Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 200 - 75KM czy 103KM?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 200 - 75KM czy 103KM?
Autor Wiadomość
boch 




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: wielkopolska



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:25   Rover 200 - 75KM czy 103KM?

witam ponownie

kolejne nurtujace mnie pytanie przy okazji wyboru Rovera 200 - jaka wersje silnikowa wybrac? najpopularniesza jego odmiana wydaje sie byc wersja 103 konna. znalazlem jednak kilka ciekawych ofert na wersje z silnikiem o mocy 75KM. a wiec... jak to sie ma do spalania, kultury pracy oraz osiagow? z tego co wyczytalem na forum, spalanie ksztaltuje sie na podobnym poziomie - prawda czy mit? natomiast z tabelek wynika (co zreszta nie zaskakuje), ze wersja 103 ma lepsze przyspieszenie do 100 oraz wieksza predkosc max. o kulturze pracy i awaryjnosci nic nie znalazlem. jak to zatem wyglada? od razu zaznaczam, ze autem bede jezdzil glownie po miescie. dluzsze trasy raczej rzadko.

dzieki z gory oraz pozdrowienia dla wszystkich roverzystow :)
Ostatnio zmieniony przez boch Wto Sie 03, 2010 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 16:32   

Znajomy mechanik który pracował w serwisie Rovera powiedział mi kiedyś, że dla siebie wziąłby słabszą wersję bo wytrzymywała większe przebiegi... Ja w życiu :mrgreen: lubie sobie depnąć czasem ;-) . pozdro!
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:00   

Na miasto 75KM wystarczy. Jak czasem lubisz ze świateł szybciej wystartować to minimum 103KM :wink:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
boch 




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: wielkopolska



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:05   

a jak jest z komfortem jazdy - pomijajac juz kwestie osiagow, ponoc jednostki 8 zaworowe sa glosniejsze i cechuja sie gorsza kultura pracy od 16. jak to jest w praktyce?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:25   

proponuje 1.6 niewiele wieksze spalanie ale banan juz wiekszy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:29   

Nie lepiej SDi i nie martwić się HGFem?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:34   

Krzysi3k, dobrze pisze SDi a nie iDT ;p
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
boch 




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: wielkopolska



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 20:38   

diesel raczej odpada. cena dobrego egzemplarza w dieslu troche mnie odstrasza. poza tym halas... skoro benzynowce sa glosne, to strach pomyslec jak to jest w ropniakach ;) zapomnialem tez dodac, ze lubie sluchac muzyki w aucie :cool:
na wersje 1.6 jeszcze w okolicy nie trafilem. dominuja 1.4 103KM.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 21:17   

Mi klekot nie przeszkadza w słuchaniu muzyki :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 03, 2010 21:51   

jak 1.4 to bierz 103KM, mocy zawsze kiedyś zacznie CI brakować, a lepiej startować z pułapu tych stu rumaków, choć w dzisiejszych czasach ze świateł ciężko zabłysnąć, nawet wózek na zakupy może CIe skillować :>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Dydo 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Wto Sie 03, 2010 21:56   

Ja tam mam 75KM i nie powiem - daje rady i tragedii nie ma, ale gdybym teraz miał wybierac pomiędzy 8V a 16V to zdecydowanie brałbym ten drugi :) Pamiętaj, że zapas mocy zawsze Ci się przyda - a to do wyprzedzania, a to do elastycznej jazdy, a do żeby poszaleć trochę, więc ja na Twoim miejscu śmiało skłaniałbym się ku tej mocniejszej wersji. Albo możesz zaszaleć i wybrać 1.8Vi :D 140 KM :taa:
 
 
 
boch 




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: wielkopolska



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 17:40   

1.8 Vi juz na tym forum przerabialem :grin:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 10:14   

Ja też mam wersję 8V i nie narzekam. Jak na miasto to jest w sam raz :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 10:20   

"V8" miażdży pałe i taka prawda :D wszyscy nam zazdroszczą naszych osmiozaworówek :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 10:27   

kzrr napisał/a:
wszyscy nam zazdroszczą naszych osmiozaworówek

hahaha... ja nie ;P

a wracajac do ppytania to 103. Chociaż podobno 8V jest mniej podatna na HGF...
 
 
boch 




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: wielkopolska



Wysłany: Pią Sie 06, 2010 10:43   

xROnx napisał/a:
a wracajac do ppytania to 103. Chociaż podobno 8V jest mniej podatna na HGF...

tez to slyszalem. a zatem do porownania:

wersja z silnikiem 75KM
http://otomoto.pl/rover-2...-C14394149.html

oraz wersja z silnikiem 103KM

http://otomoto.pl/rover-2...-C14349112.html

nie ukrywam, ze bardziej mnie kreci ta w dwoch furtkach. ciekawiej sie prezentuje na tych alufelach. no i szyberdach. co powiecie na ich temat? Pleszew wciaz zle sie kojarzy jako miejsce poszukiwan samochodow uzywanych?
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 10:58   

xROnx napisał/a:
Chociaż podobno 8V jest mniej podatna na HGF...


i coś w tym jest :) od 2 lat zadnych objawów :) Silnik 8V sam w sobie może być bardziej wytrzymały bo nie jest wyżyłowany :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 11:06   

http://otomoto.pl/rover-2...-C14394149.html
Wszystko ok tylko nie podoba mi się prawa przednia strona. Spójrz na spasowanie maski.
-brak fotki silnika

http://otomoto.pl/rover-2...-C14349112.html
Też wygląda ok pod względem spasowania itd.
-mieszek troszkę zużyty
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sie 06, 2010 11:14   Re: Rover 200 - 75KM czy 103KM?

boch napisał/a:
witam ponownie

kolejne nurtujace mnie pytanie przy okazji wyboru Rovera 200 - jaka wersje silnikowa wybrac? najpopularniesza jego odmiana wydaje sie byc wersja 103 konna. znalazlem jednak kilka ciekawych ofert na wersje z silnikiem o mocy 75KM. a wiec... jak to sie ma do


Osobiście wybrałbym wersję 16v... a najlepiej 1.6 16v.

Różnica w spalaniu zamyka się z reguły w granicach litra. Wersje 1.6 jeźdżą przyjemniej od słabszych wersji. Niezawodność porównywalna... choć może wersja 8V jest odrobinę bardziej niezawodna.
Za moją propozycją przemawia:
- wyposażenie - wersji 216 sa często bardzo bogato lub wręcz maksymalnie wyposażone. Łącznie z takimi dodatkami jak drewno na drzwiach, skórzano-drewniana kierownica, itd..
- jakość materiałów i kolorystyka - kolory tapicerki niedostępne w 214 a materiał to w najgorszym wypadku welur. Podczas gdy w wersji 8V spotyka się " czarno-zielony drelich".
- bezpieczeństwo - 216 ma najcześciej 2x airbag, ABS i wentylowane hamulce.

216 jest taką 2-setką jaką powinna być każda:)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 12:27   

Ja tylko sprostuję, że podatność na HGF i żywotność 8V i 16V jest na zbliżonym poziomie. Oczywiście przy takich samych warunkach użytkowania. ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów Rover 214 75km 95r
mawisonek Chcę kupić ROVERka 11 Wto Sie 10, 2010 20:40
leszczu
Brak nowych postów Rover 214 1.4SI 103KM / ROVER 200 1.4SI 103KM
ozborn Chcę kupić ROVERka 7 Pon Wrz 24, 2012 16:57
kisiek
Brak nowych postów [214 103KM] Proszę o pomoc
maxbor Chcę kupić ROVERka 4 Nie Cze 26, 2011 23:34
tomura83
Brak nowych postów R414 103KM 97r. Proszę o opinię
Kamil83 Chcę kupić ROVERka 3 Pon Paź 15, 2012 19:51
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink