Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SDI] Chyba turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:52
[R 220 SDI] Chyba turbo
Autor Wiadomość
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 09:17   [R 220 SDI] Chyba turbo

Witam wszystkich, chyba padła mi turbina :cry: Wracając dzisiaj rano do domu wyprzedzałem tira i w pewnym momencie pojawiła się za mną chmura dymu i auto straciło moc. Mam racje że to turbo czy może coś innego? Z góry dzięki za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 28, 2010 09:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 12:05   

sprawdz luzy na wirniku. Jaki kolor dymu ? Jak stan oleju ? Raczej turbina chociaż niekoniecznie... sprawdz stan tego wirnika i odp na pozostałe pytania to wtedy mozna stwierdzić na 100% co to się stało.
Pozdrawiam firq
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 13:06   

Wirnik jest bardzo luzny,dym biały i smierdzi spalonym olejem a olej narazie na minimum
 
 
newans 



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 27
Skąd: Łańcut



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 13:34   

Padła Ci turbina na 100% :/ niestety
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 13:37   

No niestety TURBINA ;/
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 13:40   

No to jak wirnik luźny, to praktycznie bankowo turbinka. W moim roverze miałem tak, że kopcił i nie miał pełnej mocy, olej mu uciekał (ale nawet nie jakoś strasznie, a do tego węże od turbosprężarki miałem suche). Maksymalne luzy wirnika to do 1 mm luzu poprzecznego, natomiast podłużnego nie może być wcale - wtedy turbo nadaje się do regeneracji pierwszego stopnia i to koszt jakichś 700pln. Natomiast ja w moim 820 wymieniłem turbo na używane (z anglika) i śmiga bez zarzutu.
 
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 14:02   

A turbo od SD może byc, to taka sama turbina?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 14:10   

Tak :)
Ale lepiej zregenerować, bo kupisz używaną i znowu może Ci paść niedługo.
Ogólnie jak dbasz tak masz. Umiesz "oszczędzać" turbinę?
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 14:19   

A no lepiej regenerować, tylko pytanie zasadnicze - jak duże luzy są na wirniku :razz: np. mojej starej turbinki się już nie opłacało dawać do regeneracji - ale to jeszcze poprzedni właściciele woza ją tak załatwili (ja przejechałem na niej z... 200 km) :razz: teraz o nową dbamy, chuchamy, rozgrzewamy, ostudzamy :grin:
 
 
 
xel22 



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Spalona



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 17:31   

Mam jeszcze jedną prośbę, czy możecie polecić jakiś sprawdzony zakład we wrocławiu gdzie mogę dostać już zregenerowaną turbinę? Z góry dzięki
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 23:33   

xel22, kiedys gdzieś był poruszony temat dotyczacy turbiny z sd i sdi jest jakaś mała różnica ale nie pamiętam teraz... :roll:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 00:25   

Firq, Jest różnica :mrgreen:

Od SD odchodzi jeszcze jeden waz, w SDi nie ma tego weza, reszta konstrukcji Trubiny jest taka sama.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 01:02   

Trafiony zatopiony :) wiedziałem ze jest jakas mała różnica bo czytałem kiedyś na forum ale nie potrafiłem sobie przypomnieć jaka:)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] ASR chyba nie działa
pavelj Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Gru 30, 2012 16:44
pavelj
Brak nowych postów [R200, 98] chyba ABS
Prosze o radę i pomoc
WojtekKrakow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Kwi 28, 2009 13:18
WojtekKrakow
Brak nowych postów [R 25 itd 00r] Chyba MAP SENSOR
lardis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Maj 28, 2011 17:50
lardis
Brak nowych postów [R25 iDT 00] Po raz kolejny (chyba)przepływomierz
Dolt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Lip 19, 2008 20:02
lineumaciel
Brak nowych postów [r200 SD] chyba sprzęgło?
prosze o porade
dragon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 20 Wto Mar 16, 2010 22:43
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink