Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Markzo, teraz to masz reklamę oba auta co u ciebie stacjonują sa na forumowym logo, ba nawet kolorystyka odpowiada
kurde masz rację, dopiero teraz to zauważyłem
Brt napisał/a:
Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura
masz racje w 100% Brt, na 2 biegu wychodzi jakieś 3,8-3,9s a to już w miarę ok
zrobiło się ciut cieplej, zmierzyłem:
0-100 - 7,7s
0-160 - 18,1s
80-120 na 5 biegu - 9,7s
co Wy na to?? źle/dobrze?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
MG jest już u mnie chwilę, czas na jakieś wrażenia i opinie
spalanie:
-moja jazda, bez szaleństw:
7-7,5l/100km
-jazda dynamiczna (nie po mieście)
do 9l/100km
-od świateł do świateł z gazem w podłodze:
no limit
wady:
-widoczność do tyłu,
-zwrotność,
-kiepskie audio w serii,
-brak napędu 4x4,
ZS narazie sprawuje się całkiem dobrze, żadnych awarii czy nieprzyjemności. Spalanie jak widać również oki. Auto do miasta stworzone nie jest ciężko jest z widocznością do tyłu, bo dupki nie widać a do tego jeszcze skrzydło zasłania, ze zwrotnością jest do kitu, promień skrętu jak ciężarówka do tego z parkowaniem trzeba uważać, żeby nie pocharatać felg i ospojlerowania. Przy takich warunkach jak za oknem bardzo brakuje napędu 4x4 lub chociaż szpery. I to chyba koniec narzekania Auto ciągnie równo przez cały zakres prędkości obrotowej silnika, VIS delikatnie daje o sobie znać przy 3tyś i 4 tyś obr/min. Miło, że założyli tutaj hamulce 282mm a nie jak np w coupe 262mm, czuć wyraźną poprawę, autko hamuje całkiem przyzwoicie, do tego abs nie włącza się w denerwująco-częsty sposób Wg mnie całkiem sensownie dobrano przełożenia skrzyni biegów, są one generalnie dość długie, jednak w granicach rozsądku -> przy 100km/h na 5 biegu mamy ~2,5tys obr/min, więc spalanie w trasie jest przyjemnie niskie. Obawiałem się, że ta locha (2.5V6) nad przednią osią sprawi, że auto będzie ryło przodem jak 75tka. Jestem jednak mile zaskoczony, ponieważ podsterowność nie jest jakaś dramatyczna, a zawieszenie świetnie spisuje się na naszych drogach, jest na prawde dobrze zestrojone. Pewnie duże znaczenie ma tutaj masa auta, bo jest ono blisko 400kg lżejsze od wspomnianej 75tki. Należę do osób dość "chuderlawych" z wyglądu, dlatego idealnie mieszcze się w kubełki, bardzo fajnie spisują się nie tylko ostrych winklach, całkiem wygodnie da się podrózowac na dłuższych dystansach, jednak troche większym osobom będzie chyba ciut ciężko się w nie zapakować
Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA. Przejechałem ok 4tyś km jak do tej pory i niezgodzę się ani trochę z tymi słowami. Miałem przyjemność jeździć 400, ZS to kompletnie inny samochód. Zupełnie inaczej się prowadzi, jeździ, skręca i przyśpiesza. To dwa zupełnie różne światy.
pozdrawiam
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ale co w tych lusterkach widać? Nic bo przekłamują i nie wiadomo ile zostało jeszcze tyłka. Oczywiście mówię o htb. W poprzednim samochodzie tyłem potrafiłem się ustawić w odległości kilku centymetrów a tym to pół metra i wraz jest dobrze.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
nic do tyłu nie widze, do zadek jest wysoki, skrzydło też nie pomoga, w coupe było lepiej tam też były lusterka jak w jelczu i elegancko było widać zainwestuje w partronik niedlugo, bo narazie auta nie używam na codzień i nie ejst jakoś niezbędny
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA.
Widzę, ze odnosisz się do mojej wypowiedzi więc dla tych którzy nie czytali stosowny fragment odnośnie różnic...
"Co i tak wypada blado jak dupa eskimosa przy M serii od BMW, modelach S/RS od Audi, czy nawet GTA od AR"
Akurat AR GTA wymieniłem na końcu z dopiskiem "nawet" bo w porównaniu do dwóch pierwszych czyli M serii od BMW i Audi RS to Alfa szału nie robi ale w porównaniu do ZS już tak. Porównaj sobie M seria, RS i GTA z wersjami dla zwykłych kowalskich i co widzisz? Chyba jednak "trochę" większe różnice niż między 400, a ZS...
Można sobie jeszcze porównać :
ZR vs S3 i 147 GTA,
ZS vs M3 i S4, 156 GTA
ZT vs RS6 i M5
... wiadomo, że MG nie jest żadną konkurencja dla tych aut zupełnie nie ta klasa ale można sobie z samej ciekawości zobaczyć na różnice...
Gwoli ścisłości nie chce wywoływać kolejnej dyskusji ale nie lubię jak ktoś wyrywa fragment z kontekstu i się do niego odnosi, a nie do całości...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Porównaj ceny każdego z tych aut ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca ciekawe ile w tym prawdy
Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac
nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało to są wyniki z kompa czy z tankowania?
Porównaj ceny każdego z tych aut ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie
Napisałem przecież, że nie ta klasa. W poprzednim temacie nie chodziło o cenę, a o różnice między Roverem, a MG i o "tradycje" i "założenie" marki, których chińczycy nie kontynuują. Pisałem o tym, że dla mnie MG od dawna to nic innego jak lekko poprawiony rover bo co to ma być za "tradycja" jeśli MG można było kupić z 1.4 albo z dieslem? No sorry ale GTA nie kupisz z takimi silnikami...
Cytat:
a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca ciekawe ile w tym prawdy
Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje
Co do spalania mój klekot przy dynamicznej jeździe cykl mieszany też łyknie pod 7 litrów xD
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało to są wyniki z kompa czy z tankowania?
nie wiem jak inne, ale moj zs kompa nie posiada, wyniki z tankowania, liczone co pareset km
Pływak napisał/a:
Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje
nie pamietam programu motoryzacyjnego, ale ze 2-3 lata tem (chyba) oglądałem test tego auta i wg prowadzacych auto jeździło gdzie chciało pląc gume i nie skręcając podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka
W top gear testowali dwie wersje zwykła 147 GTA, która testował Clarkson i faktycznie po wyłączeniu kontroli trakcji przedni napę sobie nie radził i wykręciła czas gorszy od Golfa r32 i Focusa ST mimo wszystko zgadnijcie co wybrali Była też druga wersja od autodelty 328km nadal FWD i Stig wykręcił nią lepszy czas niż subaru impreza STI. Nie wiem czy Stig testował ZS na torze sam bym był ciekawy wyniku...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Autodelta to taki tuner jak np: AMG? tylko wiesz, Klakson to Klakson, on i jego testy to show kierowca z niego raczej nornalny a wybrał Alfe, zresztą ja bym zrobił to samo Wiem, że stig jeździł SVRem i ZT260, ale czy zs? trzeba poszukac na yt, moze sa jakieś odcinki...
Taki jak AMG to nie bo nie jest tunerem fabrycznym ale dość poważnie modyfikują Alfy (nota bene firma z UK) Mają też w ofercie wersje GTA 400 konną ale to już chyba tylko jako ciekawostka Szukałem właśnie na YT i jedyne co znalazłem to test ZR ale bez okrążenia w wykonaniu stiga... up dokładnie to...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum