Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompa paliwa niskiego ciśnienia (wspomagająca)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompa paliwa niskiego ciśnienia (wspomagająca)

4xP
Autor Wiadomość
maciekstasio 




Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 61
Skąd: W-wa



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:10   [R75] Pompa paliwa niskiego ciśnienia (wspomagająca)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Drodzy użytkownicy Roverków (diesel)
Czy któryś z was jeździ z pompą podróbką pod maską za 170 zł???

Otóż padła mnie pompa i muszę wywalić troszkie grosza na nową. Orginał Pierburga jest w cenie 600zł a podróby od 170zł. Używaną ciężko znaleźć a pozatym nie wiem czy się opłaca.
Jest jeszcze opcja pod tytułem Regeneracja ale nie wiem gdzie można znaleźć takie usługi w Warszawie i czy to też opłacalna imprezka.
Proszę pomóżcie dobrzy zacni ludzie,

Jeszcze jedno- nie wiecie może czy jest różnica w pompie paliwa między CDT i CDTi czy są takie same?? Oczywiście cały czas mówimy o pompie progowej, tej przy akumulatorze.

Pozdrawiam wszystkich Roverzystów :grin: :!:
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 11:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:22   

maciekstasio napisał/a:
Czy któryś z was jeździ z pompą podróbką pod maską za 170 zł???

Jeździ już sporo osób i nie narzekają. Tak że śmiało kupuj, tym bardziej że za 1 oryginał masz 3 podróbki z gwarancją. :wink: Jak chcesz mieć spokój i masz kasę kup Pierburg. Jeżeli nie chcesz inwestować kup najtańszą. Wychodzę z założenia, że części kupuje się w średniej cenie. Te drogie nie są warte swojej ceny, tanie też (choć czasami jest inaczej), a te średnie - cena adekwatna do jakości.

maciekstasio napisał/a:
czy jest różnica w pompie paliwa między CDT i CDTi
takie same

maciekstasio napisał/a:
o pompie progowej
dlaczego progowej?

Jest to pompa niskiego ciśnienia. :wink:
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lip 11, 2010 08:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 08:09   

apples napisał/a:
takie same

Tego nie jestem do końca pewien. W nowszych wersjach nie było pompy przy akumulatorze. Była tylko jedna w baku. Ale jeśli jest taka właśnie jak przy aku i ma przeznaczenie CDT i CDTI, to będzie pasować na pewno, bo tylko jeden model był ich. Czyli moga się różnić, ale pompy w baku.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
maciekstasio 




Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 61
Skąd: W-wa



Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 08:52   

Rowan napisał/a:
bo tylko jeden model był ich.

Były dwa.
Pierwszy firmy Pierburg i z wygrawerowanym BMW na obudowie, drugi firmy Automotive z wygrawerowanym ROVER, obydwa typy wyprodukowane w Niemczech co także widnieje na pompie, ale nie wiem jaka jest dokładna różnica między nimi. Pewnie żadna.
apples napisał/a:
Jeździ już sporo osób i nie narzekają.

Rozmawiałem z mechanikiem z 4x4 Centrum, mają tam serwis Land Rovera, mówił, że pare razy taką pompę zakładał a potem klienci mu narzekali na spadek mocy, dlatego chciałem zapytać kogoś bezpośrednio kto z tym miał doczynienia.
Nie ma co, na nową mnie na razie nie stać, zaraz zamawiam podróbe, co bedzie to bedzie ;P
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 10:15   

maciekstasio napisał/a:
Proszę pomóżcie dobrzy zacni ludzie,

tu są tylko tacy :D
 
 
 
maciejk1980 



Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 134



Wysłany: Pią Cze 30, 2017 22:51   

samochód mi nie wchodzi na wiecej niz 3000 obrotow w pozycji neutralnej, do 2000 chodzi jak chodzil ale od 2-3K nie ma sily podczas jazdy i nie przekracza 3K, nie kopci, odłączylem MAF ale nie bylo różnicy, zadnych problemow z odpalaniem, nigdy tego nie zauważyłem, ale teraz słyszę moją pompkę paliwa gdy siedze wewnątrz drzwi/okna zamknięte, trochę wibruje, ale nie robi glosnego hałasu, czy wy tez slyszycie swoja?
_________________
'99 Rover 75 CDT, manual
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 02, 2017 11:32   

Auto mam od 7 lat i tyleż samo czasu słyszę buczenie tej pompki w kabinie przez ok 50-60sek. po każdym przekręcenu kluczyka na pozycję, bez odpalania silnika. Po tym czasie następuje cisza. Auto jest słabo wyciszone,one, każde otwarcie drzwi powoduje hałas z komory koła zapasowego, gdzie zaczyna wyć wiatrak modułu tv ...
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 02, 2017 12:06   

maciejk1980, potrzebujemy informacji jak wygląda ciśnienie wstępne paliwa. Odczyt dokonaj za pomocą programu do diagnostyki. Dedykowany dla R75 oprócz T4 jest TOAF.

Co do pracy pomp. Zależy od jakości, wieku, ilości przepracowanych godzin... generalnie w ciszy słychać pracę pompy na grodzi i można usłyszeć pompę w baku.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciejk1980 



Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 134



Wysłany: Nie Lip 02, 2017 23:53   

z tym TOAF to tylko wystarczy wgrac ten program na laptopa i miec odpowiedni kabel ktory sie podlancza do kostki w samochodzie i do laptopa tak?
_________________
'99 Rover 75 CDT, manual
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 03, 2017 07:36   

i sterownik jeszcze trzeba wgrać wszystko masz generalnie pod linkiem http://toaf.roverki.eu/index.php/pl/download-pl
i na forum w temacie toaf
_________________
:pisze:
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Lip 03, 2017 08:39   

maciejk1980, tak
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
maciejk1980 



Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 134



Wysłany: Pon Lip 03, 2017 17:08   

ok przyszla pompa STARQ niby 1.8 bara, zmienie i zobacze czy to zalatwi problem,jak nie to bedzie trzeba podlaczyc do kompa i zobaczyc, dzieki wszystkim
_________________
'99 Rover 75 CDT, manual
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 03, 2017 21:52   

Pompa 1.8 bara? Tyle ma pompować? To chyba baloniki na kinderbalik
_________________
75 Red Edition
 
 
maciejk1980 



Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 134



Wysłany: Pon Lip 03, 2017 22:09   

no nie wiem taka byla w Autoland w katalogu na ten samochod 1.8 bara mowil mi, a ile ma byc niby? moze nie brac firma STARQ, jaka firme polecacie?

stara pompa to Pierburg, czy to original jeszcze byl jak myslicie?
_________________
'99 Rover 75 CDT, manual
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 834
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 17, 2021 16:43   

Miałem w zeszłym tygodniu taką akcję:

Auto nagle przestało wkręcać się powyżej 2500obr, po jakimś czasie dochodziło do 3500, czasami do 4000, potem znowu poniżej 3000 i tak w kółko. Po przejechaniu ok. 40km od pierwszego przypadku i odstawieniu auta na parking następnego dnia już nie odpalił.

Nie trzeba było się wpinać komputerem... pompka warczała jak wściekły buldog :D

Fabryczny Pierburg przeżył ok. 250000 km w okresie 16 lat.

Padł silnik, a konkretnie komutator - wytarty w 120% :shock: Szczotki też dość mocno zużyte.

Ślimaki w stanie idealnym, zero śladów zużycia.

Dzisiaj zamontowałem pompkę MaxGear'a (ok. 170zł).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] pompa wysokiego cisnienia
grota10 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lut 18, 2021 07:00
dawidd
Brak nowych postów [ i ]Regulator cisnienia paliwa
Bryku01 Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Cze 16, 2022 18:19
Bryku01
Brak nowych postów [r75] v6 2,5l brak cisnienia paliwa
sk1ba Rover serii 75, MG ZT 0 Wto Kwi 17, 2012 20:55
sk1ba
Brak nowych postów [Regulator ciśnienia paliwa 1,8T]
Jasiu Rover serii 75, MG ZT 7 Sro Lis 09, 2022 12:04
Jasiu
Brak nowych postów [R75] Czujnik ciśnienia paliwa
Gość Rover serii 75, MG ZT 28 Czw Lis 12, 2015 10:34
beatabb



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink