Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problem z immo?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problem z immo?
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 16:07   [R400] Problem z immo?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam.
Ostatnio zaobserwowałem dziwną rzecz. Czasami bez powodu włącza się alarm. Np. wstawiam samochód do garażu stoi tam kilka godzin i wieczorem słyszę że coś wyje. Wychodzę a tu mój R daje o sobie znać. Otwieram samochód pilotem. Następnie chce go zamknąć i gdy tylko zamknę zaczyna wyć. Samochód w garażu więc zostawiłem otwarty.
Myślałem że to wina pilota bo chyba bateria była słaba (po przekręceniu kluczyka na zapłon coś pikało). Wymieniłem baterię synchronizuję i sytuacja się powtarza. No nic zostawiam samochód dalej otwarty. Rozbierając kolejny raz pilot zorientowałem się że guzik od zamykania jest naderwany z płyty (trzyma się na dwóch lutach a nie czterech) przylutowałem więc dziś synchronizacja ok zamknął samochód. Nie wyje. Otworzyłem go uruchomiłem na tym komplecie chwilkę pochodził.
Wychodzę z garażu zamykam samochód z pilota i patrzę że kierunki nie migają jak i dioda w środku w zegarach :/ No nic myślę że coś nie tak się zsynchronizowało.
Poszedłem po drugi pilot otwieram zamykam uruchamiam samochód w różnych kombinacjach i nadal kierunki nie migają przy zamykaniu. Przy otwieraniu i owszem raz mignął.
Mam już wychodzić zamykam samochód z pilota. Kierunki nadal nie migają. Zamykam garaż i nagle widzę że zaczyna migać dioda szybko i migają trzy razy kierunki. Otwieram samochód zamykam i migają trzy razy więc ok.
Zamykam garaż a tu samochód zaczyna sam wyć :/ Zostawiłem go otwartego. Zamykam garaż i widzę że nagle ni z gruszki ni z pietruszki zapala się lampka we wnętrzu samochodu tak jakby ktoś otworzył drzwi. Pali się pali i gaśnie. Za moment powtórka. Zapala się i gaśnie a ja stoję i nawet się nie ruszam że o dotykaniu samochodu nie wspomnę.
Z tego też wnioskuję że gdzieś musi się kabelek przecierać od czujnika otwierania drzwi. Tylko których...

Jutro o świcie zanim będę wyjeżdżał w miasto samochodem wstaję i będę przeglądał te kabelki i mam z tym związane pytania.
1. Które miejsca są newralgiczne w instalacji tych kabli oprócz samych czujników przy drzwiach? Może ktoś miał już do czynienia z czymś takim.
2. Czy zapalająca się lampka we wnętrzu auta może mnie o czymś innym informować poza otwieraniem drzwi?
3. Ile sekund po fizycznym zamknięciu drzwi może ona się palić zanim zgaśnie?
4. Przeciągałem kable przez kostkę między drzwiami kierowcy a budą ostatnimi dniami i być może słabo oczyściłem kostkę przed złączeniem. W samochodzie mam 2xel szyby (nie mam el. lusterek ani innych rzeczy) i mam pytanie za co odpowiada pin nr 15.

Z góry dzięki za wszystkie spostrzeżenia.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 16, 2011 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 16:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 18:27   

greg-si napisał/a:
Które miejsca są newralgiczne w instalacji tych kabli oprócz samych czujników przy drzwiach?

wiązka klapy tylnej, krańcówka klapy bagażnika + te krańcówki w drzwiach :)
greg-si napisał/a:
Czy zapalająca się lampka we wnętrzu auta może mnie o czymś innym informować poza otwieraniem drzwi?

o zwarciu do masy ;) nic innego :ok:
greg-si napisał/a:
Ile sekund po fizycznym zamknięciu drzwi może ona się palić zanim zgaśnie?
kilkanacie i powinna zgasić się łagodnie "jak w kinie" ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 19:26   

Dziś z rana przepatrzyłem wszystko. Wszystkie kable całe śrubki które masują podokręcane.
W tylnych prawych drzwiach po rozebraniu czujnika jedno wybrzuszenie które łączy okazało się zaśniedziałe/przyrdzewiałe. Oczyściłem jak najlepiej mogłem.
Puki co działa wszystko w porządku.
Podlecę na szrot i poszukam jakiegoś lepszego czujnika.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Problem z immo
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 20, 2007 09:40
piter34
Brak nowych postów [R400 '96] Problem z pilotami immo
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Wrz 27, 2010 14:22
szoso
Brak nowych postów [R400] Wielki problem z immo i pilotem
piotrek821 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 31, 2016 10:08
corpse13
Brak nowych postów [R400] Immo z pilotem LUCAS 3TXB -wieczny problem.
bakas2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Lut 02, 2012 01:17
dorkanred
Brak nowych postów [R400] Immo
swirek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 26, 2007 16:25
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink