Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Modyfikacja tylnego zderzaka.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Modyfikacja tylnego zderzaka.
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 17:10   

eee z tego co kojaże miejsca tam jest sporawo...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 15, 2010 17:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 17:20   

Pozniej sprawdze, ale mam gorsze zmartwienie.
Pekla mi znowu szyba, tym razem od strony dachu :/
Dzwonilem do warsztatu, ktory robil auto i powiedzieli, ze sciagnal goscia co zakladal szybe, zeby to obejzal i wymienil, ale powiedzieli, ze moze byc ciezko mu udowodnic, ze szyba pekla bo byla zla lub zle zamontowana. :/
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 18:33   

A zdajecie sobie sprawe ze zmieni sie pojemność i długość wydechu co spowoduje osłabienie auta??
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 18:46   

Nie koniecznie musi sprawic, ze stanie sie slabsze. Ja to bym juz raczej optowal za zrobieniem kompletnego wydechu i w ten sposob zrobil bym dwa wydechy po rurce na dwa cylindry.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 18:47   

A ja bym proponował coś takiego, jedna pucha a dwie rury.
http://www.allegro.pl/ite..._wyprzedaz.html

albo z jedna fiufką :wink:
http://www.allegro.pl/ite...wie_strony.html

Dużo mniejszy kłopot z mocowaniem. Znajoma firma KM z pod Olsztyna takie coś robi.
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 18:54   

_papa_, tylko że wszystko musiałoby być zrobione pod wymiar bo w 600 nie ma aż tyle miejsca żeby cofnąć tłumik do przodu auta. Na upartego końcowy z diesla ma dwa wyjścia, można go trochę cofnąć, jedną rurkę trochę przedłużyć a drugą pociągnąć na drugą stronę :wink: Wszystko się da zrobić, podjedz do jakiegoś tłumikarza to Ci to ogarnie
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:03   

Wy chyba nie zdajecie sobie sprawy z tego co piszecie.

Układ wydechowy to nie jest jakaś tam rura z której ma wylecieć spalina.

Proponuje poczytać to
http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:06   

KRYS, a przerabiałeś to kiedyś empirycznie czy tylko teoretyzujesz?
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:21   

Gdyby to było jak myślisz to by wszyscy klepali takie same tłumiki

W swoim autku zmieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1 i jest duza róznica, auto ma więcej mocy w dolnym zakresie obrotów tzn już od 1200 śmiało ciągnie 5 bieg

Wcześniej coś się działo dopieo przy 2000 obr
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:26   

KRYS, ale tutaj chodzi o wygląd i nie liczy się każdy km, bynajmniej założyciel tego tematu nie wspomniał o tym. Zrobienie porządnego i dobrze policzonego wydechu taki jak by chciałPerez, to nie taki mały wydatek o czym chyba sam dobrze wiesz. Jak ma być tanio to niestety ale trzeba "grzebać w gównie"
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:45   

A ja myślę że końcowy tłumik nie ma aż takiego wpływu na wydech jak jego przednia część. Ale zgadza się. Hondy są wrażliwe na wszelkie modyfikacje układu wydechowego i ssącego.
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:45   

I własnie chodzi o to jak duzy wpływ na charakterystyke silnika ma wydech, i perez jeżel nie zrobi tego jak trzeba to może zrobić sobie duże kuku.

A moje posty nie są kierowane jedynie do pereza i tuningi typu - do tłumika diesla dospawać rure - też zrobi duże kuku
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:48   

KRYS napisał/a:
A moje posty nie są kierowane jedynie do pereza i tuningi typu - do tłumika diesla dospawać rure - też zrobi duże kuku

to jeden z pomysłów drutów, wiadomo że najlepiej zrobić cały wydech z głową. "Trzeba odpowiedzieć sobie na jedna ale to jedno fajne proste pytanie" - do czego to ma służyć :smile:
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:57   

Z tego co wyczytałem, to chodzi o to żeby zachować odpowiednią pojemność wydechu, czyli po chłopsku, jakby zmniejszył średnicę drugiej dłuższej rury to mogło by być dobrze?
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 20:10   

albo dobrze to policzyć i zbudować - ale to $$$$$

Albo zrobić małą ścieme :razz:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 20:45   

Zrobiłem taki mały WT i źle to nie wygląda :grin:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 23:43   

Mi nie o to chodzilo. Nie chce Bog wie jakich wydechow. Jak juz mnie fantazja poniesie to pojade do Vtecha i mizroba wydech za 2k zl.
Narazie szukam dokladki takiej, zeby nie robic nic z wydechem. Wielu osobom moj wydech sie nie podoba, ale ja mam podwojny od Accorda, bez chromowanych nakladek i wyglada troszke smiesznie, ale mi sie wlasnie to bardzo podoba.
bastek napisał/a:
Na upartego końcowy z diesla ma dwa wyjścia

Benzyna (oprocz 620i, 618) tez ma, ale to druciarstwo straszne.
Te z allegro traca WT jak cholera. Ten drugi jeszcze by uszedl gdyby nie fakt, ze posiada te dziurki na koncowkach. Poza tym te wydechy beda ryczec, a ja chce cisze, bo od ryczenia mam co innego (co byli na zlocie to wiedza).
KRYS napisał/a:
Wy chyba nie zdajecie sobie sprawy z tego co piszecie.

Układ wydechowy to nie jest jakaś tam rura z której ma wylecieć spalina.

Proponuje poczytać to
http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

Troszke juz wydechow porobilem. Np. jezeli chodzi o Hondy. Accord IVgen 2.0i 133KM z wycietym katalizatorem 135(hamowany).
Swift 1.0 z przelotem robionym na oko (VW, Doblo, 125P) nie mierzony na oko, ale zaczal dymac seje 1.1, a wczesniej seje dymaly jego, poza tym poprawila sie predkosc maksymalna.
VW T3 2.1 boxer 113KM, koncowy od motocykla 116KM (hamowany)
Mialem do tego Peugeota 405 w ktorym wymiana koncowego na szportowy tjunink zabrala moc odczuwalnie, mialem BX`a w ktorym po zastapieniu katalizatora rurka odczulem jakby ktos zdjal spadochron z bagaznika.
Rover 620i po zmianie na wydech z dwiema tutkami od Acc 4gen wydaje mi sie, ze tez sie nieco zmienil dol, ale nie tak jak...
KRYS napisał/a:
W swoim autku zmieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1 i jest duza róznica, auto ma więcej mocy w dolnym zakresie obrotów tzn już od 1200 śmiało ciągnie 5 bieg

Wcześniej coś się działo dopieo przy 2000 obr

W moim 620i cos tam zaczyna sie dziac przy 3k rpm, a idzie od 4200rpm.
620si jest mniej elastyczny, wiec wydaje mi sie, ze przy 1.5k rpm czy nawet przy 2k rpm nie dzieje sie nic. Z reszta jezdzilem Acc z tym silnikiem i moje przeczucia sie sprawdzily.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 01:06   

nie no 4 rury w roverze to ostry WT,ale ten pomysl żeby kupić tłumik typu dual nie ejst głupi
mi sie ten najbardziej podoba:
http://www.allegro.pl/ite...c_promocja.html

zmiesci sie do r600 w dieslu???
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 11:20   

Ten z wygladu nie jest glupi, ale bedzie glosny.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
karasbp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 352
Skąd: B-stok-Bielsk Podl.

Rover 600

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 15:54   

podwójny wydech ok, ale do R200 ale nie do R600! :neutral: :???:

[ Dodano: 16 Czerwiec 2010, 15:54 ]
Albo jeszcze lepiej do Cinquecento!
_________________
Roverek sprzedany :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Dokładka zderzaka
Dreamowy Tuning wizualny 2 Sro Wrz 17, 2014 15:28
Dreamowy
Brak nowych postów [R600] dokładka zderzaka przedniego
herc Tuning wizualny 39 Sro Wrz 03, 2008 17:36
emil123
Brak nowych postów [R600] Dokładka przedniego zderzaka
tomii620si Tuning wizualny 0 Sro Mar 12, 2014 19:33
tomii620si
Brak nowych postów [R600] Nakładka hokej zderzaka
Puki66 Tuning wizualny 8 Sro Gru 05, 2012 10:03
Perez
Brak nowych postów [R600] Zmiana wizualna zderzaka przedniego.
karasbp Tuning wizualny 65 Wto Wrz 13, 2011 11:34
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink