Forum Klubu ROVERki.pl :: polepszenie osiągów R25
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
polepszenie osiągów R25
Autor Wiadomość
jarros 



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: RJA



Wysłany: Pon Gru 14, 2009 22:28   

dudus87 napisał/a:
pytanie tylko czy te "cwaniak" wiedział że sie scigal? to raz


gdybym nie wyszedł z założeniem że on nie wie to bym musiał byc trochę przyglupi a nie trzeba sie scigac z jakimś pierwszym lepszym można np. z którymś ze znajomych
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 14, 2009 22:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 07:09   

g tech liczy do 60 mp/h czyli do 96km/h to nie jest 100.
a pyzatym idzie go oszukać jadac np lekko z górki lub pod
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Gru 15, 2009 10:47   

Oczywiscie ze da sie oszukac, ale po co mialbym to robic?
Jesli chodzi o pomiar od 0-60 mil to masz racje, ale wystarczy ze zmienimy w ustawieniach jednostki miar na metryczne to liczy juz od 0-100km/h.
Pomiary zawsze robie na tym samym odcinku drogi, po to by wlasnie wyeliminowac roznice. Nie zwracasz jeszcze uwagi na short shifter, to naprawde przyspiesza zmiane biegow. Na wykresach dokladnie widac w ktorym momencie rozpoczynasz zmiane biegow i w ktorym konczysz(0,3-0,4s szybciej niz seria).
Wedlug mnie pomiar z gtecha i tak bedzie bardziej dokladny niz np. GPS lub stoper
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:23   

to się zgadza z w gps i stoper nie wierzę.
ale najlepsze i najdokładniejsze wyniki daje fotokomórka, z jakieś imprezy na lotnisku.
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 17, 2009 00:07   

Kolego Jarros...mnie w silniku 1,6 16V (111KM i 145NM) udało się uzyskać 133KM i 158NM bez kosztowniejszych i większych przeróbek ;) gdyby coś zapraszam na gg i pw :wink:

a co do fotokomórki...fakt nic jej nie zastąpi...ale Gtechem można mierzyć amatorsko....i doliczyć te 0,5s chociaż :razz:
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 17, 2009 00:21   

Foczes nie badz taki, mow co zrobiles zeby dodac 20KM :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Gru 17, 2009 09:02   

no właśnie ;)
_________________
:)
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Czw Gru 17, 2009 10:09   

Też mnie to Ciekawi :P Pozdrawiam
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
Speedy 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 434
Skąd: Owińska / Poznań

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 17, 2009 11:28   

Foczes, no właśnie czekamy chyba to nie jest tajemnica :razz:
_________________
Speedy :)
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 17, 2009 12:08   

JA również mam 1.6 16V i chętnie dodałbym kilka koni skoro nie wymaga to zbyt dużego nakładu finansowego. A więc przyłączam się do prośby :wink:
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 17, 2009 12:09   

ee tam tajemnica ;) Może źle to troszkę ująłem 'niskim kosztem' ..mnie wyniosło to naprawdę mało..ale pewnie bez okazji i pomocy znajomych koszt trochę wzrośnie :/ . Może opisze to tak jak ja mam..niestety nie wiem co po kolei ile dało..bo nie byłem tyle razy na hamowni...ale ostateczny wynik wyszedł ciekawy.

1.Silnik z niskim przebiegiem..chodzący jak pszczółka . :razz:
2.Planowanie głowicy -nie za dużo,nie za mało..w sam raz :wink: szlifowane zawory, polerowane szklanki i coś tam jeszcze.
3.Gąbkowy-Stożkowy filtr powietrza, dobrze osłonięty od ciepła z poprowadzony dolotem zimnego powietrza
4.Przelotowy wydech/tłumiki - u mnie tylko tylny tłumik przelot firmy Powerflow, kat i tł.środkowy jak na razie seria. (Gdzieś na angielskiej stronie znalazłem info że po wycięciu Kat'a w silniku 16K4FK88 przyrost wynosi 5-6KM*co do NM nie pamiętam.)
5.Remap komputera. W Roverach dość ciężko ten zabieg przeprowadzić bo komputer jest nie programowalny,ale zapewne dla dobrego szpeca do opanowania..polecam www.goodhope.pl Ja miałem tyle szczęścia że komputer został stary od 1,4i i tryska bardzo bogatą dawkę paliwa :wink: co skutkuje przy ciężkiej nodze dużym spalaniem :/

Teraz sprawy eksploatacyjne :razz: Trzymające całość :razz:
6.Olej Motul Synergie 6100+
7.Świece i Kable NGK Japanskie :razz:
oraz wymieniony cały rozrząd na oryginalnych częściach.
8. Nie wiem jak w waszym przypadku ale kolektor wydechowy 4-2-1 miałem seryjnie,więc odeszło mi na razie kupowanie innego.
Fotka komory.Bez osłony filtra od ciepła.

No i fotka wykresu

+ filmik http://www.youtube.com/watch?v=M9DG2aIILlk.
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 10:35   

Wyniku pogratulować tylko można, ciekawi mnie punkt 2 przede wszystkim, oraz 5 :]
Robiłeś Reamp w kompie z 1.4, czy zostawiłeś i się dostosował ??
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 11:20   

Foczes ten filmik z Youtuba nie idzie

A u mnie po dlugiej i mroznej nocy powstalo to :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 11:47   

rodi_ napisał/a:
Foczes ten filmik z Youtuba nie idzie


Usuń kropkę z końca :mrgreen:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 12:10   

No no ładnie rodi_. Chciało Ci się to robić w taką Piz$#%^wice ? Też nad tym myślałem i na pewno będzie ale dopiero na nowy sezon :wink: Dużo czasu zajął Ci ten zabieg ? ściągnięcie i opatolenie ?

Tak jak napisał Pływak...link bez kropki :razz: http://www.youtube.com/watch?v=M9DG2aIILlk
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 13:30   

rodi_, dobra sprawa, też planuję to zrobić, zwłaszcza że wymiana dwurórki mi się szykuje, i przy okazji chyba kat poleci. Tak jak Foczes, pisał warto się głowicą pobawić, co do planowania to nie jestem pewien, ale sama obróbka kanałów też powinna dać całkiem niezłe efekty. Forczes mówił, że kompa ma od 1.4 8v i jakoś daje radę, ja mam od 1.4 16v i myślałem potraktować go delikatnie ecumasterem. W tym temacie jeden kolega coś próbował namodzić, trochę informacji przydatnych też się przewinęło http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=0. Powinno coś z tego być.
Pozdrawiam
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 15:19   

Foczes napisał/a:
Dużo czasu zajął Ci ten zabieg ? ściągnięcie i opatolenie ?


W sumie zdjecie to bylo jakies pol godzinki, owijanie to gdzies z 1,5h w domu. Gorzej bylo z zalozeniem, bo jedna sruba nie bardzo chciala wejsc. Strasznie malo miejsca sie zrobilo w przerwach miedzy rurkami.

Heju napisał/a:
warto się głowicą pobawić


No wlasnie to bedzie zabawa pewnie na II dzien swiat, walki pipera juz sa tylko czekam na kompletny rozrzad
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Heju 



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 98
Skąd: Poznań/Wybrzeże



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 17:02   

rodi_, ile dałeś za wałki, mówiłeś coś o promocji ;]
_________________
http://www.youtube.com/us...s/0/BpQYd6zm-Ws
http://www.streetforce.fora.pl/
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 17:35   

Same walki kosztuja 190£, do tego jeszcze komplet uszczelek 35£, i specjalna koncowka na walek ssacy do sterowania zaplonem 35£. Razem z przesylka wyszlo 300euro. Komplet rozrzadu plus pompa wody 75e
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 19:51   

gratuluje wyniku tylko jedno ale nie wiem czy ktoś zauważył jaka jest temp na wykresie? 6,5C... przy tej temp z moich 230km mierzonych przy 26C będzie ze 250km :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600 1.8 Si] Polepszenie osiągów.
kamkac7506 Tuning mechaniczny 21 Pon Kwi 18, 2011 23:52
kamkac7506
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Rover 200 2.0 Diesel 105km Zwiekszenie osiągów.
Chakus Tuning mechaniczny 1 Wto Lip 25, 2017 09:08
bociannielot
Brak nowych postów [R 200] Podniesienie osiągów czyli co i jak w jednym miejscu
jrdarus1 Tuning mechaniczny 6 Nie Gru 04, 2011 21:17
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink