Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Zaolejone Turbo !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Zaolejone Turbo !
Autor Wiadomość
Tomasz620 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
Skąd: Z KOBRY



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:51   [R620] Zaolejone Turbo !
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam serdecznie.. mam pytanko dotyczace turbo w 620 SDi.. dziś rozkrecałem na spodzie te plastiki bo były do wymiany przeguby.. po czym zajrzałem w Turbo jak sie ma.. no i po moich ogledzinach jest mianowicie.. z Turbo kapało olejem.. ale nie ciurkiem tylko raz na 30min. ale turbo elegancko słychac wkreca sie odpowiednio na obroty..wszystko jest ok. tylko niewiem czy tak ma byc ze turbo jest w oleju.(przetarłem szmaticzką) zobacze jutro rozkrece lewą strone plastiku. CZY TO COS POWAZNEGO ? :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:30   

LOL TY CYCKU I CO DAWAJ MOJE 100 zł !! :) A tak mówił że suchutko ma :P

Zalezy ile ci umywa tego oleju . Jesli nie dużo to załoz tak jak ci mówilem oil catch tanka i będzie git :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Wrz 07, 2009 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:30   

Spróbuj na początek zdjąć dolot oraz ten gumowy stożek na górze turbiny, porządnie przeczyść króćce z oleju oraz końcówkę dolotu i ten stożek w środku, tak by je ładnie odtłuścić, a potem załóż na nowych opaskach zaciskowych.
 
 
Tomasz620 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
Skąd: Z KOBRY



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:39   

thef.. słuchaj..nawet niewiesz jak trudno jest sie tam dostac.. :sad: ledwno co szmatecczką to orzeczysciłem.. a te opaski to mam w domu takze gitara.. jutro założe :) i zobacze ile ubywa oleju.. waszym zdaniem to standard ze cieknie delikatnie ten olej z turbo ? ;>

Raptilusie cicho siedź.. posłucham rad thef'a (ma pojecie kolega) :mrgreen:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:47   

Tomek620 napisał/a:
thef.. słuchaj..nawet niewiesz jak trudno jest sie tam dostac.. :sad:
Jak to nie wiem? ;) Powiem Ci, że robiłem to pod domem, bez kanału i z założonymi osłonami dolnymi silnika i dałem radę. Przydaje się tylko długi klucz (najlepiej z możliwością łamania, bądź taki sprężysty) do skręcania opasek. Ja takowego nie miałem nawet i nie było tak źle :) .
 
 
Tomasz620 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
Skąd: Z KOBRY



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:51   

thef napisał/a:
Tomek620 napisał/a:
thef.. słuchaj..nawet niewiesz jak trudno jest sie tam dostac.. :sad:
Jak to nie wiem? ;) Powiem Ci, że robiłem to pod domem, bez kanału i z założonymi osłonami dolnymi silnika i dałem radę.

Szacunek.. :ok: :ok: :ok:
Wielkie dzieki za rady.. myśle że jak sie sprężę to też niebede musiał odkrecac osłon i szukac kanału ;)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 20:54   

Tomek620 napisał/a:
Szacunek.. :ok: :ok: :ok:
Też dasz radę :) . Jak odepniesz rurę dolotową za przepływomierzem, a potem ściągniesz przewód odmy z grzybka i w końcu zdejmiesz z turbiny, to zrobi się sporo luzu. Pomyśl, co mają powiedzieć właściciele 200ek z tym silnikiem ;) .
 
 
Tomasz620 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
Skąd: Z KOBRY



Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 21:19   

Thef te sruby wszystkie pozapiekane.. palnikiem do czerwonosci rozgrzałem i potem odkreciłem wszystkie takze dobrze mowisz wszystko sie da zrobic :smile: (farfolił mi tłumik a jednak puszka metalowa ta co jest w środkowym była dziurawa) a co do właściciele 200tek to masz racje mają ciężej :mrgreen:
no niiiiic.. trzeba działac bo z jak to mowia z niewolnika niema robotnika :lol: :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Sprawdzenie turbo
eugeniusz.kam Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 29, 2009 20:43
Markzo
Brak nowych postów [R620] Rurka od turbo
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lis 18, 2009 15:05
vck1000
Brak nowych postów [R620] Nie działa turbo.
rolfik Rover serii 600, Honda Accord 11 Wto Wrz 18, 2007 14:09
thef
Brak nowych postów [R620 sdi]Samodzielna regeneracja turbo ??
scorpion136a Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Lut 20, 2013 11:31
Brt
Brak nowych postów [R620] Problem z turbo i z piskaniem !!!
Wose85 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Maj 23, 2008 23:53
Skiba



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink