wydaje mi się że nie jest sterowana elektrycznie bo odłączyłem akumulator na dość długo (wymieniam silnik i od razu zmieniam uszczelki) i już parę dni to robię bo w sumie nie mam czasu i lukam wczoraj a wskazówka jak stała tak sto nadal... brak prądu a i tak stoi więc elektryka odpada...
stan wody opada przekręcam kluczyk i wraca na pozycje (można sprawdzić jak silnik rozgrzany) a stan paliwa stoi...
mi osobiście się to nie podoba wolałbym żeby się resetowało wszystko... ma ktoś jakieś porady?
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Matius, musisz po prostu dotknąć fizycznie wskazówkę paliwa i od tego momentu będzie opadać ja u mnie tylko ja najpierw ja pomalowałem a teraz mam nowe wskazówki i rzeczą jasną że musiałem je dotykać
Takie male ostrzezenie dla panow, ktorzy "susza" baki i pobijaja rekordy tankowania...nie robcie tak...nie ma sensu. Oczywiscie zdarzaja sie ryzykanci, ktorzy maja w miare czysty bak wiec nic im nie grozi, nie mniej jednak zapewne sa i te zasyfione. Ja tez bylem taki cfaniak w przypadku hondy civic...ale to przez przypadek, zapomnialem, ze zresetowalem licznik dzienny po przejechaniu 30km i liczylem ze jeszcze na dlugo mam paliwo...a to juz rezerwa sie konczyla...nie chcial samochod odpalic, jednak zapalil, podjechalem na stacje zalalem, na stacji rowniez odpalil bez problemu a pod domem zgasl...doslownie 100m przed...dopchalem auto i co sie okazalo.
Gaznik zassal syf z baku i zatkalo dysze wolnych obrotow...Koszt naprawy to 250zl, ktory polegal na przeczyszczeniu gaznika oraz jego regulacji. W przypadku naszych roverkow gdzie mamy wtryskiwacze podejrzewam, ze koszt czyszczenia pewnie byl by wiekszy.
A co do wskazowki, to generalnie glupie jest to rozwiazanie, poniewaz, kazdy jeden menel moze zobaczyc ile masz w baku i czy akurat Tobie rozwiercic bak czy komus obok:D
Tym, ktorzy sie tego nie obawiaja nie przeszkadza taki stan rzeczy w tym i mnie:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lip 04, 2009 09:50
Cytat:
Gaznik zassal syf z baku i zatkalo dysze wolnych obrotow...Koszt naprawy to 250zl, ktory polegal na przeczyszczeniu gaznika oraz jego regulacji. W przypadku naszych roverkow gdzie mamy wtryskiwacze podejrzewam, ze koszt czyszczenia pewnie byl by wiekszy.
Masz rację, ale nie popadajmy w skrajności Wszystko zależy od tego, ja samochód był i jest traktowany. Nigdy nie pozwolę, aby skończyło mi się paliwo - nie muszę pisać o skutkach, gdy diesel zgaśnie, z powodu braku zupy
Cytat:
A co do wskazowki, to generalnie glupie jest to rozwiazanie, poniewaz, kazdy jeden menel moze zobaczyc ile masz w baku i czy akurat Tobie rozwiercic bak czy komus obok:D
Słyszałem o takich zajściach, ale dobre 10-15 lat temu, gdy kradli wszystko co popadnie - paliwo, akumulatory, koła zapasowe. W obecnych czasach wydaje mi się to mało prawdopodobne, przynajmniej w W-wie.
faecd napisał/a:
Tym, ktorzy sie tego nie obawiaja nie przeszkadza taki stan rzeczy w tym i mnie:)
Też nie przeszkada mi to wcale.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 00:21 ]
dobra kur... coś się !@!$#... teraz to już nie działa o ludu...
i tak mi się ten licznik nie podobał mam pytanko... bo w r200 licznik jest obracany (chodzi o km) czyli pachnie starocią i nie modą... w r25 mamy już licznik elektroniczny czyli jest już całkiem fajnie... liczniki się między sobą niczym więcej nie różnią...
Czy jest możliwość zamontowania tego z r25 do r200? Pytam poważnie
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
i naprawdę nie da się tego zrobić? nawet poprzez dokupienie jakiś modułów, wymianie komputera i ewentualnie wizyta u elektryka? Przeciez musi być na to jakiś sposób
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
i naprawdę nie da się tego zrobić? nawet poprzez dokupienie jakiś modułów, wymianie komputera i ewentualnie wizyta u elektryka? Przeciez musi być na to jakiś sposób
Zależy jaki masz rocznik Rovera, jak został wyprodukowany w 1998 roku i masz jeszcze ten licznik analogowy to możesz bez problemu kupić z cyfrowy sobie i będziesz miał tez wtyczkę dodatkowa. Starszy rocznik nie da rady bo trzeba by kombinować ze wtyczka.
powiem tak... moje auto pierwszą rejestracje miało 3 stycznia 2000 roku i to jest uznawane jako rocznik 2000 chociaż tak naprawdę zostało ukończone w grudniu 1999 roku ale w urzędzie powiedzieli że to już przechodzi na następny rok czyli że data produkcji jest 2000.
nie wiem dlaczego tak jest myślę że ktoś mi wytłumaczy.
czyli teoretycznie co mi powiedziałeś to mogę wymienić zegary i raczej będzie działać. Dorwałbym gdzieś cyfrowy na allegro i zobaczył ale nie chciałbym wywalać pieniędzy w błoto...
w ogóle te zdjęcie co przesyłam pokazuje coś pięknego... i ten napis rover... o ludu muszę coś takiego mieć...
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Matius, No moj np jest tez rocznik 1998 ale stal chyba rok czasu zanim go właściciel kupić bo na szybach wszystkich pisze 1997 rok, i to jest rok produkcji. Nawet jak zdejmiesz jakas obudowę w aucie powiedzmy filtra powietrza to tam jest tez data produkcji nabita i an wszystkich elementach u mnie jest wybite 1997 rok
Co cyfrowy to nie takie drogi na allegro za 80zl można już kupić, jak na razie nie widzę aukcji, ale poczekaj chwile jeszcze się pojawia. Wykręć u siebie licznik i zobacz ile masz wtyczek i potem sam zdecyduj. Jak nie będziesz miał 3. wtyczki to bym się zastanowił.
Na angielskim forum tez czytałem kiedyś ze wystarczy ukraść jak sie nie ma tej wtyczki 3. po prostu sygnał z jednej wiązki i podpiąć w te piny od tej 3. wtyczki, bo tam sa 2 kable masa a 2 kabel impuls prędkości i tyle.
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:12 ]
No tam kolega robil na SMD podswietlanie wskazówek i sobie przerobił z analog na cyfro i pisał ze miał wtyczkę i wpiął i mu działa. A miał rok 6/1998
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:13 ]
Chdoz mi sie na bialo podswietlanie bardziej podoba
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Aha te podświetlane wskazówki, też takie sobie sprawiłem tylko z innym podświetleniem.
A panowie ja mama R400 z 1999r i czy podejdą do mnie zegarki od R45/MG ZS bo kiedyś na forum była dyskusja na ten temat i mówili że się nie da, a tu się dowiaduję że w R200 podejdą z R25 z cyfrowym zegarkiem, aha mam 3 wtyczki.
A wiec spraw wyglada tak:
W Rover 25 jest ta wtyczka co ma 5 miejsc w czym tylko 3 Piny są używane
Pin 2 - jest w sumie nie potrzebny bo bierze tylko sygnal z lampki jak sie za szybko jedzie.
pin 3 - jest masa
pin 5 - Jest jakis sygnal z ECM
Rover 200 nie ma takiego czegoś jak ECM (engine control module), raczej jest tylko ma jeden kabel co dalej prędkość
I problem jest tylko skąd zabrac sygnał z do tego czerwonego kabla
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 22:11 ]
Trzeba by się dowiedzieć co ten sygnał czerwony za impuls daje.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tam gostek pisze:
When I removed the clocks from the 25 I made sure I got the blue connector which isn't in the 200 and as much wire as I could, I then earthed the black wire and connected the red wire into the white and orange wire in the 200 wiring which is the speed sensor wire as far as I know.
Wiec ze czarny podpiął pod pod mase , potem ten czerwony kabel podpiął pod biało-pomarańczowy co jest w R200 sygnał prędkości i mu śmiga.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum