Forum Klubu ROVERki.pl :: [r216 coupe '97r] Pomka paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r216 coupe '97r] Pomka paliwa
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 20:03   [r216 coupe '97r] Pomka paliwa

Witam mam problem z odpaleniem auta. Wszystko sprawdziłem i diagnoza jest taka układ paliwowy nie podaje paliwa na wtryski.
Wymieniłem filtr paliwa i nic sprawdziłem przewody i są drożne. Słysze pompke jak pracuje ale nie podaje ona paliwa!!! co to może być?

Samochód zgasł mi na światłach bo rozładował się akumulator a alternator nie zdazyl podladowac baterii. Od tego czasu mam problem z paliwem. CHyba że jest to zbieg okolicznosci. Bezpieczniki wszystkie ok kable też.

Czy ktoś ściągał bak nie używając kanału jest to w ogóle wykonywalne???

oczywiscie paliwo w baku jest nawet na wszelki wypadek dolalem 5l z karnistra no ale nic to nie dało chyba że wskaźnik mnie robi w .... no ale nie bede z karnistrem 10x razy zapieprzał na BP...

Z której strony jest umiejscowiona pompka paliwa stojąć z tyłu samochodu?????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 01, 2009 20:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 21:47   

stojąc od tyłu coupe pompka jest po lewej stronie, baku bez kanału chyba nie zrzucisz....
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 22:04   

no to zajefajnie bo samochodu nie odpale... kanału w pobliżu nie mam. Brac lawete i do mechanika to wyjdzie 100x drozej ;/ podniose go na 0,5 metra w gore podłoże cegły i spróbuje bo nic innego mi nie pozostało... bak jest mocowany na hakach i opaskach?

[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 22:04 ]
a musze mu wszystkie weze i przewody wypiąć?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 22:17   

tylko RAVE CI pomoże...bak jest na 2 opaskach, ale co dalej to nie wiem :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 22:30   

w rave nie ma nic poza schematem paliwowym.... a schemat rozbiorki pompy jest tak okrojony że.............
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 22:34   

przewowdy od pompy na 100% trzeba odpiąć, jak w każdym aucie, sama wymiana pompy nie należy do skomplikowanych, ja w oplu vectrze V6 uwinąłem się z tym całkiem szybko ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 04, 2009 17:49   

Ludzie pomóżcie dziś 3 godziny lezałem pod samochodem w celu demontazu zbiornika paliwa i wyciągnięcia pompy...

Przed całym zabiegiem wlalem jeszcze na wszelki wypadek zeby rozwiac wszystkie watpliwosci 3 karnistry paliwa w sumie 15l paliwa dalej nie podawało...

W koncu udalo sie zdemontowac bak i wyciągnąć pompke.

W domu wyczyscilem filtry byly lekko zabrudzone ale to w zaden sposob nie mialo prawa powodowac przerwy w dostawie paliwa.

Rozebralem cala aparature i sama pompke wsadzilem do naczynia z wodą i pdłaczyłem do wlasnie ładujacego sie akumulatora i co? Pompka sikała jak głupia stojąc dprzy ziemi sikla na sufit a wiec jakies 2,5 m w gore choc bylem pewien ze pompka przy probie ssania na palec prawie wcale nie ciagnie...

W wiec tak pompka dziala przewody paliwowe czyste fitlry nowe a paliwa i tak nie podaje. PO przekreceniu kluczyka na drugą pozycje słysze ze pompka sie zalacza i po chwili sie wylacza > norma. Jak krece na hama rozrusznikiem to slysze ze pompka pracuje...

nie wiem moze jakies przekazniki czy cos ale to bez sensu by bylo bo przeciez pomka pracuje na starcie.... moze ktos ma jakis pomysl jaki kolwiek a moze pomimo tego ze pomka sika to nie ma na tyle sily aby przepchnąć paliwo przez cały układ??????

[ Dodano: Nie Paź 04, 2009 17:49 ]
moze powiedziec ktoś gdzie znajde przekaźniki odpowiedzialne za sterowniem układem paliwowym
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Nie Paź 04, 2009 19:04   

to że pompka na luzie podaje wodę nie znaczy że jest sprawna - może mieć małą wydajność pod obciążeniem w układzie
w układzie zasilania paliwem nie ma już innych przekaźników - tylko załączający pompkę , później paliwo podawane jest przez filtr do wtryskiwaczy i tyle

miałem podobną sytuację w poprzednim samochodzie - pompa pracowała, podawała płyny jak była odpięta od układu paliwowego ale po zakupieniu nowej z ciekawości ją rozebrałem i okazało się że prawie 70 % łopatek miała pokruszone i nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia

dla pewności że reszta układu paliwowego jest drożna można w miejscu przyłącza pompki puścić sprężone powietrze a jeszcze lepiej płyn pod ciśnieniem i sprawdzić czy przechodzi do końca
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 04, 2009 19:54   

no wpuszczałem powietrze z kompresora i podawało je za filtr paliwa.

Co dziwniejsze zlozylem teraz calą pompke uzbroilem w ten plastyk iinne pierdoly i pomka podaje ciecz tylko do momentu az poziom cieczy zejdzie na wysokosc stopki z filtrem. Jak ciecz jest jeszcze tak z 3cm nad tą stopką ale cała obudowa jest ponad poziomem cieczy to pompka pompuje dalej ale juz bez cieczy troche to dziwne bo biorąc pod uwage budowe zbiornika to w tym momencie wychodzi ze musiala by byc minium 1/3 zbiornika zalana ze pompka podala paliwo. Na allegro są nowe zamienniki za 60zł sam wkład pompki więc chyba zamówie bo samochód juz drugi tydzien stoi...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R216]Czy fotele\kanapa z R416 będą pasowały do R216 Coupe??
NismoZmc Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Nie Gru 14, 2008 21:09
NismoZmc
Brak nowych postów [R216 Coupe & R416GSi] Sprężyny coupe a sedan, różnica?
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Pią Paź 05, 2012 21:27
Wojtek88
Brak nowych postów [r216 coupe] Kilka pytań o 216i coupe
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pon Cze 15, 2009 22:05
DANTE79R
Brak nowych postów [R216 Coupe]5 czy 4 pasażerowy
TheArt Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
9 Nie Lip 28, 2013 23:48
TheArt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink