układ paliwowy inny (ciekawe czy bak jest taki sam?), komp inny, skrzynia inna, mocowania silnika/skrzyni chyba tez inne....komp inny...VTEC? no to jeszcze cos sie znajdzie bankowo, zegary inne chociażby....
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Że cały osprzęt jest inny to wiem chodzi mi raczej czy nie będzie trzeba przerabiał połowy kanciaka aby to wszystko w nim upchnąć. Będę musiał poszukać kogoś z Hondą v-tec i popatrzeć jak tam to wszystko siedzi ale na razie to i tak bardzooo odległe plany...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
wiekszy IC, turbo jakies konkretne, podlać to ropą, czispa od kranczipsa i bedzie lepiej lepsze wyjscie to kupic kanciaka 1.6 z zajechanym motorem, przełożyc Twoje graty i zrobić silnik. CIekawą opcją jest montaż kompresora do D16A8/9, ładując 0,5bara z kompresora eaton m62 mozna miec ok 200km
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Turbo jest konkretne, może dmuchać spokojnie na 1,7Bara ale co mi po tym jak musiał bym je oddać do regeneracji żeby mieć pewność, ze jeszcze pokręci się trochę, wymienić uszczelki w silniki aby ich nie wydmuchało, zmienić wydech itd. Po za tym pamiętaj, że to stary klekot z mechaniczną pompa baz kompa i nie wgrasz odpowiedniego programu tylko wszystko kręcisz metodą prób i błędów. Też już się robią koszta pod 2K zł więc na razie nie ma co myśleć o tak poważnych modyfikacjach bo i tak już chyba podwoiłem wartość auta
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
czyli generalnie jestes w kropce ja swojego powoli szykuje...żeby mu bąka puścić w silnik zaczynam troche od strony najpierw opony/koła, hamulce, zawias a potem dmuchanko ale lepiej robić cos niz nic
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tu sie dobrze dzieje dobra szkole obrales... bo laminat i lexy to kazdy umie zalozyc.
moje ulubione zdanie "nie sztuka jest zwrocic na siebie uwage tonami siatek i spojlerow... sztuka jest zrobic to bez nich" seryjne auta sa piekne, wiec tylko nizej, lepsze kolo, fajne wnetrze, zadbany lakier i jest malina dzialaj dalej
Będą będą felunek już leży garażu, czeka na gumy i pierścienie centrujące We wtorek powinno już wszystko być na aucie to się pochwale i jakąś fotkę wrzucę
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie widziałem Pływak, że chcesz silnik inny wkładać Podobno dobra baza pod turbo to D16Z6, co prawda jest to SOHC, ale ma v-tec'a. Mój kumpel , który ma obecnie D16Z5 w swojej hani crx, albo robi plan D16Z6 + turbo, albo B18 (dalej nie pamiętam, ale moc 140 KM, silnik od Integry). Ta opcja z silnikiem od Intergry jest sporo kosztowna, bo trzeba dobre łapy kupić, ale moment jest fajny.
Wojtek88, narazie to jest tylko takie gdybanie z tym swapem może kiedyś....
Wracając do tematu w końcu kupiłem fele. Po wielu godzinach spędzonych w poszukiwaniu odpowiedniego felunku w odpowiednim rozmiarze wreszcie się na coś zdecydowałem. Nie jest to może to co chciałem ale niestety z przyczyn technicznych nie ryzykowałem i nie kupowałem nic szerszego, więc jak się nie da założyć co się chce to trzeba zakładać co się da Wybór Padł na skręcane BBS RS 16" z polerowanym rantem i oponki Kumho Ecsta w rozmiarze 195/45R16
Tak to wygląda na autku:
Na ten sezon to chyba ostatnia większa zmiana w moim R, muszę jeszcze tylko dorwać dekielki BBS'a
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Standardowe 45 szerokość 6,5J Z tyłu przydała by się szersza felga na ale już bym nikogo na tylnej kanapie nie woził aaa pozbyłem się też chlapaczy niektórzy dokładają niektórzy zdejmują
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Pon Wrz 07, 2009 20:03, w całości zmieniany 1 raz
właśnie taki mi się zdawało, ja mam 40 z tyłu i jest szerzej niż u CIebie, ale ja nikogo z tyłu wozić nie musze ale efekt miodzio!
Btw dorwałem kumpla od civa dziś, wzieliśmy coupe na podnośnik i niestety, zawias od civica, przynajmniej civica coupe, jest zupelnie inny, inne amory itp także kupa, lezymy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum