Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.6 98r] Obniożony cylinder, czy to możliwe?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 11:39
[R400 1.6 98r] Obniożony cylinder, czy to możliwe?
Autor Wiadomość
znaw 




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 16
Skąd: Wrocław/Zielona Góra

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 21, 2010 11:07   [R400 1.6 98r] Obniożony cylinder, czy to możliwe?

Witam!

mamy pewien problem z naszym Roverkiem. Auto ma 45 tyś przebiegu jednak ciągle są problemy z ubywającym płynem chłodniczym. Przebieg jest autentyczny, Rover był kupiony w polskim salonie w 2000 roku, jako jeden z ostatnich 400. Jest to auto mało jeżdżone. Jakieś 2 lata temu, pewnego dnia auto zaczęło strasznie kopcić na biało i silnik się trząś. Wymieniono uszczelkę pod głowicą. Przez jakiś czas było ok. Potem płyn znowu zaczął ubywać. Najpierw okazało się, że nieszczelność jest na oringu obudowy termostatu. Potem płyn uciekał ale nie wiadomo gdzie, bez śladów. W okresie zimowym znowu pojawiły się problemy z odpalaniem i kopceniem na biało. Oddaliśmy auto do warsztatu gdzie była robiona uszczelka. Uznali gwarancje i powiedzieli, że zrobią jeszcze raz. Po tym jak rozebrali silnik stwierdzili, że uszczelka była dobrze założona i nie była uszkodzona, a przyczyną uciekającego płynu był obniżony cylinder. Podobno był ślad wypalanego płynu chłodniczego. Tu nasuwa się pytanie czy źle wykonana wymiana uszczelki mogła się przyczynić do obniżenia się cylindra? Czy to w ogóle jest fizycznie możliwe? Pytam, ponieważ teraz znowu za naprawę chcą dość sporą kwotę.

Przepraszam za długi opis, ale chciałem dogłębnie przybliżyć nasz problem.
Szukałem na forum podobnego problemu ale nie znalazłem.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Wojtek
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 21, 2010 11:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Mar 21, 2010 12:27   

Niestety jest to mozliwe, tylko nie calego cylindra a samej tulei cylindrowej, objawy takie jak napisales.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 416 1.6 96r. + LPG] Nie pali na jeden cylinder.
miuosh Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Sie 04, 2010 13:00
miuosh
Brak nowych postów [rower 400]nie pali na jeden cylinder
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Wrz 06, 2012 19:44
dulis1
Brak nowych postów [r416si 99] Nie pali na pierwszy cylinder
moro545 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sro Sty 25, 2012 14:40
moro545
Brak nowych postów [R420] Nie chodzi jeden cylinder i chyba padła turbina????
madzia2205 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Lis 15, 2012 09:25
szoso
Brak nowych postów [R416] Czy to możliwe
Układ chłodzenia
Meno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Mar 30, 2009 10:41
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink