Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 25] 25'tka a sportowe filtry powietrza !?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 25] 25'tka a sportowe filtry powietrza !?
Autor Wiadomość
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:34   [R 25] 25'tka a sportowe filtry powietrza !?

Witam, mam pytanie. Otóż od dłuższego czasu gnębi mnie jedna sprawa.

Co jest lepsze do R 25 sportowy filtr powietrza czy stozkowy filtr powietrza?
Jakie są różnice miedzy tymi typami filtrów?
Co strace a co zyskam po zamontowaniu tych filtrów?
Jaki filtr jest lepszy do mojej 25?

Ostatnio mechanik mi powiedział że odradzałby mi montowanie stożka bo mam pod klapą bardzo mało miejsca (tak jest w kazdej 25).
Zalezy mi przede wszystkim na fajnym dzwieku, a nie na zwiekszeniu mocy;)

Prosze o pomoc:)
Pozdrawiam:)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:43   

Jesli zależy Ci tylko na dźwięku to montuj stożek :)
U mnie to wygląda tak:
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:47   

wszystko ok, tylko u mnie pod maska jest troche mniej miejsca, i nie mam gdzie zamontowac stozka.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 22:32   

Przecież w 25 jest identycznie co w 200. Wyjmujesz pokrywe starego filtra i tam montujesz stożek... Co tam masz takiego że nie ma miejsca? o.O
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 22:42   

aa tak rzeczywiscie:)
zostaja jeszcze 2 pytania:

Jakie są różnice miedzy tymi typami filtrów?
Co strace a co zyskam po zamontowaniu tych filtrów?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 22:48   

Super nie ma to jak wcisnąć stożek pod maskę bez zrobienia dolotu... Co stracisz? Na pewno kasę i na pewno na mocy dając filtr tak jak u Lisus, który zasysa gorące powietrze prosto z komory silnika...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 23:22   

Cytat:
Co strace a co zyskam po zamontowaniu tych filtrów?

Stracisz: troche mocy
Zyskasz: Fajny pomruk
Pływak napisał/a:
Co stracisz? Na pewno kasę

Zwykły stożek nie kosztuje więcej niż zwykły filtr...
Cytat:
Super nie ma to jak wcisnąć stożek pod maskę bez zrobienia dolotu...

Masz jakiś problem?
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 23:39   

Lisus napisał/a:
Masz jakiś problem?


Ja? Skądże znowu, nie moje auto nie mój problem...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sic_corey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 02:23   

no kolega ma racje, lepiej nie montować stożka bez dolotu bo nawet jeżeli by chodziło ci tylko o dźwięk to też jak powietrze wchodzi pod pewnym ciśnieniem do rury to i dźwięk jest lepszy :) ja mam u siebie dolot zrobiony, mogę fotki przesłać i pokazać :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 07:41   

sic_corey napisał/a:
ja mam u siebie dolot zrobiony, mogę fotki przesłać i pokazać

Już dawno obiecałeś pokazać fotki w innym temacie... i jakoś się nie doczekaliśmy ;)
Pływak napisał/a:
Ja? Skądże znowu, nie moje auto nie mój problem...

:cool:
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 13:46   

Też odradzam stożek beż dolotu zimnego powietrza, lepiej dołożyć i kupić coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...wietrza_kn.html
Sam się zastanawiam nad takim filtrem :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 17:26   

zyskasz buczenie a stracisz moc. Odczułem to na własnym dupsku, jak nie odgrodzisz stożka lub nie kupisz stożka w obudowie + dolot zimnego powietrza to daj sobie z tym spokoj, lepiej kup flache 0,7 większy pożytek będzie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 18:01   

Markzo napisał/a:
lepiej kup flache 0,7 większy pożytek będzie ;)

I zostanie jeszcze na drugą :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
sic_corey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 18:17   







no to w końcu fotki dodaje :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 18:48   

sic_corey, ogółem wygląda bardzo fajnie tylko ta harmonijka za siatka wygląda słabo...
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 23, 2010 18:54   

sic_corey, no Ci powiem że Profi robota! Gratuluje!
I to wszystko zrobiła Ci firma El-tec tak? Odczułeś jakąś róznicę w przyspieszeniu? Masz zamiar porobić jeszcze jakieś mody i potem wybrać się na hamownie? Z tego co pamiętam z innych wątków to miałeś seryjnie 120 kucy tak?


A co do mojego montażu stożka to ja to wszystko wiedziałem że strace moc i był to mój świadomy wybór. Po prostu nie chce już za dużo grzebać (zmieniać) przy tym aucie, bo zbieram na ZR'a. I nie robie tego dla kogoś... Auto ma się MI podobać i dostarczać frajdy w jeździe :D

PS. sir_corey spryskaj pokrywe silnika i kolektor ssący WD-40 :) efekt będzie jak od handlarza, lub jak na mojej fotce powyżej :P
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
sic_corey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 19:35   

chcę jeszcze zmienić przepustnice na 52 mm i kolektor ssący od TF'a 1.8 135 i wtedy dopiero hamownia. różnica naprawdę jest. na pierwsza przejażdżkę wybrałem sie w stoperach i z głosno włączoną muzyką żeby dźwięk nie wpływał na moją ocenę więc szczerze mogę powiedzięc ze od 4 tys. auto idzie lepiej - a już w ogole jest super kiedy nie ma takich upałow jak teraz. najlepiej jest pojeździć sobie wieczorem lub w nocy i dopiero oceniać :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 23, 2010 20:39   

sic_corey, a kolektor w TFie czymś się różni od tego w ZR??

Bo z tego co pamiętam to w MGF był taki sam jak w mojej 25tce
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Lip 24, 2010 00:21   

Powiem Ci ze musisz uwazac na kaluze i na duze opady, dolot masz bardzo bardzo nisko
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lip 24, 2010 13:12   

powiedzcie mi jeszcze jedno
jaka jest cena stożka (RAZEM Z OBUDOWA) do 25'tki ?
Bo filtr powietrza już wiem że 250zł i zastanawiam sie jeszcze czy poprawi mi to dzwiek....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Amortyzatory sportowe
Pazdzioch. Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 05, 2013 23:06
davidlive
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink