Miałem taki problem ze wciskałem przycisk Tempomatu pod panelem klimatyzacji zaświecała sie dioda i to wszystko. Przyciski przy kierownicy nie reagowały a przy zegarach nie zapalała sie dioda "autostradki".
Naprawa: (Pod kierownicą ) wystarczyło wycisnąć ten biały czujnik w kierunku górnej metalowej części sprzegła Polecam sprawdzić
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 05, 2012 20:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pytanie czy ten czujnik (oryginał LR) będzie pasował do R75?
http://allegro.pl/freelan...2621978635.html
rozumiem że czujnik od hamulca i od sprzęgła jest taki sam - czyli jest zamienny...
Zamontowałem do siebie tempomat i mam taki problem. Jak ruszę i przed włączeniem tempomatu nie nacisnę hamulca to się załącza i działa jak należy przyśpiesza z kierownicy, po wciśnięciu sprzęgła się rozłącza a po naciśnięciu SET znowu się uruchamia. Jak nacisnę hamulec to koniec, drugi raz się nie załącza i muszę się zatrzymać zgasić auto i odnowa ruszyć bez hamulca. Miał ktoś coś takiego ? Czujniki przy pedałch zamieniałem i czły czas tak samo
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 13:26
MaReK napisał/a:
SeniorA, a u Ciebie też zachodzi takie zjawisko jak opisywane u kolegi?
nie. Tempomat działa jak oryginalny.Ostatnio przetestowałem go dokładnie przez kilka godzin, jadąc autostradą i drogami szybkiego ruchu.Spisuje się znakomicie współpracując ze skrzynią automatyczną .Na trasie 750 km zużycie paliwa z klimą 7.5 l/100, w drugą stronę 7.8 l/100. (korki na bramkach).
Całkiem niezły wynik jak na benzyniaka
Co do tempomatu i dokładki, to różnica pomiędzy Waszymi autami jest w skrzyni biegów. Czyli generalnie dwa czujniki pozycji pedału hamulca i sprzęgła.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 18:10
No fakt , w automacie jest jeden czujnik. Oczywiście ja celowo szukałem ,kupiłem i zamontowałem interfejs i moduł tempomatu z auta kV6 2.0 z automatem , tym samym wyposażeniem i rokiem produkcji.
No i problem rozwiązany. Czujnika pedału hamulca nie można zamienić z czujnikiem sprzęgła. Hamulec czujnik czarny a sprzęgło biały i naczej tempomat nie zadziala.
Hamulec czujnik czarny a sprzęgło biały i naczej tempomat nie zadziala.
Kupiłem używany czujnik w kolorze białym.
Dla wyjaśnienia ja mam 2.0 V6 automat i u mnie w hamulcu jest czujnik czarny. Najpierw postanowiłem poprawić położenie czujnika. Poprawiłem, zrobiłem jazde próbną i... tempomat nie działa
Wymieniłem czujnik na ten biały. Jazda próbna, próba uruchomienia tempomatu i... niestety nic
U mnie objawy są takie:
naciskam przycisk tempomatu w konsoli środkowej zaświeca się kontrolka w przycisku
rozpędzam auto powyżej 45km/h naciskam przycisk "set" i kontrolka tylko raz mrugnie i tyle. Za każdym naciśnięciem mruga ale nie świeci się ciągle. Tak samo jest jak naciskam "Res"
Natomiast gdy wymieniłem czujnik na biały to kontrolka w liczniku ani razu nie mrugnęła czyli kolor czujnika ma znaczenie.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Vk37iJj7AinFhkBwi3NDVzJ1l1yURItV_y6NxDjLlOI?feat=directlink https://picasaweb.google.com/lh/photo/q3VrElO4-oNdPfL4WtJatzJ1l1yURItV_y6NxDjLlOI?feat=directlink
mam automat i teraz jeszcze pytanie czy jeśli miałbym uwalony czujnik położenia pedału hamulca to działały by prawidłowo światła stopu? U mnie działają bez problemu...
Witam odgrzeję trochę kotleta. Postanowiłem pisać w tym temacie bo mam problem z tempomatem. Ostatnio zmieniłem taśmę w kierownicy i klaksony ożyły oraz sterowanie radiem ale tempomat jak nie działał tak nie działa. po włączeniu tempomatu na panelu pod klimatyzacją kontrola się zapala na zielono. Po przeczytaniu kilku postów na temat tempomatu postanowiłem zajrzeć pod spód kierownicy i zobaczyłem taki oto obrazek http://www.fotosik.pl/pok...693ec853a2.html
na obrazku widzimy jak czujnik od tempomatu wisi sobie w powietrzu patrzyłem ale nie wiem jak i gdzie powinien być przyczepiony i nie wiem. Na zdjęciu w oddali widzimy chyba na końcu pedału sprzęgła na górze coś dziwnego jakies wężyki(zielone) i są one okręcone taśmo i ściśnięte jest wszystko metalowo obiemko skręcano nie wiem co to za rzeżba no i jeszcze pompka sprzęgł na mojej nie ma zbiorniczka do płynu tylko jakiś waz gumowy jest założony w tym miejscu i wchodzi gdzieś tam w podłogę w głąb w strone silnika! tutaj filmik z widokiem na pompę sprzęgła i na czujnik od tempomatu--
jeszcze mam pytanie jak wyjąłem ten cały włącznik świateł przednich to za nim były takie dwie kostki luzem sobie wiszą od czego one mogą być? http://www.fotosik.pl/pok...9ce68b3b9d.html
Znalazłem na alleg....takie pedały tylko co napisać gościowi że co ja chce kupić samo mocowanie czujnika tempomatu czy jak? kupie samo mocowanie a potem wyjdą kwiatki że u mnie nie ma jak tego zamocować!
http://allegro.pl/pedal-g...3876046508.html
Widać ktoś miał dość oryginalnego rozwiązania rovera i zrobił przeróbkę na patent z BMW.
Ja nie kojarzę u siebie takiej sprężyny nigdzie... ale może nie pamiętam już.
Zobacz czy pod maską, albo tam gdzie są wycieraczki nie ma jakiegoś mocowania zbiorniczka na płyn DOT-(4)5. Jak tam ktoś zrobił taką mega przeróbkę to nie wiem czy nie będziesz musiał kupić całej podstawy z obudową. Zadzwoń do ADI-CZESCI (banner na stronie po lewej stronie) i zapytaj go, może będzie miał wiedzę i odpowiednie części dla Ciebie.
Co do kostek za LSMem... pierwsze widzę... Ale nie widziałem wszystkiego jeszcze więc...
Może to jakieś obejście IMMO albo coś tam było podłączane... rzeźby, które teraz przywróci Ci ktoś kto zna to auto na pamięć.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ta sprężyna to wygląda jak od tapczanu taka fest filmik się nie załadował ale jak będę miał link to wkleję
co do zbiorniczka to jest owszem jak zdejmę to kratkę co jest na podszybiu jakby za akumulatorem tam jest zbiorniczek na nakrętce jest oznaczenie powiedzmy klocków hamulcowych to wiadomo tam dolewamy płyn hamulcowy no ale chyba ten wąż co jest na pompce sprzęgła nie jest połączony z tym zbiorniczkiem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum