Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R 416 Si ]pasek od alternatora i inne problemy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R 416 Si ]pasek od alternatora i inne problemy
Autor Wiadomość
Barosz1990 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 65
Skąd: Nisko

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 04, 2009 22:02   [ R 416 Si ]pasek od alternatora i inne problemy

witam
po kolei moje problemy:
1. pasek od alternatora. był luźny i przy odpalaniu ślizgal się. próbowaliśmy go naciągnąc ale to już jest na full. więcej nie ma z czego. wymieniać ? jaki koszt?
2. kolega w innym temacie opisywał podobny ale nie wiem czy identyczny problem. nie wsłuchiwałem się na biegach ale na luzie po wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła piszczy coś. non stop. mechanik twierdził że łożysko na sprzęgle , poprzedni właściciel że łozysko na skrzyni biegów było wymieniane i się jeszcze nie ułożylo.
3. pasek rozrządu. nie sprawdzałem jeszcze po zakupie czy jest do wymiany czy nie ale jak już wymieniać to sam pasek czy odrazu cały komplet ( pasek , rolki , napinacz itp. ) jaki koszt ?
4. linka od ręcznego. poprostu dźwignia od ręcznego przez pierwszy cm jest luźna lekko chodzi , kontrolka się nie odpala. dopiero po ok.2 cm zaskoczy ręczny. jaki jest ręczny ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 04, 2009 22:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Wto Sie 04, 2009 22:17   

ad 1. okolo 40 zyla
ad 2. wychodzi na to, ze lozysko oporowe (tam nie ma sie co ukladac)
ad 3. wymieniac komplet (pasek, rolka napinajaca, pompa wody) od razu wymien uszczelniacze na walkach od strony rozrzadu. Co do ceny kuknij na allegro.
ad 4. masz TU opisane jak sie reguluje hamulec reczny.
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Sro Sie 05, 2009 10:39   

Napisałem w jednym z komentarzy:
Chłopaki, ale np. jak macie tarczowe z tyłu, to w zaciskach jest mechanizm samo-naciągu. Jeśli naciągaliście sobie linkę przy rączce, to zdejmijcie koło i sprawdźcie, czy ta dźwigienka którą ciągnie linka ma pełen zakres ruchów. Żeby ten mechanizm zadziałał, ta dźwigienka musi cofnąć się do końca, a nie np. do połowy. Wewnątrz zacisku jest taki popychacz z gwintem i zapadką. To poprostu musi się móc obrócić o odpowiedni kąt.

Oczywiście, ten mechanizm nie może być zapieczony :cool:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Pasek alternatora
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lis 05, 2008 17:53
sTERYD
Brak nowych postów [R420 SDi '99] Pasek alternatora
maciejliwak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Mar 01, 2012 13:37
Brt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 400 98'] pasek alternatora
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lis 24, 2010 15:48
dulis1
Brak nowych postów [rover414 99] pasek alternatora
piogrys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Mar 26, 2011 17:46
piogrys
Brak nowych postów [MG ZS 120] Zerwany pasek alternatora, przestawiony rozrząd
ssnake Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Maj 24, 2013 19:47
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink