Pozniej sprawdze, ale mam gorsze zmartwienie.
Pekla mi znowu szyba, tym razem od strony dachu
Dzwonilem do warsztatu, ktory robil auto i powiedzieli, ze sciagnal goscia co zakladal szybe, zeby to obejzal i wymienil, ale powiedzieli, ze moze byc ciezko mu udowodnic, ze szyba pekla bo byla zla lub zle zamontowana.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie koniecznie musi sprawic, ze stanie sie slabsze. Ja to bym juz raczej optowal za zrobieniem kompletnego wydechu i w ten sposob zrobil bym dwa wydechy po rurce na dwa cylindry.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 18:54
_papa_, tylko że wszystko musiałoby być zrobione pod wymiar bo w 600 nie ma aż tyle miejsca żeby cofnąć tłumik do przodu auta. Na upartego końcowy z diesla ma dwa wyjścia, można go trochę cofnąć, jedną rurkę trochę przedłużyć a drugą pociągnąć na drugą stronę Wszystko się da zrobić, podjedz do jakiegoś tłumikarza to Ci to ogarnie
Gdyby to było jak myślisz to by wszyscy klepali takie same tłumiki
W swoim autku zmieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1 i jest duza róznica, auto ma więcej mocy w dolnym zakresie obrotów tzn już od 1200 śmiało ciągnie 5 bieg
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:26
KRYS, ale tutaj chodzi o wygląd i nie liczy się każdy km, bynajmniej założyciel tego tematu nie wspomniał o tym. Zrobienie porządnego i dobrze policzonego wydechu taki jak by chciałPerez, to nie taki mały wydatek o czym chyba sam dobrze wiesz. Jak ma być tanio to niestety ale trzeba "grzebać w gównie"
A ja myślę że końcowy tłumik nie ma aż takiego wpływu na wydech jak jego przednia część. Ale zgadza się. Hondy są wrażliwe na wszelkie modyfikacje układu wydechowego i ssącego.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Wto Cze 15, 2010 19:48
KRYS napisał/a:
A moje posty nie są kierowane jedynie do pereza i tuningi typu - do tłumika diesla dospawać rure - też zrobi duże kuku
to jeden z pomysłów drutów, wiadomo że najlepiej zrobić cały wydech z głową. "Trzeba odpowiedzieć sobie na jedna ale to jedno fajne proste pytanie" - do czego to ma służyć
Z tego co wyczytałem, to chodzi o to żeby zachować odpowiednią pojemność wydechu, czyli po chłopsku, jakby zmniejszył średnicę drugiej dłuższej rury to mogło by być dobrze?
Mi nie o to chodzilo. Nie chce Bog wie jakich wydechow. Jak juz mnie fantazja poniesie to pojade do Vtecha i mizroba wydech za 2k zl.
Narazie szukam dokladki takiej, zeby nie robic nic z wydechem. Wielu osobom moj wydech sie nie podoba, ale ja mam podwojny od Accorda, bez chromowanych nakladek i wyglada troszke smiesznie, ale mi sie wlasnie to bardzo podoba.
bastek napisał/a:
Na upartego końcowy z diesla ma dwa wyjścia
Benzyna (oprocz 620i, 618) tez ma, ale to druciarstwo straszne.
Te z allegro traca WT jak cholera. Ten drugi jeszcze by uszedl gdyby nie fakt, ze posiada te dziurki na koncowkach. Poza tym te wydechy beda ryczec, a ja chce cisze, bo od ryczenia mam co innego (co byli na zlocie to wiedza).
KRYS napisał/a:
Wy chyba nie zdajecie sobie sprawy z tego co piszecie.
Układ wydechowy to nie jest jakaś tam rura z której ma wylecieć spalina.
Troszke juz wydechow porobilem. Np. jezeli chodzi o Hondy. Accord IVgen 2.0i 133KM z wycietym katalizatorem 135(hamowany).
Swift 1.0 z przelotem robionym na oko (VW, Doblo, 125P) nie mierzony na oko, ale zaczal dymac seje 1.1, a wczesniej seje dymaly jego, poza tym poprawila sie predkosc maksymalna.
VW T3 2.1 boxer 113KM, koncowy od motocykla 116KM (hamowany)
Mialem do tego Peugeota 405 w ktorym wymiana koncowego na szportowy tjunink zabrala moc odczuwalnie, mialem BX`a w ktorym po zastapieniu katalizatora rurka odczulem jakby ktos zdjal spadochron z bagaznika.
Rover 620i po zmianie na wydech z dwiema tutkami od Acc 4gen wydaje mi sie, ze tez sie nieco zmienil dol, ale nie tak jak...
KRYS napisał/a:
W swoim autku zmieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1 i jest duza róznica, auto ma więcej mocy w dolnym zakresie obrotów tzn już od 1200 śmiało ciągnie 5 bieg
Wcześniej coś się działo dopieo przy 2000 obr
W moim 620i cos tam zaczyna sie dziac przy 3k rpm, a idzie od 4200rpm.
620si jest mniej elastyczny, wiec wydaje mi sie, ze przy 1.5k rpm czy nawet przy 2k rpm nie dzieje sie nic. Z reszta jezdzilem Acc z tym silnikiem i moje przeczucia sie sprawdzily.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum