Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 416Si 1,6 1996r] --> schowek
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:47
[Rover 416Si 1,6 1996r] --> schowek
Autor Wiadomość
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

  Wysłany: Pon Sty 04, 2010 12:13   [Rover 416Si 1,6 1996r] --> schowek

Witam, mam pytanie odnośnie schowka w Rover 400
Muszę się dostać do tranzystorków, bo nie działa mi bieg 1 i 2 w ogrzewaniu.
Podobno są za schowkiem...

Jak ja mam go zdemontować, aby się tam dostać?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 04, 2010 12:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raffaele 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 76
Skąd: Rabka-Zdrój



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 12:37   

Musisz zanurkować pod nogi pasażera, od spodu są 2 wkręty na klucz 7 lub 8.
Odkręcasz, otwierasz schowek i gotowe - schowek wychodzi.

Pozostałych instrukcji poszukaj na forum oraz w technicznym FAQ na stronie klubowej.
Ostatnio zmieniony przez Raffaele Pon Sty 04, 2010 12:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 12:39   

bartek-mrc napisał/a:
do tranzystorków, bo nie działa mi bieg 1 i 2 w ogrzewaniu

Rezystorków ;)

http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#64
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:20   

Chyba się przeliczyłem że uda mi się samemu to naprawić... :cry:

Gdy ściągam schowek to nie widzę tam żadnych rezystorków ani nic podobnego...

Skorzystałem z zdjęcia zamieszczonego na stronie klubowej:
http://www.roverki.pl/ima...uchawy/R400.jpg

Ale w miejscu gdzie niby są te rezystorki to ja mam filtr 2x większy od tego na zdjęciu , a zaraz obok jest klima...

Problem polega na tym ze nie działa mi bieg 1 i 2 w dmuchawie a 3 i 4 działa OK.
Dodam także, że jestem zielony w takich sprawach...
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:24   

Na fotce z linku podanego przez Ciebie plytka z rezystorami znajduje sie w miejscu gdzie wchodzi kostka oznaczona C38. Plytka jest przykrecona od gory na dwa wkrety. Na ponizszej fotce z sam. przystosowanym do naszego ruchu masz zaznaczona plytke zoltym kolkiem.
Ostatnio zmieniony przez Lechos Pon Sty 04, 2010 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:29   

tak zgadza się, ale u mnie w tym miejscu jest filtr (bardzo wysoki ze tak powiem) i nie ma żadnej płytki.
Jest metalowa blaszka u samej góry przykręcona 3 śrubkami, czyżby to miało być to?
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:31   

bartek-mrc napisał/a:
tak zgadza się, ale u mnie w tym miejscu jest filtr (bardzo wysoki ze tak powiem) i nie ma żadnej płytki
bo fotka z linku jest z angola i trzeba sie wzrokowo przestawic ;)
 
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:33   

Lechos, dziekuję Ci bardzo tak właśnie to wygląda...
Czyli żeby to teraz zdemontować wystarczy odpiąć te kabelki (zaznaczone w kółku) i odkręcić to gniazdo z góry?
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 17:35   

bartek-mrc napisał/a:
Czyli żeby to teraz zdemontować wystarczy odpiąć te kabelki (zaznaczone w kółku) i odkręcić to gniazdo z góry?
:ok2: :brawa:
 
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 11:08   

Wielkie dzięki! :wink:

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 11:08 ]
Witam ponownie,
Wymontowałem tą cześć i dałem znajomemu elektrykowi żeby mi ją naprawił, bo ja się na tym nie znam...

Okazało się jednak że nie da się tego już naprawić gdyż te wszystkie druciki i blaszki są przepalone ;(
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 11:40   

no bez przesady...
co znaczy nie da się naprawić??
Niech tam wsadzi zwykłe oporniki cementowe zamiast tych drucików, a blaszki po prostu oczyści porządnie i będzie ok... :cool:

to jest zbyt skomplikowane urządzenie, żeby się nie dało naprawić... no chyba, żeby młotkiem popsuć, to mogą być ciężkie puzzle... :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 11:53   

bartek-mrc nie słuchaj kolegów!! Kup na allegro nowy element za przeszło 80zł + transport i po kłopocie!! :wink:
Po co masz oszczędzać i na naprawę wydać 5zł??? Widać różnicę?? :razz:
Koszt opornika to max 2zł. Tyle kosztował mnie + wymiana. (w domu piwko a jak w pracy to kawka) :cool:
 
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:03   

jakie to maja być te oporniki?
Sam to chyba zrobię i nie będę nikogo prosił z elektryków...

Tylko nie wiem jakie to mają być, gdyż jestem zielony w tych sprawach...

Jeśli można to proszę mi pokazać co i jak, będę bardzo wdzięczny.
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:09   

1 Om 10W

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 12:09 ]
przeczytać mój temat a na przyszłość użyj opcji szukaj bo to powtarzany w koło temat
http://forum.roverki.eu/v...zystor+dmuchawy
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Sty 06, 2010 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:10   

to to ja już wiem...

Tylko nie wiem jak je połączyć i ile tego kupić.

Każdy kupić taki sam?
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:13   

w linku wyżej są zdjęcia jak lutowałem
ogólnie są trzy i wszystkie takie same, nie wiem ile masz spalonych to tyle musisz kupić
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:23   

ogólnie u mnie to każda ta spiralka jest do wymiany...

a ta co łączy obydwa rezystorki to jest przerwana...

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 12:23 ]
czyli jak kupie coś takiego: http://www.allegro.pl/ite...o_60gr_szt.html

1 dam zamiast małej spiralki,
2 zamiast tej większej,
a 3 połączę obydwa to to będzie działać jak należy?
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:26   

akurat te to mają po 0,1ohm więc Ci za mocno dmuchawy nie zwolnią;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:29   

jak dam 3 po 10W/1R to będzie w porządku?

Mam to podłączyć tak jak napisałem wyżej?
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 12:31   

takie maja byc http://www.allegro.pl/ite...szt_4_99zl.html
lutujesz tak jak stare
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [416Si, 1996r, LPG] rozrząd
grisza23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Nie Maj 16, 2010 02:26
sTERYD
Brak nowych postów [416Si 1996r] Wyłącznik bezwładnosciowy.
roverczesci Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sie 08, 2009 10:51
roverczesci
Brak nowych postów [ROVER 400 1.4si '98] Schowek koło kierownicy
Czy to schowek czy pom. bezpieczników
yahoo999 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Lip 26, 2009 21:26
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 416si] Schemat bezpieczników do rover 416si
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 13, 2011 10:22
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink