Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SD] + 10KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220 SD] + 10KM
Autor Wiadomość
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 21:45   [R 220 SD] + 10KM

czy dodanie 10 KM (kucykow mechan.) do modelu o mocy 86KM
badz 105KM bedzie zauwazalne ..???
Ostatnio zmieniony przez thef Sro Lip 08, 2009 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 07, 2009 21:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 22:39   

chcesz intercooler dodać :mrgreen:

No będzie odczuwalne przy wyprzedzaniu, ale nie oczekuj efektu wciskania w fotel :mrgreen: :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 22:41   

Remi55 napisał/a:
chcesz intercooler dodać :mrgreen:



jeszcze nie..pytam tylko z ciekawosci ...bowiem jeden ala fachowiec stwierdzil ze dodajac 10KM nic na tym nie zyskam....

a dolozenie INTER doda tylko 10KM ..??? myslalem ze nieco wiecej przynajmniej jakies 15-2oKM
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 22:49   

FSEbola napisał/a:
a dolozenie INTER doda tylko 10KM ..??? myslalem ze nieco wiecej przynajmniej jakies 15-2oKM


To by mój juz musiał nieźle śmigać :mrgreen:

No ja u siebie dołożyłem intercooler bo miałem tez tylko 86km, wywaliłem jeszcze kata, ale bez innych wtryskiwaczy oraz elektr. pompie trudno będzie dojsc do tych 106km

Musze sie przejechać na hamownie kiedyś bo sam jestem ciekaw o i to dało :wink: Nie bawiłem sie jeszcze z podkręcaniem pompy, bo nie chce tracić na ekonomi spalania. ale wiem ze to tez daje lepsze osiągi ale oraz trochę większe spalanie.

Korci mnie jeszcze kupić filtr powietrza ITG
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Lip 07, 2009 23:41   

proponuję chipa ale najlepiej sprzedaj auto i kup SDi a tam można się bawić bez chipa
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 23:43   

DANTE79R napisał/a:
proponuję chipa ale najlepiej sprzedaj auto i kup SDi a tam można się bawić bez chipa


chyb chodziła tobie sprzedaj SD i kup SDi tam można sie bawić z chipem :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 07, 2009 23:50   

DANTE79R napisał/a:
proponuję chipa
mam zwykla pompe .... bez elektroniki
_________________
Uniden 78 Elitte + Sirio Performer 5000
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 08:50   

szczerze to wątpię by samo dodanie intercoolera dało 10KM :wink:
może i coś da ale na pewno nie 10KM :wink:
a tu też ciekawy wątek
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#356909
powiedzmy mamy dwa silniki VW 1,9TD 75KM i 1,9TDI 90KM,różnica w mocy 15KM
z pozoru różnią się tylko tym że 1,9 TDI ma Intercooler lecz to nie on daje 15KM więcej od 1,9TD a m.in. elektronika,inne wtryskiwacze,inne turbo i głowica :cool:
jeśli ktoś spodziewa się że dodanie samego Intera spowoduje znaczący i odczuwalny przyrost mocy to jest niestety w błędzie
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:41   

szosownik, Co wy wszyscy macie z tym VW :razz: (żarcik :mrgreen: )

Tak jak pisalem,
na angielskim forum gdzieś pisal kiedys DonnyDiesel co zrobic zeby miec odpowiednia ilość koni. Max co wyciągnęli z do było cos trochę ponad 150KM z L-series

Dla naszej wersji FSEbola tak jak pisalem:
    Zwiększyć dawkę paliwa na pompie
    Wywalić kata
    Zatkać EGR
    Wywalić wnęćże tłumika końcowego
    Zamontować filtr powietrza ITG
    Inne wtryskiwacze ze większa wydajnością
    Zwiększyć ciśnienie doładowania na 1,3bar


I w tedy spokojnie do tych 106km dochodzisz jak nawet nie ciut więcej :ok:

Najdroższa rzecz to sa te wtryskiwacze inne, która można kupić w angli ale kosztują majątek :nook:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:47   

Remi55 napisał/a:
szosownik, Co wy wszyscy macie z tym VW (żarcik )

no co :razz:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 08, 2009 10:55   

szosownik napisał/a:
no co :razz:


:mrgreen: :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink