Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] "Naprawa zegarów"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 20:52
[R620] "Naprawa zegarów"

{R600 żarówki T5}
Autor Wiadomość
didi1604 




Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Szczecin



  Wysłany: Sro Lis 18, 2009 22:59   [R620] "Naprawa zegarów"
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

WITAM WSZYSTKIE POMOCNE DUSZE! PROSZE O POMOC W MOJEJ SPRAWIE.
moje zegary w r620sdi slabo oswietlaly pole gdzie widac przejechane 'od wyzerowania' km. pomyslalam kwestia zarowek. tyle tego badziewia na allegro, a'la diody ledy, trele-morele, lepiej rozpraszajace swiatlo, etc... pomyslalam wymienie. dostalam od ktoregos z klubowiczow porade jak je rozkrecic aby nic nie polamac, i info, ze to sa zarowki T5! no wiec zakupilam na allegro owe zarowki tylko, ze ledy bo innych qrna po prostu nie ma. zadnych tradycyjnych ni widu ni slychu. rozkrecilam obudowe i odkrecilam zegary, bez usterki, ufff, mile doswiadczenie, ale okazuje sie, iz owe nowe zarowki nie trzymaja sie stabilnie w oprawkach /toshiba V2/ tak wiec lece do sklepu motoryzacyjnego (ktoregos z kolei bo w wczesniejszych albo nie wiedza jakie to sa zarowki T5 albo nie maja) i klientka opindala mi zarowki ze niby tego typu, 1.2W, po czym po podlaczeniu ich we wlasciwe miejsca i przekreceniu kluczyka w stacyjce ROZPOCZYNA SIE PISK, PRZYPOMINAJACY TEN KIEDY ZOSTAWIA SIE SWIATLA NA POSTOJU PRZY OTWRTYCH DRZWIACH I NA MOJE WIELKIE OŁŁŁ SIET, LECI DYMEK ZZA ZEGAROW!!! no polka mi opadla fest. szok. zdegustowanie. po co ja tam grzebalam. chcialam dobrze. !@!$#. po rozkreceniu wszystkiego z tej wneki zza kierownicy widze, ze na tylach zegarow jest taka tasma elektroniczna na ktroej znajduje sie cos w rodzaju nitek czy wsteg takich w kolorze zlotym, nie potrafie tego technicznie okreslic, pewnie wtajemniczeni kminia o co biega. no i jedna z tych dziwnych lini w pewnym miejscu zostala zfajczona na dlugosci 1CM. wsadzilam ku rozpaczy spowrotem stare zarowki i dópa, dwie zewnetrzne nie pala. ale lipa. i po tym powyzszym wypracowaniu pytanie dla wytrwalych, ktorzy ogarneli caly ten tekst, gdzie jest pies pogrzebany, czy to juz nie odwracalna usterka, czy to kwestia tylko naprawy, czy istnieja w ogole tacy magicy, czy musze kupowac nowe zegary????????????????????????????????????????????????????????????
z gory dziekuje za rzetelne odpowiedzi. pozdrawiam serdecznie. pa :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 23:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 18, 2009 22:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 00:46   

didi1604, zrob zdjecie tego nadpalenia
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lis 19, 2009 00:51   

To zwykla tasma palstikowa ze sciezkami (drukiem) elektronicznymi.
Plastik tez sie upalil? Mozesz wsyledzic czy na koncach tej upalonej sciezki da sie przylutowac przewod? Przerabialem to niedawno w mazdzie323f i tam dalo sie
na tych sciezkach pracowac lutownica.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 07:50   

Proszę poprawić temat zgodnie z zasadami kącika.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 08:42   

da się zrobić - daj jakiemuś kumatemu elektonikowi (najlepiej znajomemu ;-)) co wie jak posługiwać się lutownicą i uzupełni przepaloną ścieżkę - zegarów nie trzeba wymieniać - później przy ponownym składaniu trzeba dokładnie sprawdzić czy oprawka żarówki nie zwiera ścieżek na taśmie bo będzie powtórka
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
didi1604 




Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 19:33   

DZIEKI WSZYSTKIM :wink: strach ma wielkie oczy :razz:
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 19, 2009 19:42   

didi1604, przeczytaj to http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15017 i popraw proszę temat
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Lis 18, 2010 02:41
kasjopea
Brak nowych postów [R620] "Stuki w kole" i "wycie"
dansky Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 30, 2008 11:57
dansky
Brak nowych postów [R620] pompa wody marki "DOLZ" dobra czy badzie
Mazak Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 20, 2010 13:23
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Regulacja
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Gru 13, 2009 15:00
turus
Brak nowych postów [R620] Dźwięk "ocierania" po puszczeniu sprzęgła
emthommas Rover serii 600, Honda Accord 16 Sro Sie 24, 2011 21:46
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink