Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Mrugajaca kontrolka hamulca recznego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:58
[R all] Mrugajaca kontrolka hamulca recznego
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 15:15   [R all] Mrugajaca kontrolka hamulca recznego

Od paru dni nie daje mi spokoju kontrolka recznego, mruga podczas gwaltownego przyspieszania. Dzieje sie to na I i II biegu, dalej juz jest ok. Myslalem ze to moze zbyt niski poziom plynu w zbiorniczku od wspomagania, uzupelnilem i nadal mi to mruga. Reszta plynow jest ok. Silnik pracuje normalnie, tylko raz czy dwa zawiesily mi sie obroty na ok 2tys obr.
Czy mrugajaca kontrolka sygnalizuje jakies bledy, czy to moze cos innego?
Dzieki
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 01, 2009 15:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
KoObi89 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 168
Skąd: Tarnowiec/Tarnów

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 15:22   

A sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego ?
_________________
Kobi :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 15:50   

Wszystkie plyny w normie, i temu wlasnie mnie to niepokoi
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:00   

rodi_ napisał/a:
Myslalem ze to moze zbyt niski poziom plynu w zbiorniczku od wspomagania
chyba masz na mysli poziom plynu hamulcowego?
Stan innych plynow nie ma nic wspolnego z ta kontrolka.
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:10   

Wlasnie nie, mialem na mysli wlasnie plyn od wspomagania. Poca mi sie wezyki od zbiorniczka i byl troche za niski poziom.
Ale bede musial jeszcze raz sprawdzic poziom plynu hamulcowego, na postoju moze byc ok ale przy ostrym przyspieszaniu moze byc lekko za malo.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:33   

rodi_ napisał/a:
raz czy dwa zawiesily mi sie obroty na ok 2tys obr.

Z innej beczki: rodi_, masz sprawny układ chłodzenia? U mnie to był pierwszy objaw chłodnicy do wymiany. No i przepustnicy - na aluminiową.
_________________
It's all right...
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:51   

No chlodzenie jak nalezy, temperaturka tuz ponizej polowy. Ostatnio zrobilem trase 900km i wszystko bylo ok. A te obroty zawiesily mi sie dopiero jak zalozylem dolot i 52mm przepustnice. Byc moze temu ze lezala na polce kilka miesiecy to potrzebuje czasu na rozchodzenie :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
cray 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sty 08, 2011 11:21   

Witam. Z góry przepraszam za odkopywanie tematu ale mam identyczny problem w moim Roverku 200. Przy gwałtowniejszym ruszaniu (ostatnio to występuje coraz częściej) zapala się/mruga kontrolka hamulca ręcznego.
Druga sprawa to również zdarzało się, że obroty zawieszały się przy 2000 ale nieraz także przy 3000. Najczęściej zdarzało się to przy dość silnym mrozie i myślałem, że po prostu coś przymarzło ale ostatnio wydarzyło się to 2 dni temu przy około 0*. Jednak nigdy nie łączyłem tych dwóch problemów razem.
Właśnie idę sprawdzić ten płyn hamulcowy o którym piszecie (ewentualnie jaki dokupić?). Poza tym każdemu hamowaniu towarzyszy dziwny dźwięk jakby tarcia blachy. Jednak gdy jakieś 2 lata temu kończyły mi się klocki, to dźwięk był inny ;) . Zacząłem również podejrzewać czy nasz bolid nie ma kontroli zużycia klocków i od tego ta kontrolka ale piszecie, że mogę o tym zapomnieć. ;)
Najbardziej niepokoi mnie jednak to, że w czasie hamowania kierownica sama kręci się na przemian lewo/prawo jakby coś było wykrzywione. ;/ Nie raz także w czasie wolnej jazdy.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 08, 2011 11:31   

Chrupotanie może być spowodowane wykrzywienie tarcz, przez co i kierownica lata.

Mruga Ci bo masz mało płynu hamulcowego.

Przepustnica Ci się zawiesza, jak znowu to się stanie to uderz nogą w pedał gazu do dechy i puść, odblokuje się. Mi to się działo bo lud się pojawiał na motylku i blokował przepustnicę. Po niewielkich modyfikacjach mam spokój.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=63408

Pozdrawiam
 
 
 
cray 



Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sty 08, 2011 14:47   

Płynu mam rzeczywiście mało:

Dolać pod sam MAX? I czy mogę dolać czy muszę wymienić cały? Jakieś problemy z zapowietrzeniem mnie czekają przy dolewce/wymianie?

Co do przepustnicy to właśnie też zauważyłem, że gwałtowne "kopnięcie" w pedał gazu potrafi przywrócić normalne obroty. Pocieszające, że to się zdarza w tych modelach, a nie mój to jakiś unikat. ;)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 08, 2011 14:54   

cray napisał/a:
Dolać pod sam MAX?

Jak chcesz to możesz dolać, ale nie koniecznie. Wystarczy abyś w przedziale się zmieścił. :wink:
cray napisał/a:
I czy mogę dolać czy muszę wymienić cały?

Możesz dolać, oczywiście DOT-4
cray napisał/a:
Jakieś problemy z zapowietrzeniem mnie czekają przy dolewce/wymianie?

Przy dolewce nie. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 All] Naprawa hamulca ręcznego
Regeneracja zacisków, poradnik HOWTO
Lelobass Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Czw Wrz 26, 2013 11:14
ruszti
Brak nowych postów [R wszystkie] Zamarzanie ręcznego
slav Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 21 Sob Sty 10, 2009 00:15
sTERYD
Brak nowych postów [K-seria] Zapaliła się kontrolka "olej"
Gites Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Pon Sie 19, 2013 21:17
polofix



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink