Mam te same zegary więc satwiam ze wejdzie bez 12 litrów. Daj znać czy trafiłem.
może to być zbieg okoliczności... już wielu ludzi się wypowiadało na ten temat... ja np ustawiłem sobie sam wskazówkę i jak mam zatankowany do pełna to pokrywa się równo z górną kreską jak mam rezerwę to trochę ponad dolną kreskę a jak mam saharę to leży idealnie na dolnej kresce... i moim zdaniem tak powinno być bo bez sensu mieć kontrolkę rezerwy która się zapala już jak jest na czerwonym polu
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
No i zatankowałem do pełna. Wlazło 46 litrów. Czyli moja rezerwa to 4-5 litrów. Ale mam teraz inny problem. Paliwko zatankowałem, ale rezerwa nie zgasła tzw. świeci się ciągle. Nawet przy odłączeniu aku i ponownym podpięciu nie gaśnie. W czym problem
Masz jedną z pierwszych wersji, urwał się opornik i tranzystor poszedł...
Możemy zrobić tak, napisz mi jakie napięcie Ci teraz ustawić a wyśle Ci nową już ustawioną a tą najwyżej mi odeślij.
a ja mam taką opcję, że kontrolka mi się świeci jak zjeżdżam z górki lub czasami na ostrzejszych zakrętach no ale potem powoli gaśnie. Ja mam R45, więc nie wiem czy ktoś może się wypowie, ale kiedy tak naprawdę można przyjąć, że zapaliła się "rezerwa". Ponieważ moja jazda kiedy już mam mniej paliwa skupia się głównie na "miganiu" kontrolki.
Czy ktoś miał taki przypadek ? czy to wina kontrolki, która i tak zaczyna zapalać się po przejechaniu 150 KM, kiedy było tankowane 17L paliwa (silnik 1.4 16V)
Oczywiście nie jest to dla mnie jakiś tam żaden problem bo kiedyś w końcu zatankuję "do pełna" i zobaczę ile tam mam tego paliwa lub w jakiś sposób dokonam zbliżonego pomiaru. Po porostu chciałem spytać czy ktoś może miał podobną sytuację
Dokladnie w 45 mamy orig. kontrolkę ale on się rożnie zapala bo najpierw świeci słabiej i potem coraz mocniej. Ja u siebie przyjąłem ze jak się dopiero pojawia i tak się tylko tli lub gaśnie w czasie jazdy to jeszcze mogę spokojnie z 100km zrobić
Mamy bak 55litrowy wiec mi się jeszcze nigdy nie udało więcej zatankować jak 49litrow a w tedy już mocno świeciła kontrolka
Mozna by w 45 dołożyć kondensator jeszcze to by tak na zakrętach nie zapalało się za często
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jak zaczyna migać kontrolka to zazwyczaj jest u mnie około 10-14l. Teoretycznie więc spokojnie można przejechać jeszcze 50-100km żeby silnik nie zaciągnął syfu z baku.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
witam, a ja mam taki problem: kontrolkę mam ustawioną na napięcie 5,10 max bo więcej się nie da. a napięcie na zegarach mam 6,21 i kontrolka mi się zaświeca i gaśnie, raz trochę dłużej poświeci a paliwka mam w baku tak około 5-7l. Może ktoś mi powie o co z tym chodzi?
właśnie i nie wiem co jest grane. wiem, że prawdopodobnie mam spieprzony wskażnik paliwa i ma on chyba urwany jeden drucik czyli nie ma ciągłości. ale czy to miało by wpływ?
[ Dodano: Nie Maj 06, 2012 14:46 ]
a może coś w baku?
Mi też sie nie zaswieciła, przy przekrecaniu stacyjki mignie. Wyjezdzilem raz bak do konca nic sie nie zaswiecilo, zatankowalem do pelna i juz wyjezdzilem prawie caly bak i nadal sie nie zaswiecila. Jak bede mial czas to zmierzę napięcie i napisze. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum