Forum Klubu ROVERki.pl :: [R All] Short shifter do skrzyni R65
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R All] Short shifter do skrzyni R65
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 19:54   [R All] Short shifter do skrzyni R65

Przy okazji przegladania forum angielskiego, trafilem na to :mrgreen: jak sie ucieszylem. Ja juz zamowilem, 25£ razem z przesylka to spoko cena. Mam nadzieje ze komus sie przyda.
A tu instrukcja montazu. Powodzenia
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 14, 2009 19:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 21:52   

do PG1 by sie przydał szkoda ze nie maja :(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 22:18   

Chlopaki niby wiem co to short shifter ale przyznam, ze do konca nie wiem za co jest on odpowiezialny!

costam, za szybsza zmiane biegow czy jak? Mozecie mi przyblizyc ta funkcje shortshiftera:)??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 14, 2009 22:27   

Skraca ruch ręki potrzebny do zmiany biegu :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 22:29   

ale wtedy drążek wskakuje na swoje miejsce jak powinien. Jak poprzednio? Czy automatycznie po zamontowaniu shortshiftera drazek zostanie nieco dalej ode mnie w przypadku wrzucania 2 biegu np?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 22:47   

Tyle ze to zdaje egzamin tylko przy bardziej sportowym stylu jazdy. Poprostu chodzi o przyspieszenie zmiany biegow, minus jest taki ze bedziesz musial uzyc wiecej sily. Wazne aby wszystko bylo dobrze nasmarowane i nie mialo zbyt duzych luzow.
Tu jest cytat:

"The advantage of a short throw is shifting speed. If you have a car with a manual transmission and want to drag race, you want a short shifter. It takes more strength to shift it, but it is faster. You hold your foot just above the clutch pedal, then just slap the pedal without letting off the gas and drive the shifter to the next gear.
As important is a tight and well greased shifter and linkage."
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Maj 15, 2009 09:02   

dobryziom napisał/a:
do PG1 by sie przydał szkoda ze nie maja :(


Co niby nie mają, jak mają, a nawet lepsze, bo z przeciwwagą. :D
http://www.moto-build.com/mainsite/fastlever.html
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 15, 2009 09:52   

stronkę znam aż za bardzo :p co tydzień wchodzę i patrze czy obniżyli coś z tych super atrakcyjnych cen hehehe
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 10:39   

dobryziom napisał/a:
do PG1 by sie przydał szkoda ze nie maja :(


Sprawdz jeszcze raz ten sam link co podalem, na samym dole dodali tez short do PG1
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 12:53   

rodi jakieś grupowe zamówienie?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 14:25   

Ja juz swego zamowilem, czekam tylko na przesylke.
4 £ za przesylke to spoko cena, obojetnie gdzie wysylaja. Jak chcecie to poczekajcie, jak ja dostane swego to dam znac czy ta firma godna polecenia jest. Narazie pisalem do nich czy przyjeli wogule zamowienie.

Juz dostalem email od nich ze wyslali, wiec teraz czekam na przesylke. Gdybyscie chcieli to ja moge zamowic do mnie, a 23 czerwca bede ladowal w Wawie to bym przywiozl
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 14:50   

Ja bardzo chętnie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 14:56   

Ten qs do PG1 który znalazł rodi, to straszna prowizorka, nie jest warta 30Ł. Lepiej przeciąć zwykłą wajchę przeciąć kawałek pod kulką i wspawać 3cm pręta. Koszt około 0,7. :wink:
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 20:34   

Konix napisał/a:
Lepiej przeciąć zwykłą wajchę przeciąć kawałek pod kulką i wspawać 3cm preta :wink:

Tak z ciekawosci, skad wiesz ze 3cm :wink: jesli tak zrobisz to nie masz zadnej regulacji
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 23:06   

rodi_ napisał/a:
Tak z ciekawosci, skad wiesz ze 3cm jesli tak zrobisz to nie masz zadnej regulacji


Z popatrzenia na zdjęcie w griffiths-engineering. Tam jest przedłużenie około 3 cm. I też regulacjii prawie nie ma. Jak nie będzie wygodnie to zawsze można wyregulować spawarką.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 00:01   

Konix napisał/a:
zawsze można wyregulować spawarką.
:lol: w SDi nei ma wiele miejsca pomiędzy drążkiem biegów a wydechem ... może warto popatrzyć pod tym kątem na szortsziftera ... żeby po założeniu nie stukało o komin później ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 21:39   

Konrad ma u siebie jakiś sprowadzany QS i jest zadowolony - twierdzi że lepiej mu biegi wchodzą niż na zwykłym
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 10:58   

Panowie i Panie, ja juz swoj Quickshift mam zalozony. Jesli chodzi o wrazenia, dla mnie rewelacja. Nawet nie myslalem ze biegi moga wchodzic przy tak krotkim ruchu reka.
Jakosciowo wszystko w porzadku, wykonany jest z 6mm blachy aluminiowej. Wszystko pasuje idealnie tak jak powinno, montaz to okolo 5min.
Przesylka doszla po kilku dniach wiec moim zdaniem to spoko firma. Jedynym minusem jest to ze juz ich nie maja w swojej ofercie, kto chce to musi sledzic ich oferte. Moze znow sie pojawia.
Powodzenia
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
pietro 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 387
Skąd: Wrocław / Lubrza



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 11:16   

a jak ocenisz stan swojej skrzyni?
Przed założeniem miałeś problemy z jedynką albo wstecznym?

Myślę, że warto założyć jak jest skrzynia w dobrym stanie, ale jak już coś jest nie halo to może się nie sprawdzić
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 26, 2009 20:18   

No mialem czasem takie lekkie przycinanie sie jedynki albo wstecznego, ale gdzies slyszalem ze to juz normalka w tej skrzyni. Ogolnie stan uwazam za bardzo dobry, dopiero okolo 35tys km mam przejechane.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [All z PG1] Short Shifter w PG1
Remigiusz Tuning mechaniczny 466 Pią Paź 16, 2020 10:15
Rokan
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd
Brak nowych postów [R all] Tuleja wybieraka do skrzyni PG1
Markzo Tuning mechaniczny 8 Nie Lut 16, 2014 21:41
bioly
Brak nowych postów [R 200] Wymiana skrzyni manualnej na automat.
maciek75 Tuning mechaniczny 5 Czw Maj 03, 2012 09:13
lucas202
Brak nowych postów [R620Si] Zmiana skrzyni na automat??
jabco Tuning mechaniczny 2 Pon Gru 07, 2009 22:20
grzegh22



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink