Tak jest to normalne ze nie świeci się kontrolka od grzania świec, pod innym Pinem jest kabel od grzania świec w SD/SDi jak w IDT Ja tylko odciąłem kabelek i wpiąłem go w prawidłowy pin.
Ale check engine działał normalnie tam nic nie musiałem chyba kombinować bo sobie nie przypominam tego. w IDT masz dwie kontrolki Check engine może faktycznie żarówka jest przepalona ale jedna z nich się będzie świecić jak przekręcisz kluczyk.
Co do cofania to jest to banalne Niestety nie wolno tego opublikować na forum, powiem tyle ze wystarczy kość 93c46 wylutowac i przeprogramować. Mi sie z wsadzona kością nie udało odczytać tak zawartości na niej.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2012 15:50 ]
Dobrze mówiłem Check ma ten sam kabelek, a jest tylko jeden w 25
Ale grzanie trzeba przerobić jak tutaj pokazane:
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 15:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam teraz kilka myków a mianowice :
1. Przydało by się obrócić folię polaryzacyjną w tym lcd od przebiegu tak żeby było to jak w zegarku (czarne tło, cyferki w kolorze podświetlenia)
2. Ten układzik 93c46 nie zawiera tylko info o przebiegu ale też można mu zmienić pokazywanie z mil na kilometry, a nawet w przypadku automatycznej skrzyni biegów wyświetla tam biegi
siejson, A zrobiłeś to co jest napisane w pierwszym poście na 3 stronie? Bo właśnie bez tego moda prędkościomierz nie działa.
wtyczke mialem zrobiona czyli to drugie zdjecie mialem zrobione,nie mialem tego moda z lampka Abs i nie przerwalem tej sciezki, a z tego co slyszalem to ta wtyczka musi byc tylko zrobiona dla tego zeby ten elektroniczny licznik kilometrow sie wlaczyl a nie ma to zadnego zwiazku z dzialaniem predkosciomierza, tak tlumaczyl mi kolega Leszczu
No powinno być tak jak piszesz. Może fotki wstaw tego jak to masz połączone.
[ Dodano: Czw Lis 01, 2012 11:44 ]
W końcu się za to zabrałem i udało się zrobić. Na kontrolkę świec podziałała zamiana pinów. Z kontrolką silnika to śmieszna sprawa....jest tak jak mówiłeśRemigiusz, tzn. są dwie kontrolki silnika w 25 z tym że w jednej nie ma żarówki. Wystarczyło włożyć żarówkę do drugiej kontrolki i się zapaliła
Już to opisywałem w tym temacie. Ogólnie trzeba kupić licznik od R25 2000-01 rok, kupić również licznik od MG ZR, jeśli nie przeszkadza ci tarcza z milami to może być z angola i po prostu przełożyć tarcze z ZR do licznika od R25.
A jak się ma do tego sprawa z demontażem wskazówek, szczególnie małych?
Wiele osób w tym i innych tematach pisze, że były potem problemy ze wskazaniami poziomu paliwa. Czy jest na to jakiś sposób demontażu, który gwarantuje poprawne działanie?
A jak się miewa sprawa z demontażem wskazówek, szczególnie małych?
Małych nie musisz zdejmować, tylko przekładasz cała tarcze razem z mechanizmem.
Jeśli chodzi o duże, to też jest sposób, aby ich nie wyjmować, ale wtedy po montażu na płytkę elektroniczną od R25 prędkościomierz przy 100km/h oszukuje o 10km/h.
Zależy mi na białych tarczach zegarów, licznik elektroniczny jest mi obojętny. Dlatego brałem pod uwagę również dokupienie samych blatów z tej aukcji, ale trzeba byłoby zdemontować wskazówki, ajjjjjjj
leszczu, jest na to jakiś patent, czy po prostu ściągałeś je "na czuja"?
Wyjąc to bajka, podważasz lekko widelcem i schodzi. Trudniej będzie zamontować, bo trzeba już mieć licznik zamontowany w aucie, zapamiętać np.: ile oryginalnie miałeś prędkość na dwójce przy 2000 obr/min i delikatnie wsadzać wskazówkę. Najlepiej robić to we dwie osoby.
leszczu, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Coś będę walczyć, prawdopodobnie kupię same tarcze z aukcji, którą wyżej wymieniłem, jedynie boję się o wskazówkę poziomu benzyny, że po ściągnięciu i ustawieniu i tak nie będzie działać jak trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum