Forum Klubu ROVERki.pl :: Budowa R600 RC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Brt
Pią Maj 07, 2010 22:16
Budowa R600 RC
Autor Wiadomość
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:35   Budowa R600 RC

Od dawna myślałem nad przebudową R600 na rajdową wersję, od wtorku projekt ruszył pełną parą :) Aktualnie auto jest kompletnie rozebrane i usuwane są niepotrzebne rzeczy takie jak maty wygłuszające uchwyty do foteli i tym podobne. Silnik będzie prawie seria F20Z1 jedyne przeróbki to kolektor dolotowy, który już jest gotowy, kolektor wydechowy 4-2-1 i pełen przelot 2.5 cala, wałek sportowy i odchudzone koło zamachowe. Zawieszenie amorki bilstein b6 i wszystkie tuleje wymienione na poliuretanowe. Temat założony jest w celach dokumentacyjnych. Jakieś porady i opinie mile widziane, a szczególnie propozycje malowania auta ;)


Tak na początek fotki kolektora dolotowego :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:37   

Jestem ciekaw jak to będzie latało w tak ciężkiej budzie, powodzenia w projekcie :!:
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:39   

bastek napisał/a:
Jestem ciekaw jak to będzie latało w tak ciężkiej budzie


nie takiej ciężkiej :P już wazy 921 kg bez silnika
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:40   

herc napisał/a:
już wazy 921 kg bez silnika

to całkiem sympatycznie, jaką wagę byś chciał mieć?
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 13:42   

myślę ze uda się zejść poniżej 1000 kg
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:27   

herc napisał/a:
myślę ze uda się zejść poniżej 1000 kg


chyba będzie ciężko... gdyż fura waży w serii 1290kg ciężko mi uwierzyć że można wypruć 300kg na fotelach, wygłoszeniach i plastikach... takie wagi uzyskuje się zastąpieniem elementów blacharskich laminatem...

jeżeli ma to być samochód wyłącznie do latania to koniecznie zmiana silnika ale pewnie sam do tego z czasem dojedziesz :)


hmmm doczytałem ze to automat? yyyyy
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
jaro12 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:38   

dobryziom napisał/a:
wypruć 300kg na fotelach, wygłoszeniach i plastikach


Herc już ma doświadczenia. Podsufitki nie przykleił i nowy pomysł wpadł do "łepetyny" :)
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:41   

coś słyszałem o przyspawaniu tylnych drzwi ;)

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:41 ]
jaro12 chyba raczej wpadł mu ten pomysł jak przywalił głową w dach :rotfl:

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:41 ]
herc masz foty? :lol: (dachu)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
jaro12 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:42   

Kozik napisał/a:
jaro12 chyba raczej wpadł mu ten pomysł jak przywalił głową w dach


Po utracie koła na naszych dziurach :mrgreen:
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:44   

Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy :)
Ostatnio zmieniony przez herc Czw Kwi 08, 2010 14:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:46   

Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 14:56   

bastek napisał/a:
Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:


Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:51 ]
dobryziom napisał/a:
hmmm doczytałem ze to automat? yyyyy


kiedyś był ale teraz jest manual

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:56 ]
jaro12 napisał/a:
Herc już ma doświadczenia. Podsufitki nie przykleił i nowy pomysł wpadł do "łepetyny" :)


I tu jesteś w plecy bo podsufitka była od września założona nawet słupki były oklejone materiałem :P
 
 
 
jaro12 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Jarosław/Bachórz

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 15:00   

herc napisał/a:


I tu jesteś w plecy bo podsufitka była od września założona nawet słupki były oklejone materiałem


Jak żeś sie Panie nie pokazywał to jak miałem zobaczyć
_________________
Jeśli w czymkolwiek pomogłem to wystarczy kliknąć "Pomógł" Wdzięczność gwarantowana
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 23:07   

poza odnowieniem coś zmieniłeś w ssącym??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 10:58   

herc napisał/a:
Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy :)


akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł - pozbywasz się mechanizmów podnoszenia szyb, zamków... można zyskać trochę na wadze. 200kg na masce, klapie, zderzakach błotnikach na pewno nie zdejmiesz ale z tym carbonem może być fajnie jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 11:02   

Wiem że to honda ale nie dałoby sie tam włożyć 2.0 KV6 150KM?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 11:44   

troche bez sensu 2.0V6 bo to to samo co 2.5 tylko słabsze, a w klasie do 2.0 szału tym nie zrobisz, duzy i dość ciężki silnik nad przednia osią to nietrafiony pomysł :/ do KJS 600 to chyba średni pomysł, duże,cięzkie i o cholernie duzym promienu skrętu :/ lepsza byłaby 200 albo 100 ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 13:19   

Ja bym wolał budować coś na hondowskim silniku np B20/vtec na serii idzie wydolić ok 180-190km z dużym momentem. Najlepsze wyjście to K20 :mrgreen:
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 15:47   

dobryziom napisał/a:
jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)


A popytam czy do 200 coupe dalo by rade :)

[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 15:47 ]
dobryziom napisał/a:
akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł


myślałem kiedyś nad wycięciem całego wnętrza drzwi i zostawić tylko poszycie zewnętrzne
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 16:00   

herc napisał/a:
dobryziom napisał/a:
jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł :)


A popytam czy do 200 coupe dalo by rade :)


podpytaj bo jak by koszta były relatywnie do przyjecie to się pisze.

herc napisał/a:

dobryziom napisał/a:
akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł


myślałem kiedyś nad wycięciem całego wnętrza drzwi i zostawić tylko poszycie zewnętrzne


pomyśl nad tym bo wtedy zejście do masy o której piszesz było by w zasięgu :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów swap z R75 do R600
kampel Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 01, 2011 19:58
Raptile
Brak nowych postów [R600] Blow Off
takeda666 Tuning mechaniczny 15 Sro Cze 22, 2011 09:02
Konix
Brak nowych postów [R600] Poliuretany
EquinoX Tuning mechaniczny 5 Czw Lut 19, 2015 17:38
tomii620si
Brak nowych postów [R600] zawieszenie
Chudeck Tuning mechaniczny 25 Pią Wrz 28, 2012 14:32
Chudeck
Brak nowych postów [R600 1.8 Si] Polepszenie osiągów.
kamkac7506 Tuning mechaniczny 21 Pon Kwi 18, 2011 23:52
kamkac7506



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink