Forum Klubu ROVERki.pl :: [216 Coupe 97r] Non Stop 2tys obrotów ....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[216 Coupe 97r] Non Stop 2tys obrotów ....
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Gru 12, 2009 19:04   [216 Coupe 97r] Non Stop 2tys obrotów ....

Witam dawno nie pisałem bo dawno nic się nie działo...

Do rzeczy dziś ide do samochodu odpalam go bez najmniejszego problemu i wszystko ok ale obroty na jałowym od 1900 do 2400.

Pierwsza myśl to taka że linka na przepustnicy zeszła z rowka i gdzieś sie zachaczyła przez co jest nieco bardziej napieta. Rzeczywiscie była poprawiłem i nic dalej to samo..

Pozniej krokowy ale on też sprawny no to mysle czujnik temperatury od ECU walniety. Wypiąłem i dalej to samo z tym ze wiatraki chodzily non stop a obroty powinny zejsc do 1100 z wypietym czujnikiem.

Dalej myśle że jak sie rozgrzeje to mu przejdzie a on nic dalej swoje....

Pomysły sie skonczyły zamknąłem maske i ide do domu ale zauwazylem pod blokiem lepsze miejsce parkingowe wiec postanowilem jeszcze przestawic samochód a ten juz ksiazkowo 850 na jałowym......


Czy ktoś ma pomysł co to mogło być??? Boje się czy jutro nie będzie tak samo!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 12, 2009 19:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 15:54   

Vesper416, podwiesza Ci sie przepustnica... Plastikowa?
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:24   

Jak pisałem przepustnica była sprawdzona i nie wieszała się. Dziś już było wszystko ok więc podejrzewam ze gdzies wilgoć sie zgrała z elektryką i z tąd były chwilowo podniesione obroty. Dzis rakieta smigała cały dzień bez problemu.

Ale ogólnie mam tego pecha że mam plastykową przepustnice... ;/ badziew
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R214si 95r] Szarpie , dławi się przy 2tyś obrotów
nowy880 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
30 Czw Lis 22, 2012 19:41
Borowa
Brak nowych postów [Rover 216 Coupe] Problem z utrzymaniem obrotów
Kietlon Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Wto Sty 30, 2018 16:56
Wojtek88
Brak nowych postów [R216 Coupe & R416GSi] Sprężyny coupe a sedan, różnica?
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Pią Paź 05, 2012 21:27
Wojtek88
Brak nowych postów [r216 coupe] Kilka pytań o 216i coupe
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pon Cze 15, 2009 22:05
DANTE79R



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink