Forum Klubu ROVERki.pl :: [Wszystkie] Opony.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:17
[Wszystkie] Opony.
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 11:10   

Moje Firestony Firehawk Sz90 też się doskonale sprawują ;)
Pięknie trzymają, pięknie hamują. Nie spodziewałem się aż takiej poprawy przyczepności :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 11:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 12:22   

ja z czystym sumieniem polecam Yoko S Drive AS01, rondo na około 60km/h na trójce, oponka nawet nie zapiszczała, autko wklejone w asfalt, na mokrej nawierzchni staram się nie jeździć szybko, nie zauważyłem żadnych problemów z hamowaniem podczas deszczowej aury, dodatkowy plus to że Yoko praktycznie nie da się zerwać podczas startowania, polecam
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 22:35   

Moje 185/55/15 Kumho . Łoł. Kleją się do ziemi jak żadna opona. Deszcz - dobrze hamuje. A do pisku również cieżko dziada doprowadzić .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 22:52   

jakub333 napisał/a:
185/55/15

ja mam centymetr szersze na profilu 50, fela również 15
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 00:42   

...miałem okazję dzisiaj przetestować extremalnie i opony i nowe hample- niezamierzenie przetestować :shock: Pogoda deszczowo- słoneczno- tęczowa, droga w kierunku Orska- prosta i szybka droga, wkoło same pola, cześciowo porobione już jakieś podorywki,
prędkość ok. 100-120km/h i z takiego właśnie zaoranego pola wyskoczyła mi taka stara, wielka sarna- samobójczyni. Za cholerę jej nie widziałem na tym polu- zlała się kolorystycznie z tym polem. Pedał w podłogę- ostre hamowanie na mokrym, a ta samobójczyni jak wskoczyła mi z lewej strony, to sobie na moim pasie postój zaplanowała i stoi i kuźwa ślepi się- to trwało ułamek sekundy. Przywaliłbym w nią z prędkością ok. 50km/h, ale droga pusta, więc ostry manewr w lewo, z nogą na hamplu i minąłem ją o jakieś pół metra, noga z hampla , gaz w podłogę, wyprostowało auto i wyprowadziłem na prostą. Zatrzymałem się jakieś 10-15m za nią, awaryjki załączyłem, papieros i wyłażę z auta, a ona nie ucieka, zerknęła tylko w moją stronę i majestatycznie polazła sobie dalej na pole....
Test opon i hampli wyszedł pozytywnie- na moje, Kochanicy i megasarny- samobójczyni szczęście ( w jej przypadku, to nie wiadomo, czy nie na nieszczęście :hm: )
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 02:01   

kumilek23 napisał/a:
ja z czystym sumieniem polecam Yoko
a ile na nich jezdzisz i ile bieznika ci zostalo ? :D problem z yoko jest taki, ze sa super... tylko szybko sie koncza ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 02:25   

Nexen N200 205/50/16 na nich Rover 400 jak przyklejony. Dobra opona sensowna cena. Zero problemow, rozpoczynam na nich drugi sezon. Ciuchutkie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 07:14   

maniaq napisał/a:
problem z yoko jest taki, ze sa super... tylko szybko sie koncza

Nie taki diabeł straszny... 10kkm i jakiegoś wielkiego zużycia nie widzę, szacunkowo myślę, że jeszcze ze dwa do trzech sezonów na tym komplecie pojeżdżę, tylko ja jazdy torowej nie uprawiam, powiedzmy że to taki styl mieszany bo czasem 120 po łuku lubię depnąć, a jak jeździ moja pani to spokojnie, ona nie szaleje, ale możliwe, że słyszałeś to o oponkach Yoko wyprodukowanych w Rosji, albo w Niemczech bo Yoko również tam produkuje opony i ktoś mi mówił, że mają krótszą żywotność niż te made in Japan. Ja mam japonki właśnie. :mrgreen:
 
 
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:02   

a co powiecie na temat opon bieżnikowanych? macie jakieś doświadczenia z nimi?
Różne opinie czytam i sam nie wiem co na fele założyc;p a kasy dużo nie mam ;P coś na felge 15" ET35.

http://moto.allegro.pl/it...195_55_r15.html
http://moto.allegro.pl/it...195_50_r15.html

Myślałem o czymś takim. Zwykle jeżdże po mieście.. czasami 2-3 razy w roku w trase np nad morze. Powyżej 150nie lece bo ciężko silnik 1,4 8v rozbujać;P
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:11   

WItam,
kupiłem wozik na jesień, jednak ma 2 opony michelin z przodu w bardzo dobrym stanie, jedna z tylu ma pirelli w takim samym stanie....a ostatnia.... to nóweczka, przyjechałem na niej 2tys km i założyłem u nas zimówki. A teraz powróciłem do letnich. opona ma jeszcze paski z farby. założona przy mnie tylko, ze inna niż z drugiej strony. I tu moje pytanie. W Polsce nie można jeździć na dwóch rożnych, w Anglii jak najbardziej.
Co radzicie, kupić druga nowa oponę 195/60/15 NANKANG(to ta nowiutka) czy może dwie jakiejś innej firmy, czy ten nankang to warty świeczki dokupować druga taka?? A znowu czy nie jest tak droga ze lepiej dwie nowe kupić inne niż jednego nankanga?
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:17   

Pamiętam jak kiedyś jeździłem Fordem Scorpio Mk II mojego taty,też miał założone opony bieżnikowane i o ile na suchej nawierzchni było jeszcze dobrze chociaż piszczały w byle zakrętach to po większym deszczu był strach jechać,po prostu zero odprowadzania wody i do tego aquapling a po wjechaniu w jakąś kałużę na jezdni przy rozsądnej prędkości nieraz mogło zakończyć się kolizją lub gorzej ot takie moje doświadczenie z oponami bieżnikowanymi :razz:

[ Dodano: Pon Mar 29, 2010 20:17 ]
hvil, Barum Bravuris 2 http://www.oponeo.pl/dane..._r15_91_h.htmlx
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:22   

lepiej 2 barumy niz jednego nankanga szukac?:)
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:23   

patric62 napisał/a:
a co powiecie na temat opon bieżnikowanych?

ja bym nawet o tym nie pomyślał, raz że bardzo ciężko to coś (bo ja bym tego oponą nie nazwał) wyważyć, po drugie primo to Twoje bezpieczeństwo, akurat na nim bym nie oszczędzał, a ta opona kosztuje 90 zł, to poszukaj bo oponki kupisz nawet niezłe nowe za 150 za sztukę
http://www.opony.com/opon...ynaxer_hp3.html
lub 160 coś lepszego
http://www.opony.com/opon...drive_aa01.html
a przecież nie kupujesz opon co roku, na nowych na pewno dłużej pojeździsz niż bieżnikowanych
jak dobrze poszukasz to znajdziesz jeszcze taniej
ja Ci proponuję rozmiar 175/65/fela 14 jak w awatarze, chyba że masz aluski to zmienia postać rzeczy, cena opon wraz z rozmiarem rośnie (choć nie jest to prawidło :wink: )
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:24   

patric62 napisał/a:
a co powiecie na temat opon bieżnikowanych? macie jakieś doświadczenia z nimi?

Nigdy! Tragedia! Do starego malucha albo Trabanta jedynie, ale nie do auta, które osiąga prędkości powyżej 60km/h, bo nie dają się wyważyć w żaden sposób :ok:
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:33   

hvil napisał/a:
lepiej 2 barumy niz jednego nankanga szukac?:)
Nie no tak ogólnie poleciłem a jeśli znajdziesz takiego samego NANKANG'A a twoja stara/nowa opona jest ok to czemu nie :wink:

[ Dodano: Pon Mar 29, 2010 20:33 ]
Mayson napisał/a:
Nigdy! Tragedia! Do starego malucha albo Trabanta jedynie, ale nie do auta, które osiąga prędkości powyżej 60km/h, bo nie dają się wyważyć w żaden sposób :ok:
No i muszę się tu zgodzić :razz:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 21:40   

kumilek23 to w avatarze to już stary wygląd autka... bedzie trzeba pomyslec nad zmianą;P Oczywiscie aluski 15 dlatego oponki 195/50 lub 185/55 (duzej różnicy chyba nie ma i w komforcie i w cenie)
Dzięki za porade.. widze stanowcze wypowiedzi;P bieżnikowane omijam.. znalazłem:

http://moto.allegro.pl/it...bica_furio.html

i to na terenie Poznania więc tanio i myślę że dobre oponki;)
Chociaż podoba mi się ten sportowy bieżnik:
http://moto.allegro.pl/it...branie_0zl.html
ale nie mam 150KM więc ich nie potrzebuje;p

Cena tych TOYO wydaje mi sie bardzo mala (jak na ich klase) i to razem z przesylka;P hmm
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 21:45   

patric62 napisał/a:
Chociaż podoba mi się ten sportowy bieżnik:
http://moto.allegro.pl/it...branie_0zl.html
ale nie mam 150KM więc ich nie potrzebuje;p

Brałem od nich te oponki właśnie. Doszły na 3 dzień, dzisiaj założone i jest git :) Ciężko coś więcej powiedzieć
 
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 22:07   

Wlasnie jestem po zmianie opon ze 185/60/15 (zimowki) na 205/45/16 Bridgestone Turanza ER300 (przod) 205/50/16 (tyl) jakies GoodYear'y i czy tez macie takie wrazenie, ze ciezej chodzi wspomaganie niz na felgach 15? :lol: Plyn jest, pasek tez jest w porzadku ;)
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 22:15   

HuMaX napisał/a:
czy tez macie takie wrazenie, ze ciezej chodzi wspomaganie niz na felgach 15? :lol:
to normalne szersza opona,większa powierzchnia tarcia i większy opór :wink:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 22:18   

zuber84cool napisał/a:
HuMaX napisał/a:
czy tez macie takie wrazenie, ze ciezej chodzi wspomaganie niz na felgach 15? :lol:
to normalne szersza opona,większa powierzchnia tarcia i większy opór :wink:

do kła dnie :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [wszystkie] Opony zimowe - Łódź
magnat43 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Sob Lis 24, 2007 23:29
Owsik
Brak nowych postów [Wszystkie samochody] Opony Zimowe
Oznaczenie M+S co dokladnie oznacza?
tomi78 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Nie Sty 17, 2010 11:59
Kizashi
Brak nowych postów [wszystkie] Modifikator plus
Darulek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Wto Paź 05, 2010 20:37
liberoy
Brak nowych postów [wszystkie] A może tak bez T4?
lamer Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Sro Lip 09, 2008 08:00
rolando
Brak nowych postów [ K-sereies wszystkie ]
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Lip 03, 2008 12:39
kolin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink