Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:16   [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii

Witam
byłem na przenośnej hamowni, wyszło 96KM i 190nm na serii
pomiar był robiony na 3 biegu podczas jazdy
na ile jest wiarygodna taka hamownia?
silnik wydaje się być w dobrej kondycji, turbo dmucha 0,9 bara może nawet ciut więcej, nie czuć żeby był słaby a pomiar mnie trochę zmartwił
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:33   

Strasznie malutki ten wykres. Wstaw na photobucket czy cuś ;)
Jak tak patrze to wydaje się być ok przebieg momentu... bardzo ładny, nie to co w iDT :(
Skoro u mnie wyszło w porządku, to chyba wiarygodna ta hamownia :)
Jedyne co rzuca się w oczy to strasznie wysoko max moment obrotowy... ale w sumie płasko dość jest...
Już wiesz, że turbo tyle dmucha? Czyli dmucha ok... Wywal kata moim zdaniem, może być już rozwalony.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
Ostatnio zmieniony przez Krzysi3k Pon Wrz 06, 2010 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:46   

Krzysi3k napisał/a:
Już wiesz, że turbo tyle dmucha?

wiem
Krzysi3k napisał/a:
Skoro u mnie wyszło w porządku, to chyba wiarygodna ta chamownia :)

może u mnie coś poszło nie tak, będę szukał rolek gdzieś w okolicy
może powinno się hamować na wyższym biegu?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:49   

szoso420, kurde marzenie taki wykres od dołu :(
Ja chce Mafam :(
Jak masz jakąś to sprawdź, zobaczymy :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:53   

też mi sie wydaje że kat dławi silnik. i turbo dmucha 0.9 tylko zakakujaco ten niutek wysoko
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:06   

Raptile napisał/a:
i turbo dmucha 0.9

to chyba dobrze że tyle?
Raptile napisał/a:
tylko zakakujaco ten niutek wysoko

no właśnie co z tym? czemu tak wysoko?
Raptile napisał/a:
kat dławi silnik

mam go wywalić tak na pałę?
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Wrz 06, 2010 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:06   

bieg na ktorym się auto hamuje ma znaczenie, powinno byc przełożenie zblizone do 1;1 z reguły jest to 4 bieg.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:12   

Tak pojechałeś z biegu na tą hamownie czy poczyściłeś wszystko przed pomiarem? Po za tym to auto ma 14lat te 9KM mogło po prostu zdechnąć no i hamownia podwoziowa była by bardziej wiarygodna...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:31   

Cytat:
bieg na ktorym się auto hamuje ma znaczenie, powinno byc przełożenie zblizone do 1;1 z reguły jest to 4 bieg.
Dokładnie :taa: trzeci bieg ma 1,222 a czwarty ma 0,848. Jak powtórzysz hamownię na 4 biegu, to wtedy może wyjść, że trzyma serię.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:31   

Pływak napisał/a:
Tak pojechałeś z biegu na tą hamownie czy poczyściłeś wszystko przed pomiarem?

pojechałem robić czipa a skończyło się na samym hamowaniu, egr mam zaślepiony a kolektor dolotowy tez był czyszczony z nagaru, nic więcej nie czyściłem
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 20:49   

Nie zależnie od przełożenia moc wyjdzie taka sama.
Abstrahując już od samej poprawności wykonanego pomiaru i realności wskazań dynometa.

Natomiast przełożenie ma wpływ na przebieg krzywej momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów, tym bardziej dla silników z WG.

Pomiar trwał zapewne 7-8 sekund rozpędzania ?
Dla tej turbinki to za mało.

W trybie obciążeniowym na rolkach rozpędzanie trwa co najmniej 20-25 sekund dla tego silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 13, 2010 18:50   

goodhope napisał/a:
Pomiar trwał zapewne 7-8 sekund rozpędzania ?

mogło tyle być
czyli mam rozumieć że pomiar jednak był niedokładny?
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 11:09   

dokładnie tak

Aby dynomet dał w miarę realny przebieg krzywych potrzebuje co najmniej 4 biegu.
A ten bieg to już spora prędkość, duże opory wiatru którego z każdym pomiarem kierunek może się zmieniać, a spory uciekający kawałek drogi może mieć różne pochyłości.

A to powoduje spore rozbieżności w powtarzalności pomiarów dynometem.
Dlatego większość "dynometowców po przesiadało się na hamownie stacjonarne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 11:25   

dokładnie ulica to jest fajna ale do strojenia a nie pomiarów...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 11:29   

A mi wyszło dobrze przez przypadek :???: ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 19:06   

Krzysi3k napisał/a:
A mi wyszło dobrze przez przypadek :???: ;)


Weryfikowałeś już pomiar?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 14, 2010 19:14   

Jeszcze nie, dopiero jak się rok akademicki zacznie to się wkręce, ale seria wyszła w porządku.
Z filtrem papierowym 101 KM, z wkładką 103 KM.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 21:49   

Cos nie tak tez z tym wykresem jest, zle trochę obcięte jest to i na 3.biegu tez tez coś nie tak :roll: Ale malutko :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] wykres
w końcu się doczekał
gralu Tuning mechaniczny 41 Wto Cze 29, 2010 00:59
Krzysi3k
Brak nowych postów [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
Krzysi3k Tuning mechaniczny 92 Czw Lis 11, 2010 22:17
Botanix
Brak nowych postów Wykres z hamowni
rodi_ Tuning mechaniczny 6 Wto Lip 29, 2008 15:08
rodi_
Brak nowych postów [Rover200 1,8 VVC] Wymień olej!!! WYKRES dyno
Kozik Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 10, 2011 09:22
dobryziom
Brak nowych postów [MG ZR 160 2002r.] Zawias KONI SPORT
mg85 Tuning mechaniczny 60 Sro Mar 04, 2009 10:33
rodi_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink