Forum Klubu ROVERki.pl :: zmiana turbo r820ti Precision GT4088 za2299zł?potencjał700HP
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana turbo r820ti Precision GT4088 za2299zł?potencjał700HP
Autor Wiadomość
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Pią Lip 17, 2009 13:29   zmiana turbo r820ti Precision GT4088 za2299zł?potencjał700HP

co myslicie o tym i o cenie 2299zł?? http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20234249.html kosztowała 4995zł może by warto sprzedać seryjną obiło mi sie o uszy że ta seryjna to podobno garret t25 na 0.85bara wersja 2.0sport 200kuca i dołożyć pare stów i kupić tego precision?? ile bym dostał za tego garreta?? stan bez zastrzeżeń super dmucha ani grama oleju nie bierze, skorzystać z okazji wstawic precisiona a w przyszłości może wstawie tłoki z kutej stali to zwiększe ciśnienie doładowania zeby wykorzystać bardziej potencjał takiej turbiny bo na początku bym nie szalał słyszałem że niezawytrzymałe są silniki rovera 250HP na seryjnych tłokach max to nie supra ze 500na serii (450 bezpiecznie)

[ Dodano: Pią Lip 17, 2009 13:33 ]
PS. ostatnio jak wymieniałem amorki to u mechanika na placu leżała mazda 323GT-R w serii ma chyba coś przeszło 200kuca przerobiona na rajdówke super lacie klatka itd. kupili do niej wiekszą turbine podkrecili na maksa i mysleli ze wszystkie wyscigi wygrają, efekt?? dwa gary na raz sie rozpadły :smile: ja rozumiem jeden ale dwa?? taki tuning na skróty wręcz od tyłu zaczeliby od wzmocnienia silnika najpierw
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 17, 2009 13:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 17, 2009 13:40   

Chyba parę naście stów chciałeś napisać nie dostaniesz za nią więcej jak 1000zł chyba, że dasz na nią gwarancje. Nie wiem jak ten garret ale np. u mnie w klekocie siedzi KKK K14, który podobno bez problemu dmucha 1,5bara (seria chyba coś koło 0,7) więc warto nim pokręcić zanim wydasz ponad dwa K bo myślę, że da się jeszcze coś z niej wycisnąć tym bardziej, że napisałeś, że jet w dobrym stanie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
roiven 



Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 47
Skąd: K-ce



Wysłany: Pią Lip 17, 2009 13:53   

stan turbiny zależy od właściciela turbo może wytrzymać 60000km a może także przeżyc silnik ostatnio mechanik mi pokazywał garreta rozwalonego zaolejonego z auta z 2005roku masakra, więc dbając o mojego garreta pewnie jeszcze długo nim pojeżdze ale na ciśnienie doładowania 1,5 bara to nie wiem czemu ale bym sie bał pewnie by sie żywotność skróciła tej turbinki ale narazie by szło choć troche podkręcić z jakims marginesem bezpieczenstwa np na 1,1?? chętnie bym podkrecił na 1,5 ale bał bym sie o nią to znaczy a tą równowartość ok 1000zł o którą taniej bym kupił przyszłą turbine
jak sie zwieksza cisnienie doładowania??nigdy tego nie robiłem, komputer sie podpina??nawet nie wiem czy mam "can" czy "obd2"
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=d6ziN8BIqRs
Sprint
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 17, 2009 14:29   

Turbinę podkręca się po przez regulacja mechanizmu wastgate. Najlepiej mieć do tego wskaźnik doładowania co by nie przesadzić. Regulujemy wastgate aby zwiększyć ilość spalin napędzających turbinę. Może być problem gdy mechanizm jest zapieczony i nie idzie go ruszyć. Myślę, że 1.1 bara to bezpieczna wartość zarówno dla silnika jak i turbo. W benzynie trzeba będzie też wyregulować dawkę paliwa aby była adekwatna do dawki powietrza...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Gość






Wysłany: Sob Lip 18, 2009 13:26   

roiven napisał/a:
stan turbiny zależy od właściciela turbo może wytrzymać 60000km a może także przeżyc silnik ostatnio mechanik mi pokazywał garreta rozwalonego zaolejonego z auta z 2005roku masakra, więc dbając o mojego garreta pewnie jeszcze długo nim pojeżdze ale na ciśnienie doładowania 1,5 bara to nie wiem czemu ale bym sie bał pewnie by sie żywotność skróciła tej turbinki ale narazie by szło choć troche podkręcić z jakims marginesem bezpieczenstwa np na 1,1?? chętnie bym podkrecił na 1,5 ale bał bym sie o nią to znaczy a tą równowartość ok 1000zł o którą taniej bym kupił przyszłą turbine
jak sie zwieksza cisnienie doładowania??nigdy tego nie robiłem, komputer sie podpina??nawet nie wiem czy mam "can" czy "obd2"


za ta sprezarke jesli jest faktycznie w tak dobrym stanie jak piszesz wyrwiesz maks 500pln jak znajdziesz amatora o 1000pln mozesz zapomniec bo dokladajac 300pln dostaniesz T28 z 200sx o wiekszym potencjale. Co do podkrecania i bezpiecznej granicy proponuje jak na razie 0,8 bara poniewaz i tak wiecej nie obsluzy komputer chyba ze zastosujesz ECU mastera. Co do samego doladowania jest ryzyko bo sam silnik wytrzma je bez problemu tak skrzynia i sprzeglo moze miec juz klopoty sa one newralgicznym punktem tych silnikow... wiec o 1,5 bara mozesz zapomniec ... a i tak t25 nie pociagnie tego doladowania. Co do samej regulacji podpinasz sobie MBC i wskaznik boost i tak regulujesz doladowanie montaz trwa klika minut. Jeszcze jedna wazna sprawa seryjnie silnik posiada elektroniczny czujnik doladowania ktory nalezy odpiac i w jego miejsce wpiac wspominiane mbc... a wiec do dziela.

Plywak napisał/a:
Myślę, że 1.1 bara to bezpieczna wartość zarówno dla silnika jak i turbo. W benzynie trzeba będzie też wyregulować dawkę paliwa aby była adekwatna do dawki powietrza..."


takie doladowanie bedzie bezpieczne ale raczej w dieslu w benzynie bym juz tak nie szalal...co do dawki tak jak pisalem komputer seryjny jest w stanie wyrobic do 0,82 bara bez pomocy zewnetrznego ECU.

PS co do wspominanej wyzej sprezarki nie radze kupowac bo to duza sprezarka do silnikow min. 2,5L w gore ktora wstaje bardzo wysoko do 2.0L najlepszym rozwiazaniem bedzie T28 lub T28RS.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 18, 2009 15:58   

Przyznam, ze swoją wiesze opieram tylko na klekocie gdzie faktycznie ciśnienie doładowania może być wyższe...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Gość






Wysłany: Sob Lip 18, 2009 16:02   

zgadza sie cisnienie doladowania w klekotach sa zdecydowanie wyzsze 1,5 bara nie jest dla nich zabojstwem :)
 
 
Gość






Wysłany: Czw Lip 23, 2009 16:10   

roiven
po pierwsze widzisz jakie te turbo ma A/R ?? ??
700 kuccy jest całkiem możliwe niestety ale nie w twoim motorze
ta turbina wstanie jak ty będziesz miał na obrotomierzu 6000obr.
myślisz ze 2200zł i jeździsz na niej to się mylisz
trzeba doliczyć kolektor 1500zł
waste gate zewnętrzny minimum 50mm tial to koszt 2500zł
trzeba down pipe 500zł i masę bzdur nie chce mi się pisać

p.s. wiem co pisze bo podobnego potwora mam zamontowanego w aucie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Blow Off i stożek gotowe
roiven Tuning mechaniczny 56 Pią Lip 05, 2013 08:55
Adrian
Brak nowych postów R 22OSDI zmiana turbo
damianqn Tuning mechaniczny 20 Czw Lis 27, 2008 07:29
dee7
Brak nowych postów PG1 z R820Ti do R220ti
Pyros Tuning mechaniczny 3 Czw Lis 03, 2011 00:28
Pyros
Brak nowych postów [R 200] zmiana zmiana spręzyn w zawiasie MGZR`
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 8 Sro Cze 16, 2010 20:54
Krzysi3k



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink