   

Wracajac do MG ZR to znalazlem cos takiego http://www.44tuning.pl/mg...-td-100-km.html to juz zackiem niezly przyrost, szczegolnie jezeli chodzi o moment. :twisted:

a do R45 IDT maja taki chip http://www.44tuning.pl/ro...idt-101-km.html

Nie wiem jakie sa koszty, ale pewnie w granicach 1000-1500 PLN.
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:19   

no cóż nie popatrzyłem na komentarze :P
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:03   

ja widziałem tez takie przyrosty rzędu 25KM i 50NM ale w mg zr 115KM i to za 800zł w okolicach Łodzi :) i jeszcze pare rzeczy przerobić i tez powinno być miło :)) i prośba jakby ktoś znał i miał namiary na kogoś co ma założony komputer od mg do r45 byłbym bardzo wdzięczny
 
 
Tomas 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 168
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:43   

NITRO napisał/a:
jakby ktoś znał i miał namiary na kogoś co ma założony komputer od mg do r45


Atakuj Emesa, on wgrał takie oprogramownie na zlocie, wiec juz powinien mieć pierwsze opinie jak to sie sprawuje.
_________________
Rover 220 SDI WRC - Warcy Rycy Csescy :)
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:48   

Za kilka dni pochwalę się filmikiem stuningowanego 220 SDi, jak dotąd zrobiłem:

1. Odłączony MAF - zamierzam go wywalić całkowicie
2. EGR out :)
3. Zwiększone ciśnienie turbo do 18-19psi
4. Zwiększona dawka paliwa
5. Filtr powietrza standard ale zamontuję od H&R + znajdę jakieś miejsce dla rurki co by więcej zimnego łapała.

Tak na oko idzie około 8sek do 100 a na 3-4 biegu to jest masakra :D

Mocy nie znam bo tu hamownia droga ale w PL się pokuszę o test.
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 16:46   

NITRO, ja jestes zainteresowany fotami to moge ci jakies zapodać jak tego collera upchac tam :) wAl NA PRIV :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 13:47   

http://www.youtube.com/watch?v=0YKNwm_r6Gw
co tu jest robione?
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 15:32   

tutaj na tym filmiku ziomek podnosił ciśnienie doładowania na turbinie skręcając cięgno. dzięki temu bedzie miał wyższe ciśnienie doładowania ponieważ turbina poźniej upuści nadmiar powietrza...
Ps. szkoda ze to u mnie się zapiekło.... ale BiTurbo jak na razie daje rade ;)
pozdrawiam firq
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 15:46   

jakieś skutki uboczne? Krótsza żywotność turbiny czy może większy wir w baku?
i jeszcze jedno. warto? :)
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 15:59   

Powiem ci tak... samo ciśnienie doładowania dużo nie da bo do tego potrzeba jeszcze wiecej paliwa zeby był fajny efekt w sdi mozna to okiwać rezystorkiem ale w iDT juz niestety ale nie...
Skutki uboczne hmmm zależy jakie cisnienie ustawisz i w jakiej kondycji jest turbina :) bezpieczny zakres podniesienia ciśnienia to 1.25 seryjnie jest ok 0.9 lecz nie jest powiedziane ze przy wyzszym ciśnieniu cos się skonczy przykładem jestem np JA :)
bo juz jakieś 8 miesięcy jeździłem na dużym ciśnieniu ale nie wiedziałem o tym dopuki nie założyłem wksaźnika cisnienia doładowania i po tym doznałem szoku moje turbo dmucha 1.8-1.9 bara... hmm to jest masakryczne ciśnienie ale okazało się ze w turbinie kierownica spalin siezapiekła i nie upuszcza nadciśnienie ale mniejsza o to... :) Jesli podniesiesz samo ciśnienie doładowania nie bedzie wiecej auto paliło ale pamietaj o tym zeby nie przesadzić z nim.... najlepiej zamontować wskaźnik doladowania i wtedy masz pełną kontrole nad ciśnieniem...
Ja u siebie mam dodatkowo zamontowany troszke wiekszy cooler tzn od sprintera hehe ledwo mi się znieścił :) ale efekt jest zadowalający mimo ze nie mam zwiększonej dawki paliwa tylko to masakryczne ciśnienie to do setki kulam sie w 9.2 s :)
Pozdrawiam firq
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 16:08   

Cytat:
ale efekt jest zadowalający mimo ze nie mam zwiększonej dawki paliwa tylko to masakryczne ciśnienie to do setki kulam sie w 9.2 s :)


Ja już wyrywam około 8 na 19psi ( na Anglielskim forum mówią że tyle jest bezpiecznie ) i zwiększonej dawce paliwa:D. Co zauważyłem to turbina dmucha 19psi ( 1.3 bara ) tylko jak depnie się do podłogi i to nie na każdym biegu. na 1 i 2 nie przekracza 15, na 3/4 daje 19 a na 5 daje 18. Standardowo miałem 13psi ( 0.9 bara ). Przy szybkiej jeździe ( nie do podłogi ) nie przekracza 10psi.

Jeszcze jedno, jestem przekonany, że to też kwestia felg. Obecne mimo, że 17 cali ważą 7.7kg/felga. Wcześniej miałem 15 cali i ważyły 12kg/felga.
_________________
reservasjonerb
est deals
Ostatnio zmieniony przez Botanix Pią Cze 26, 2009 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25] Predyspozycje tuningowe
VanOrtega Tuning mechaniczny 5 Czw Sty 13, 2011 08:36
rovek
Brak nowych postów [R25, R45 idt L-seria] Chipy Tuningowe
Ktoś jest chętny ??
Remigiusz Tuning mechaniczny 19 Czw Cze 24, 2010 16:36
Remigiusz
Brak nowych postów Rover 200 Zmiana Tarcz na tuningowe
Chakus Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 30, 2017 10:54
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink