Forum Klubu ROVERki.pl :: [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:56
[Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE
Autor Wiadomość
Krzysztof1982 



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gorzów

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 21:27   [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE

Witam
Prosze o pomoc immobilajzer mi działał ale miał słaby bardzo zasięg wymieniłem więc baterie ale teraz za to wogole nie dziala umarł. Przypuszczam ze to problem z synchronizacja ale nie moge zsynchronizowac IMMO LUCAS 3TXB. Prubuje w ten sposub wyciagam baterie wciskam dwa przyciski na raz po 10 sekun kilka krotnie wkladam baterie otwieram kluczykiem auto otwieram drzwi i wciskam przycisk zamkniecia i nic kupa robie tak z 10 razy i nic robie cos zle? POMÓŻCIE !! !
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 30, 2009 21:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 21:33   

Po wyjęsiu bareri naciśni kilka razy guzik, aby rozładować pilota. Przy otwartych drzwiach naciśni 4 razy zamknięcie. Ja raz na miesiąć wynieniam baterie i jest OK.
_________________
ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
 
 
 
Krzysztof1982 



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gorzów

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 21:50   [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE

wlasnie tak robilem i kupa nie reaguje mam kluczyk wyciagnac z drzwi po ich otwarciu czy nie bo juz na tyle sposobow robilem ze nie wiem co moze byc nie tak
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:08   

rtworek napisał/a:
Po wyjęsiu bareri naciśni kilka razy guzik, aby rozładować pilota. Przy otwartych drzwiach naciśni 4 razy zamknięcie.

I co dalej?
Ja mam ten sam problem. Juz podejrzewam uszkodzenie pilota bo nic mi nie wychodzi.
1. Ostroznie otwieram obudowe paznokciami.
2. Wysuwam baterie z uchwytu.
3. Naciskam jednoczesnie oba przyciski pilota 10 razy po 15 sek. w celu rozladowania (pierwszy raz zaczalem od dwa razy po 5 sek.)
4. Montuje dobra baterie.
5. Skladam ostroznie obudowe pilora.
6. Otwieram kluczykiem samochod i stojac w otwartych drzwiach naciskam 20 razy przycisk zamykania (pierwszy raz naciskalem 4 razy)
Robilem tak z 20 razy i lipa :-(
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:13   

?
http://forum.roverki.eu/v...=synchronizacja
http://forum.roverki.eu/v...=synchronizacja
 
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:24   

martens, czytalem te posty. Jeden pilot mi dziala a drugi nie. Wiec jak odlacze akumulator i oba nie bede dzialac to moge Roverka na szrot oddac bo tu nia ma przemo285 ani PHJOWI :-(

[ Dodano: Sob Maj 30, 2009 21:25 ]
Na dodatek to zawsze owiera i zamyka za drugim razem. Nie wiem czy tak powinno byc.
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:36   

U mnie pierwszy pilot był w tak tragicznym stanie, że poodpadały od płytki te guziczki, którymi się uzbraja i rozbraja immo. Połamały się luty i pilot nie działał. Zauważyłam to dopiero kiedy chciałam zmienić obudowę, bo do wymiany baterii nie wyciąga się całej płytki z obudowy. Zerknijcie na swoje piloty czy coś się nie stało z ich "drugiej" strony.
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:39   

Mombrey, linki podalam dla Krzysztof1982 - zrozumialam ze on ma jednego pilota ktorego nie moze zsynchronizowac i auto jest unieruchomione - jesli wyzej podane metody zawioda moze probowac odlaczyc akumulator. Rozumiem Twoje obawy - mi konczy sie bateria w jednym, drugi chyba nigdy nie byl uzywany/bateria od nowosci/ i mam jakies dziwne obawy przed jej zmiana. Testbook mam kilkaset km dalej...
 
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:39   

Mombrey napisał/a:
Na dodatek to zawsze owiera i zamyka za drugim razem. Nie wiem czy tak powinno byc.

U mnie pilot działa praktycznie bez zarzutu od kilku miesięcy bez wymiany baterii, ale też zawsze muszę wciskać 2 razy. Kiedyś już się nad tym zastanawiałam i uznałam, że to może tak ma być... Mam pilota 17TN.

[ Dodano: Sob Maj 30, 2009 22:44 ]
Na czerwcowym zlocie chyba ma być T4. Można będzie odczytać kod immo, więc jeśli ktoś go nie ma to będzie okazja.
 
 
Mombrey 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Sob Maj 30, 2009 22:49   

martens napisał/a:
Mombrey, linki podalam dla Krzysztof1982 - zrozumialam ze on ma jednego pilota ktorego nie moze zsynchronizowac i auto jest unieruchomione - jesli wyzej podane metody zawioda moze probowac odlaczyc akumulator. Rozumiem Twoje obawy - mi konczy sie bateria w jednym, drugi chyba nigdy nie byl uzywany/bateria od nowosci/ i mam jakies dziwne obawy przed jej zmiana. Testbook mam kilkaset km dalej...

Sorry, rozdrazniony jestem tym pilotem. Mam obawy bo na stronie klubowej jest napisane:
"Trzeba miec troche szczescia"
A jak ja nie mam? Odlacze aku i ten drugi tez nie zadziala? Moze wezme go do Polski i dam komus do sprawdzenia. Ty nawet lutownicy i miernika nie mam. Lutownicy nie kupie bo takie lipne sa chyba prosto z Chin. A miernik? No sa jakies takie "w miare" ale do Lipca wytrzymam i przywioze swoja lutownice i miernik.
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
Krzysztof1982 



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gorzów

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 31, 2009 09:52   [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE

Sprostuje
Mi działały dwa piloty jeden kiepsko bo pewnie bateria padała i postanowiłem ją wymienić i teraz za cholere nie chce sie synchronizować ale nic kupa. Wczoraj wieczorem raz mi zadziałał i zamknoł za setnym razem ale w tedy wykonałem taki trik ze wyczytałem ze warto szybko wyciagnać i włozyc baterie ze trzy razy i w tedy raz zadziałał ale dalej nic prubowałem odobnei i nic ide zachwilke działać i poprubuje prosze o wasze rady jak wam sie to udaje!!
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 10:10   

Podobno przy wkładaniu baterii dobrze jest ich nie dotykać gołymi rękami. Ma to rzekomo wpływ na ich żywotność lub w ogóle działanie - coś jak z halogenami. Ale powtarzam - podobno!
Ostatnio zmieniony przez namiko Nie Maj 31, 2009 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gAc 



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Ełk



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 10:29   

Panowie a gdzie można znaleźć moduł centralki :( żeby odłączyć immo
 
 
 
Krzysztof1982 



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gorzów

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 31, 2009 12:27   [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE

i nic nie da rady nie potrafie albo robie cos zle a wiec prosze o pomoc jak wy to robicie krok po kroku wytlumaczcie
 
 
marek78 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 97
Skąd: Gorlice



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 14:27   

Nie wiem jak jest ale ja wymieniłem baterie u zegarmistrza i bez żadnych ceregieli pilot działa i wszystko jest ok. chyba że u mnie jest coś zepsute a ja o tym nie wiem.Podpowiedzcie jak to sprawdzić.Pozdrawiam.
_________________
"LOKOMOTYWA 1949"
 
 
Krzysztof1982 



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 34
Skąd: Gorzów

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 31, 2009 16:20   [Immobilajzer] nie działa po wymianie baterii PILNIE PROSZE

DZIAŁA
Do wszystkich którzy mają taki problem co ja. Po pierwsze przeczysciłem immobilajzer i dalej nie działo. Przygladając sie dokładnie jemu zauważyłem ze blaszka która trzyma baterie ma trzy luty jeden u góry i jeden po prawej i lewej i jak sie przyjrzałem jeden z tych lutów u góry po prostu jakby się skruszył czego nie było prawie praktycznie widac przelutowałem i potem zrobiłem wszystko według instrukcji i smiga jak nic !! ! wrazie problemów służe radą
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 18:02   

Krzysztof1982, po pierwsze gdybyś się pofatygował i poszukał to byś sięo takich usterkach dawno dowiedział :evil: , po drugie
popraw temat na zgodny z zasadami :nonono:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 19:16   

namiko napisał/a:
Na czerwcowym zlocie chyba ma być T4. Można będzie odczytać kod immo, więc jeśli ktoś go nie ma to będzie okazja.
martens napisał/a:
Testbook mam kilkaset km dalej...

Na Zlocie bedzie T4 i będzie można przeprowadzić wszelkie czynności diagnostyczne oraz zwiazane z pilotami ;) Przypomnę tylko, że podczas programowania niezbędne są oba piloty. Warto też przy okazji programowania wymienić baterię i sprawdzić stan elektroniki w pilocie :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Cze 01, 2009 02:30   

namiko napisał/a:
Połamały się luty i pilot nie działał. Zauważyłam to dopiero kiedy chciałam zmienić obudowę, bo do wymiany baterii nie wyciąga się całej płytki z obudowy. Zerknijcie na swoje piloty czy coś się nie stało z ich "drugiej" strony.

Krzysztof1982 napisał/a:
Przygladając sie dokładnie jemu zauważyłem ze blaszka która trzyma baterie ma trzy luty jeden u góry i jeden po prawej i lewej i jak sie przyjrzałem jeden z tych lutów u góry po prostu jakby się skruszył czego nie było prawie praktycznie widac przelutowałem i potem zrobiłem wszystko według instrukcji i smiga jak nic !!

Nie żebym się przechwalała :mrgreen: ale nie mogę się oprzeć: a nie mówiłam?! :lol: Tylko bab się nie słucha, bo baby się nie znają... :twisted:

Mały OT: przypomina mi się pewna sytuacja. Po przeprowadzce do nowego (czyt: kolejnego :wink: ) mieszkania okazało się, że nie działa mi gniazdko w przedpokoju. Zadzwoniłam więc po elektryka. Przyszedł w piątek wieczorem. Coś tam pogmerał - działa. W sobotę rano pakuję tam wtyczkę od odkurzacza i lipa! Prądu nie ma. No to dzwonię do elektryka. Przyszedł, sprawdza - prądu nie ma. Ale wczoraj był, przecież widziała Pani! - elektryk był wyraźnie zaskoczony. Rozebrał całe gniazdko, poprawił wszystkie śrubki, łącza itd., ale nadal nic. No to ja nieśmiało: wie Pan... wczoraj był wieczór jak pan przyszedł i świeciło się światło w pokoju obok, dziś nie jest włączone. Może włączyć i sprawdzić - może to jest przyczyną? Popatrzył na mnie jak na nienormalną. Ale ja niezrażona podeszłam do włącznika i włączyłam włącznik, który znajdował się po drugiej stronie ściany, na której było zamontowano feralne gniazdko. Elektryk wtyknął swój prądomierz i....? Prąd jest! Wyjaśnienie - wiadome. :razz: Morał? Trzeba słuchać kobiet nawet w kwestiach, na których się kompletnie nie znają. :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R ALL] Mogą padać kable po wymianie świec?
memphisto Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Wto Paź 21, 2008 16:37
memphisto
Brak nowych postów [i] Kiedy można na podnośnik po wymianie szyby czołowej?
Caroline Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sro Cze 01, 2016 11:41
sTERYD
Brak nowych postów [all R] Czydocieracie blok przy wymianie uszczelki glowicy?
dawidd Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sro Mar 28, 2012 22:16
AndrewS
Brak nowych postów [R all] Tester grubości lakieru - czy to działa?
jarokar Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 12 Sob Lip 16, 2011 00:48
Rendikrendi
Brak nowych postów Także proszę o rozkodowanie VIN
lukvw Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Sro Paź 03, 2007 01:13
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink