Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Uszczelnianie pompy wspomagania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:09
[R420] Uszczelnianie pompy wspomagania
Autor Wiadomość
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 07, 2012 10:41   

kurek napisał/a:
Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce gdzie jest druga dziurka, jeśli obrócimy ostatni element znajdujący się w pompie wtedy pokryje się on z otworami w obudowie.


Tak jak na fotce obróciłeś to o 90 stopni i nie wtej osi i tak napewno nie jest dobrze, bo otwory sie nie pokrywaja.

Da sie obrócić inaczej tylko trzeba obrót zrobic o 180 stopni, zrob obrót w innej osi, wtedy otwory tez sie pokryja, tylko blacha bedzie "do góry nogami"
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 07, 2012 10:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Pią Wrz 07, 2012 11:03   

zmyliło mnie to zdjęcie z aukcji i w końcu zgłupiałem jak ma być. Do góry nogami nie odwrócę, bo tak jak pisałeś wcześniej są ślady obracającego się wirnika.
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 12:30   

Rozebrałem swoją pompę. Uszczelniłem ja tekturą na uszczelki i doprawiłem hermeticem. Założyłem i francja elegancja nic nie leci ... ale no właśnie jak zwykle jakieś ale auto zupełnie straciło wspomaganie. 6h rozkręcania i skręcania + robota pompy. Masakraa

[ Dodano: Sob Wrz 08, 2012 12:30 ]
Niech ktoś podrzuci skan tej uszczelki byłbym wdzięczny.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 12:47   

ja dopiero w poniedziałek będe mógł bo w domu nie mam skanera.
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 12:59   

Złożyłem pompę na 95% tak jak na tej fotce. I moim zdaniem źle bo wcale nie działa.
Nie wiem zupełnie jaki sens ma zakładanie tej uszczelki w kształcie 8 w ten sposób. Przecież ona w tej pozycji nic nie uszczelnia.

_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 21:04   

No przecież obaj pare postów wyżej ustaliliśmy, ze tak to ona najprawdopodobniej nie będzie działać, poza tym pisałem zeby zwracać uwage przy rozbieraniu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 09, 2012 01:31   

sorki akurat myslalem ze to chodzi o inna pompke do benzyny. No to macie potwierdzenie w ten sposob nie zadziala :D
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 09, 2012 11:02   

z mojej pompy też ładnie kapie od spodu, podczas wczorajszej wymiany płynu chłodzącego dobrze ją sobie obejrzałem, niestety nie będę jej chyba uszczelniał sam bo widzę że nie zawsze się udaje :wink:
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 09, 2012 17:44   

ja dziś rozbieram ją od nowa. Pojeździłem trochę i jest sucho to taki plus ;-) Jak ją się dobrze złoży to powinna chulać.

[ Dodano: Nie Wrz 09, 2012 17:42 ]
Im częściej się to robi tym człowiek nabiera wprawy ;-) Teraz demontaż pompy 30 min + 20 na rozebranie i uszczelnienie.

Uszczelka w środku.



Bez uszczelki 8.



Resztę składamy jak leci. Oby tym razem było ok. Bo wyjdę z siebie ;-)

[ Dodano: Nie Wrz 09, 2012 17:44 ]
Swoją droga ciekawe po co ta druga dziurka na kołek blokujący. Dla zmylenia przeciwnika? :D
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Pon Wrz 10, 2012 20:17   

poskładałem wszystko do kupy, simmeringi wymienione, uszczelka założona i.. jakoś tak ciężko chodzi jak się obraca ją w rękach.. nie pamiętam jak się obracała przed rozebraniem, ale chybą ja rozkręcę jutro jeszcze raz :mad:


PS
u mnie simmeringi też były krzywo wsadzone, ok 1mm :|
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Wrz 10, 2012 22:36   

załóż koło i dopiero sprawdz, moja tez trochę cieżej chodziła
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 12:25   

Moja też ciężko chodziła przed wsadzeniem. A po wsadzeniu nie działa wcale. Nie mam pojęcia co z nią może być nie tak. Ale jeśli ktoś przymierza się żeby ją naprawiać to stanowczo odradzam. Widzę że nikt tak do końca nie jest pewien jak ona ma być złożona i uszczelniona żeby działała. Ja już szukam kolejnej.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 12:35   

ja będę robił aż zrobię, wielkiej filozofii tam nie ma, a jak narazie zainwestowałem w całą zabawę ok 50zł, a w używaną pompę 250zł i nie działała od samego początku
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 15:21   

skoro nie ma wielkiej filozofii to czemu u niego nie działa?
jak ktoś ma czas to niech rozbiera ją 20 razy i składa, ja odpadam z tej zabawy bo nie mam na to czasu :wink:
teraz pomóżcie koledze alexi czemu u niego po uszczelnieniu pompa nie chodzi
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 15:43   

a ja to chromole. Znalazlem pompe za 50 zl i mam gdzies robierac ja 20 razy. W totolotka nie mam zamiaru grac zadziala lub nie a czasu od groma potrzeba by ja wyjac i wlozyc.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 17:20   

kupno używanej to też totolotek ;) ja mam nadzieję, że moja będzie działała chociaż szczerze mam obawy.. nie wiem czemu - przecież się kręci i ma nowe uszczelki.. :bezradny:
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 18:54   

zycze jak najlepiej ale moja tez na 100 miala smigac a nie smiga i nie wiadomo czemu
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 11, 2012 21:36   

przeciez sam sie przyznales ze zle zlozyłes :-) , moze jeszcze cos zamieniłes , nie zgubiłes klinika "ciągnącego" zabierak wałeczków??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 16:32   

oba kliniki na miejscu rezta tez tak jak w instrukcji z ebaya. Nie wiem co jest nie tak.

[ Dodano: Pon Wrz 17, 2012 16:32 ]
Druga pompa za 50 pln założona i śmiga jak marzenie. Mam wrażenie że nawet lepiej niż stara przed awarią. Przy okazji dziękuję koledze magill za pompę a reszcie jak wcześniej odradzam rozbieranie bo szkoda waszego czasu.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kurek 




Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 63



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 11:31   

moja działa... ale tylko powyżej 2 tys obrotów.. może pasek się ślizga?

już powoli zaczynam wątpić :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Gdzie regeneracja pompy wspomagania?
pompa wspomagania kierownicy
derill78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 24, 2008 11:22
derill78
Brak nowych postów [R416] Uszczelnianie pompy sprzęgła
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lip 15, 2011 18:00
misiek409
Brak nowych postów [R45] Łożysko pompy wspomagania
kuba_z Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Paź 21, 2008 12:43
Mariusz418
Brak nowych postów [Rover 45] odgłos pompy wspomagania
barszczyk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 28, 2013 22:52
ppavel
Brak nowych postów [420 Si] Głośna praca pompy wspomagania
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Maj 07, 2009 23:40
chrupol



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink