Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 / MG ZR] Tłuczenie w tylnym kole.. pomocy!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 / MG ZR] Tłuczenie w tylnym kole.. pomocy!
Autor Wiadomość
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Nie Sie 02, 2009 23:30   [R25 / MG ZR] Tłuczenie w tylnym kole.. pomocy!

Witam!
Dzis troszke u mnie popadalo i pojechalem na przejazdzke i zahaczylem o pewien parking, chcialem na nim sprawdzic skutecznosc hamulca recznego i zarzucilem autem, po tym zaczelo mi dziwne stukac i buczec w ktoryms tylnym kole.. szczegolnie przy hamowaniu z wyzszej predkosci lub przy malej predkosci, na pewno jest to z tylu.. takie bum bum bum bum.. pomozcie bo nie wiem co to moze byc!?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 02, 2009 23:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 10:57   

Krzywa felga, może uszkodziło się łożysko... Takie bum bum bum miałem właśnie jak łożysko w tylnim kole mi padło.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 22:46   

wygląda na łożysko w tylnym kole. muszę Cię zmartwić, wymienić trzeba całą piastę za 300-400zł :/
jedno dobre, że samemu można szybko i łatwo wymienić :ok:
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 22:49   

No to ladnie.. na pewno trzeba wymienic piaste? jaki koszt samego lozyska?
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 23:03   

AFAIK nie ma osobno łożyska, jest ono częścią piasty.
Tutaj chyba najtaniej dostaniesz http://moto.allegro.pl/it...5_400_nowa.html

Czy słyszysz szumienie tego koła jak jedziesz bardzo szybko na zakrętach? Jeśli duża siła będzie oddziaływała na łożysko to powinieneś słyszeć buczenie albo zmianę wysokości dźwięku "od koła". Zrób taki test, upewnisz się, czy na pewno jest piasta do wymiany.
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 23:14   

Tluczenie najbardziej wyczuwalne jest przy okolo 20 km/h, ale rowniez przy zwalnianiu z dosc wiekszych predkosci jak ponad 120 km/h.. a tak to jest cisza.. na zakretach chyba nic nie szumi, zalezy to od predkosci..
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 23:15   

HuMaX napisał/a:
zalezy to od predkosci.

czyli łożysko :)
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Sie 03, 2009 23:16   

To czyli na pewno czeka mnie wydatek kolo 300zl?
 
 
jaro12 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 04, 2009 08:04   

HuMaX napisał/a:
Tluczenie najbardziej wyczuwalne jest przy okolo 20 km/h, ale rowniez przy zwalnianiu z dosc wiekszych predkosci jak ponad 120 km/h.. a tak to jest cisza..


Ale czy aby na pewno łożysko? U mnie objawiało się to ciągłym szumem, tak jakby się czołgiem jechało?
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 04, 2009 08:40   

Podnies auto, zakrec kolem. Potem zdejmij kolo rozbierz co mozesz sam i zobacz co tam sie wydarzylo.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 10:07   

MaReK napisał/a:
Podnies auto, zakrec kolem.


To chyba najlepszy sposób, jeśli to łożysko, to będzie takie łup łup...
Od tego gościa i ja kupowałem swoją piastę.
http://moto.allegro.pl/it...5_400_nowa.html

Powołaj się na klub Roverki.pl i na moją z nim rozmowę, to dostaniesz jakiś rabacik :ok: :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
jaro12 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 04, 2009 11:32   

Pamiętaj o gwintach HuMaX lewe ma lewy gwint a prawe prawy. Przynajmnie w R200
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 11:56   

Mam to samo ale u mnie opona jest "wyschodkowana",Jak bedziesz jechał to przy skręcie w lewo powinno być ciszej z prawej strony i odwrotnie :) . W ten sposób może uda Ci się dojść które to łożysko. Sprawdź najpierw felgę i oponę i czy odważniki Ci nie odpadły :) .
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 12:00   

U mnie cos jakby z lewym kolem tylnym bylo nie tak.. jakby ciezej sie obkrecalo.. ale jeszcze nic nie odkrecalem..
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 13:37   

Jeśli chodzi ciężej ,albo nie kręci się "gładko",a nie trzymają koła hamulce to pewnie jednak łożysko.
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 13:47   

jaro12 napisał/a:
Pamiętaj o gwintach HuMaX lewe ma lewy gwint a prawe prawy. Przynajmnie w R200


U mnie w lewym tylnim był prawy gwint.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] stuki w prawym tylnym kole
Gucjan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Mar 19, 2012 12:39
Gucjan
Brak nowych postów [R220SDI] Ociera coś głośno w tylnym kole
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Mar 21, 2008 21:12
Brt
Brak nowych postów [R216si 97r]lozysko w tylnym kole??jakie samo czy z piasta??
[R216si 67r]lozysko w kole
stefan7113 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Lut 11, 2009 22:50
Brt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [i]Ukręcone dwie śruby w tylnym kole, jakie rozwiązanie?[/i]
Martin.F Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Lut 21, 2015 13:51
huami
Brak nowych postów [R214i '99] huczenie w prawym tylnym kole, awaria łożyska!
ash Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Sie 20, 2008 23:18
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink