Forum Klubu ROVERki.pl :: Pływak - R218SD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 09:04
Pływak - R218SD
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:18   

fotki wyżej ;)

układ paliwowy inny (ciekawe czy bak jest taki sam?), komp inny, skrzynia inna, mocowania silnika/skrzyni chyba tez inne....komp inny...VTEC? no to jeszcze cos sie znajdzie bankowo, zegary inne chociażby....
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:22   

Że cały osprzęt jest inny to wiem chodzi mi raczej czy nie będzie trzeba przerabiał połowy kanciaka aby to wszystko w nim upchnąć. Będę musiał poszukać kogoś z Hondą v-tec i popatrzeć jak tam to wszystko siedzi ale na razie to i tak bardzooo odległe plany...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:27   

raczej trzeba bedzie :/ jakie masz hamulce? rozmiar tarcz? chyba lepiej podkręcic to co masz...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:29   

Tylko ile z tego klekota wycisnę 100KM? 110KM? :/ Tarcze standard 262mm
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:33   

wiekszy IC, turbo jakies konkretne, podlać to ropą, czispa od kranczipsa i bedzie lepiej ;) lepsze wyjscie to kupic kanciaka 1.6 z zajechanym motorem, przełożyc Twoje graty i zrobić silnik. CIekawą opcją jest montaż kompresora do D16A8/9, ładując 0,5bara z kompresora eaton m62 mozna miec ok 200km ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:42   

Turbo jest konkretne, może dmuchać spokojnie na 1,7Bara ale co mi po tym jak musiał bym je oddać do regeneracji żeby mieć pewność, ze jeszcze pokręci się trochę, wymienić uszczelki w silniki aby ich nie wydmuchało, zmienić wydech itd. Po za tym pamiętaj, że to stary klekot z mechaniczną pompa baz kompa i nie wgrasz odpowiedniego programu tylko wszystko kręcisz metodą prób i błędów. Też już się robią koszta pod 2K zł więc na razie nie ma co myśleć o tak poważnych modyfikacjach bo i tak już chyba podwoiłem wartość auta ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 21, 2009 14:45   

czyli generalnie jestes w kropce :/ ja swojego powoli szykuje...żeby mu bąka puścić w silnik :P zaczynam troche od :dupa: strony najpierw opony/koła, hamulce, zawias a potem dmuchanko ale lepiej robić cos niz nic ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 21, 2009 19:53   

Markzo napisał/a:
zaczynam troche od strony najpierw opony/koła, hamulce, zawias a potem dmuchanko ale lepiej robić cos niz nic

moim zdaniem to od właściwej strony zaczynasz ... najpierw zawiecha i hamulce a na końcu silnik :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Sie 27, 2009 13:46   

Brt napisał/a:
najpierw zawiecha i hamulce a na końcu silnik :ok: :)


Popieram !! ja zrobiłem najpierw silnik takie tam pierdółki ale parę kucy doszło i czasem są problemy z hamowaniem :/
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 20:40   

jakub333 napisał/a:
zanczy się Ty moim :P xD
Sorx
czyli od jakiegoś coupe/hat/kombi kanciak te fotele masz ? tak


Fotele mam od 200 hatchback od coupe nie pasują bo przednie fotele są składane, a tylna kanapa 2-osobowa...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Fredi88 



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pleszew



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 21:49   

tu sie dobrze dzieje :) dobra szkole obrales... bo laminat i lexy to kazdy umie zalozyc.
moje ulubione zdanie "nie sztuka jest zwrocic na siebie uwage tonami siatek i spojlerow... sztuka jest zrobic to bez nich" :D seryjne auta sa piekne, wiec tylko nizej, lepsze kolo, fajne wnetrze, zadbany lakier i jest malina :) dzialaj dalej
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 22:24   

no gdzie foty kółek na autku?? ;> Pływak nooo :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Fredi88 



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pleszew



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 22:26   

z tego co wiem nie ma opon jeszcze :) ale juz komplet namierzony wiec niedlugo pewnie beda fotexy. Sam czekam jak to sie ułozy w tym aucie :)

kurde mam nadzieje ze nie powiedzialem za duzo :P moze to jakies tajemnice albo cos :D
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 22:28   

Będą będą felunek już leży garażu, czeka na gumy i pierścienie centrujące :D We wtorek powinno już wszystko być na aucie to się pochwale i jakąś fotkę wrzucę :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 22:32   

mi też się pochwalił :D także looozik, tylko ciekaw jestem efektu bo fela jest kozacka!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 13:40   

Nie widziałem Pływak, że chcesz silnik inny wkładać ;) Podobno dobra baza pod turbo to D16Z6, co prawda jest to SOHC, ale ma v-tec'a. Mój kumpel , który ma obecnie D16Z5 w swojej hani crx, albo robi plan D16Z6 + turbo, albo B18 (dalej nie pamiętam, ale moc 140 KM, silnik od Integry). Ta opcja z silnikiem od Intergry jest sporo kosztowna, bo trzeba dobre łapy kupić, ale moment jest fajny.
_________________
Roverlution
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:47   

Wojtek88, narazie to jest tylko takie gdybanie z tym swapem może kiedyś.... ;)

Wracając do tematu w końcu kupiłem fele. Po wielu godzinach spędzonych w poszukiwaniu odpowiedniego felunku w odpowiednim rozmiarze wreszcie się na coś zdecydowałem. Nie jest to może to co chciałem ale niestety z przyczyn technicznych nie ryzykowałem i nie kupowałem nic szerszego, więc jak się nie da założyć co się chce to trzeba zakładać co się da ;) Wybór Padł na skręcane BBS RS 16" z polerowanym rantem i oponki Kumho Ecsta w rozmiarze 195/45R16

Tak to wygląda na autku:




Na ten sezon to chyba ostatnia większa zmiana w moim R, muszę jeszcze tylko dorwać dekielki BBS'a
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:58   

Kozak! :) śliczota ;) :ok: :ok: :ok: sie mi to widzi bardzo :D jakie ET felgi? :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:01   

Standardowe 45 szerokość 6,5J Z tyłu przydała by się szersza felga na ale już bym nikogo na tylnej kanapie nie woził :/ aaa pozbyłem się też chlapaczy niektórzy dokładają niektórzy zdejmują :rotfl:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Pon Wrz 07, 2009 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:03   

właśnie taki mi się zdawało, ja mam 40 z tyłu i jest szerzej niż u CIebie, ale ja nikogo z tyłu wozić nie musze :D ale efekt miodzio!

Btw dorwałem kumpla od civa dziś, wzieliśmy coupe na podnośnik i niestety, zawias od civica, przynajmniej civica coupe, jest zupelnie inny, inne amory itp :/ także kupa, lezymy :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink