sor !
a wiec turbina w roverze 200 i 45 pewnie jest taka sama , zamiast rezystorka o ktorym wczesniej wspominales chcialem wsadzic komputer od mg ktorego moge miec za 400 zł .. czy to drogo ?
NITRO, troche sie nawalczyłem z tym coolerem ale to dlatego ze za duzy tam wsadziłem... tzn jest ok co do wydajności powiem nawet super ale colera miałem od sprintera 2.9td i jest on sporawych wymiarów... cisnienie tez daje swoje... wtajemniczeni wiedza ze mój r daje 1.8 - 1.9 bara hehe ale to niebezpieczna zabawa za to wciska w fotel dośc mocno co do przewodów do coolera to musisz byc wyposazony w duza wyobraźnie i duza cieprliwośc hehe wiem z wsłasnego doświadczenia
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 22:38
Myślę że chip to najlepsze wyjście. Na Youtube jest filmik R45 IDT (napisali TDI bo dla każego buraka diesel to TDI) z wgranym chipem na 145 koni i 339nm. Przyspiesza w 7,1 do setki. Masakra jaki potwór Zobaczcie sami http://www.youtube.com/watch?v=Ic7O6E_pCww
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pon Cze 22, 2009 03:33
Cytat:
Myślę że chip to najlepsze wyjście. Na Youtube jest filmik R45 IDT (napisali TDI bo dla każego buraka diesel to TDI) z wgranym chipem na 145 koni i 339nm.
Ale jaki chip? Gdzie tam masz coś o chipie?
"
Gravitypilot1 (1 rok temu)
Hello no chip.... Moddified Injectors, boost pressure uped to 22 psi, modifed intake manifolds, air filter, pierburg maf, mafam (fuel/air tweaker), performance clutch, decat and a few other bits which i cant think of."
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pon Cze 22, 2009 23:17
Mniej więcej
"Gravitypilot1 (1 rok temu)
Witam żadnego chipa.... modyfikowane wtryski, ciśnienie doładowania zwiększone do 22psi, modyfikowany kolektor ssący, filtr powietrza, pierburg maf ( sensor powietrza ), mafam (optymalizuje dawkę powietrza i paliwa ), wyczynowe sprzęgło, zdjęty katalizator i kilka innych pierdół."
Tak więc mowy o chipie nie ma a mimo to 140 koni ponad jest - super sprawa
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:19
no cóż nie popatrzyłem na komentarze
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
ja widziałem tez takie przyrosty rzędu 25KM i 50NM ale w mg zr 115KM i to za 800zł w okolicach Łodzi i jeszcze pare rzeczy przerobić i tez powinno być miło i prośba jakby ktoś znał i miał namiary na kogoś co ma założony komputer od mg do r45 byłbym bardzo wdzięczny
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:48
Za kilka dni pochwalę się filmikiem stuningowanego 220 SDi, jak dotąd zrobiłem:
1. Odłączony MAF - zamierzam go wywalić całkowicie
2. EGR out
3. Zwiększone ciśnienie turbo do 18-19psi
4. Zwiększona dawka paliwa
5. Filtr powietrza standard ale zamontuję od H&R + znajdę jakieś miejsce dla rurki co by więcej zimnego łapała.
Tak na oko idzie około 8sek do 100 a na 3-4 biegu to jest masakra
Mocy nie znam bo tu hamownia droga ale w PL się pokuszę o test.
tutaj na tym filmiku ziomek podnosił ciśnienie doładowania na turbinie skręcając cięgno. dzięki temu bedzie miał wyższe ciśnienie doładowania ponieważ turbina poźniej upuści nadmiar powietrza...
Ps. szkoda ze to u mnie się zapiekło.... ale BiTurbo jak na razie daje rade
pozdrawiam firq
Powiem ci tak... samo ciśnienie doładowania dużo nie da bo do tego potrzeba jeszcze wiecej paliwa zeby był fajny efekt w sdi mozna to okiwać rezystorkiem ale w iDT juz niestety ale nie...
Skutki uboczne hmmm zależy jakie cisnienie ustawisz i w jakiej kondycji jest turbina bezpieczny zakres podniesienia ciśnienia to 1.25 seryjnie jest ok 0.9 lecz nie jest powiedziane ze przy wyzszym ciśnieniu cos się skonczy przykładem jestem np JA
bo juz jakieś 8 miesięcy jeździłem na dużym ciśnieniu ale nie wiedziałem o tym dopuki nie założyłem wksaźnika cisnienia doładowania i po tym doznałem szoku moje turbo dmucha 1.8-1.9 bara... hmm to jest masakryczne ciśnienie ale okazało się ze w turbinie kierownica spalin siezapiekła i nie upuszcza nadciśnienie ale mniejsza o to... Jesli podniesiesz samo ciśnienie doładowania nie bedzie wiecej auto paliło ale pamietaj o tym zeby nie przesadzić z nim.... najlepiej zamontować wskaźnik doladowania i wtedy masz pełną kontrole nad ciśnieniem...
Ja u siebie mam dodatkowo zamontowany troszke wiekszy cooler tzn od sprintera hehe ledwo mi się znieścił ale efekt jest zadowalający mimo ze nie mam zwiększonej dawki paliwa tylko to masakryczne ciśnienie to do setki kulam sie w 9.2 s
Pozdrawiam firq
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pią Cze 26, 2009 16:08
Cytat:
ale efekt jest zadowalający mimo ze nie mam zwiększonej dawki paliwa tylko to masakryczne ciśnienie to do setki kulam sie w 9.2 s
Ja już wyrywam około 8 na 19psi ( na Anglielskim forum mówią że tyle jest bezpiecznie ) i zwiększonej dawce paliwa:D. Co zauważyłem to turbina dmucha 19psi ( 1.3 bara ) tylko jak depnie się do podłogi i to nie na każdym biegu. na 1 i 2 nie przekracza 15, na 3/4 daje 19 a na 5 daje 18. Standardowo miałem 13psi ( 0.9 bara ). Przy szybkiej jeździe ( nie do podłogi ) nie przekracza 10psi.
Jeszcze jedno, jestem przekonany, że to też kwestia felg. Obecne mimo, że 17 cali ważą 7.7kg/felga. Wcześniej miałem 15 cali i ważyły 12kg/felga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum