Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200 2.0SDI] Wymiana tarcz i klocków
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:01
[R 200 2.0SDI] Wymiana tarcz i klocków
Autor Wiadomość
kriss_one 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 29
Skąd: Warszawa

Rover 200

  Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:49   [R 200 2.0SDI] Wymiana tarcz i klocków

W miniony weekend zabrałem się za wymianę klocków i tarcz hamulcowych. Przygotowałem się do tego zgodnie z tutorialami które znalazłem na stronie www.roverki.pl :) . No i niestety nie wymieniłem ani klocków ani tarcz bo zabrakło mi jednego klucza. W opisie zdejmowania tarcz było napisane że przykręcone są na dwie śruby i odkręcić można je śrubokrętem krzyżakowym. U mnie tarcze przykręcone są na dwie śruby ale z wejściem na torxa rozmiar chyba 40. Miałem torxy ale nie tak duże no i nie było sensu nic wymieniać.

W związku z tym mam pytanie czy w seryjnych modelach były te tarcze przykręcane na śruby z krzyżakiem czy torxy? Zastanawiam się czy ktoś już u mnie wcześniej nie zmieniał tarcz i nie podmienił tych śrub.

Jeżeli ktoś już zmieniał sam tarcze niech podzieli się swoimi doświadczeniami i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Może ktoś też ma tarcze przykręcone na torxy i zna rozmiar klucza jaki pasuje to by mi pomogło i nie kupowałbym całego zestawu...

Tak dla informacji kupiłem:
klocki ATE - 130 zł
tarcze Bosch - 238 zł
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 22:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 23:36   

Normalnie było na krzyżaki przykręcane ale widzę ze ktoś mądry u ciebie wymieniał tarcze i kupił Torxy :wink:

Ja w całym mieście takich śrub Torxow z stożkiem nie moglem kopić tylko krzyżaki :sad: Wielki PLUS Torxa jest ze można większa silą wykręcać i sie mniej głowa wyrabia, wiec łatwiej odkrecic śrubę. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i] Wymiana tarcz i klocków tył
remo_78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Sie 03, 2011 08:21
Kozik
Brak nowych postów [R214i 8v '97] Wybor tarcz i klockow.
Tylko ebay uk
koziolek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Cze 26, 2007 22:29
Ant
Brak nowych postów [220SD] Grubość tarcz i klocków
misiu26 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Cze 14, 2007 19:05
Brt
Brak nowych postów [R25 iDT 01r] wymiana tarcz
gralu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 15, 2008 10:25
gralu
Brak nowych postów [R 200, 97] wymiana tarcz hamulcowych
Oś tylnia
DawidNB Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Mar 21, 2011 10:31
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink