Forum Klubu ROVERki.pl :: Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
Autor Wiadomość
seyfer 




Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 07:34   

Markzo, teraz to masz reklamę ;) oba auta co u ciebie stacjonują sa na forumowym logo, ba nawet kolorystyka odpowiada :mrgreen:
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 27, 2010 07:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 10:24   

Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie ;) w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr ;) wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura :D ;) :]
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 10:38   

seyfer napisał/a:
Markzo, teraz to masz reklamę oba auta co u ciebie stacjonują sa na forumowym logo, ba nawet kolorystyka odpowiada

kurde masz rację, dopiero teraz to zauważyłem :D
Brt napisał/a:
Moim zdaniem jest ok ... i nie ma się czego czepiać w końcu ile masz ... 240 Nm chyba więc nie ma co oczekiwać, że będziesz miał też niewiadomo jakie przyspieszenie w Twoim wypadku liczy sie to, ze równo ciągnie od dołu do góry a masz do dyspozycji 7000 obr wiec jak Ci za słabo na 4 to zjedź do 2 i rura

masz racje w 100% Brt, na 2 biegu wychodzi jakieś 3,8-3,9s a to już w miarę ok :)

zrobiło się ciut cieplej, zmierzyłem:
0-100 - 7,7s
0-160 - 18,1s
80-120 na 5 biegu - 9,7s

co Wy na to?? źle/dobrze?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Paź 27, 2010 13:48   

Markzo napisał/a:
0-160 - 18,1s

hmmm ja 0-150 mam w okolicach 17 s
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 03, 2010 11:24   

no i ZS oficjalnie stał się autkiem "klubowym" :)



ktoś kiedyś pytał o zaciski:

_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 03, 2010 15:48   

Markzo, Oponki sobie zmień bo te przednie to zimówki już nazwać nie można :mrgreen: :razz: Zimowe slicksy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 14:24   

MG jest już u mnie chwilę, czas na jakieś wrażenia i opinie ;)

spalanie:
-moja jazda, bez szaleństw:
7-7,5l/100km
-jazda dynamiczna (nie po mieście)
do 9l/100km
-od świateł do świateł z gazem w podłodze:
no limit :)

wady:
-widoczność do tyłu,
-zwrotność,
-kiepskie audio w serii,
-brak napędu 4x4,

ZS narazie sprawuje się całkiem dobrze, żadnych awarii czy nieprzyjemności. Spalanie jak widać również oki. Auto do miasta stworzone nie jest ;) ciężko jest z widocznością do tyłu, bo dupki nie widać a do tego jeszcze skrzydło zasłania, ze zwrotnością jest do kitu, promień skrętu jak ciężarówka :D do tego z parkowaniem trzeba uważać, żeby nie pocharatać felg i ospojlerowania. Przy takich warunkach jak za oknem bardzo brakuje napędu 4x4 lub chociaż szpery. I to chyba koniec narzekania ;) Auto ciągnie równo przez cały zakres prędkości obrotowej silnika, VIS delikatnie daje o sobie znać przy 3tyś i 4 tyś obr/min. Miło, że założyli tutaj hamulce 282mm a nie jak np w coupe 262mm, czuć wyraźną poprawę, autko hamuje całkiem przyzwoicie, do tego abs nie włącza się w denerwująco-częsty sposób ;) Wg mnie całkiem sensownie dobrano przełożenia skrzyni biegów, są one generalnie dość długie, jednak w granicach rozsądku -> przy 100km/h na 5 biegu mamy ~2,5tys obr/min, więc spalanie w trasie jest przyjemnie niskie. Obawiałem się, że ta locha (2.5V6) nad przednią osią sprawi, że auto będzie ryło przodem jak 75tka. Jestem jednak mile zaskoczony, ponieważ podsterowność nie jest jakaś dramatyczna, a zawieszenie świetnie spisuje się na naszych drogach, jest na prawde dobrze zestrojone. Pewnie duże znaczenie ma tutaj masa auta, bo jest ono blisko 400kg lżejsze od wspomnianej 75tki. Należę do osób dość "chuderlawych" z wyglądu, dlatego idealnie mieszcze się w kubełki, bardzo fajnie spisują się nie tylko ostrych winklach, całkiem wygodnie da się podrózowac na dłuższych dystansach, jednak troche większym osobom będzie chyba ciut ciężko się w nie zapakować ;)

Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA. Przejechałem ok 4tyś km jak do tej pory i niezgodzę się ani trochę z tymi słowami. Miałem przyjemność jeździć 400, ZS to kompletnie inny samochód. Zupełnie inaczej się prowadzi, jeździ, skręca i przyśpiesza. To dwa zupełnie różne światy.

pozdrawiam ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 14:44   

Właśnie szkoda że szpery nie ma. Ta buda niestety ma to do siebie że strasznie ciężko parkować tyłem.
Oby dalej się sprawował bez zarzutu :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 18:42   

greg-si napisał/a:
Ta buda niestety ma to do siebie że strasznie ciężko parkować tyłem.
Nie prawda :nie: Są fajne, duże lusterka dzięki którym, parkowanie tyłem nie stwarza problemu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 18:54   

ale co w tych lusterkach widać? Nic bo przekłamują i nie wiadomo ile zostało jeszcze tyłka. Oczywiście mówię o htb. W poprzednim samochodzie tyłem potrafiłem się ustawić w odległości kilku centymetrów a tym to pół metra i wraz jest dobrze.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 19:06   

nic do tyłu nie widze, do zadek jest wysoki, skrzydło też nie pomoga, w coupe było lepiej ;) tam też były lusterka jak w jelczu i elegancko było widać ;) zainwestuje w partronik niedlugo, bo narazie auta nie używam na codzień i nie ejst jakoś niezbędny ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 19:14   

Markzo napisał/a:

spalanie:
-moja jazda, bez szaleństw:
7-7,5l/100km


hmm ale to w mieście czy poza? ile jechałeś 70-80 :)

Markzo napisał/a:

-jazda dynamiczna (nie po mieście)
do 9l/100km


co znaczy dynamiczna bo straszliwie małe te spalanie :roll:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 19:47   

Markzo napisał/a:


Dopiero co na forum pisano na temat polityki R/MG, że te różnice między 25/ZR czy 45/ZS są kosmetyczne i w zasadzie nie wiele zmieniają, nie to co np AR GTA.


Widzę, ze odnosisz się do mojej wypowiedzi więc dla tych którzy nie czytali stosowny fragment odnośnie różnic...

"Co i tak wypada blado jak dupa eskimosa przy M serii od BMW, modelach S/RS od Audi, czy nawet GTA od AR"

Akurat AR GTA wymieniłem na końcu z dopiskiem "nawet" bo w porównaniu do dwóch pierwszych czyli M serii od BMW i Audi RS to Alfa szału nie robi ale w porównaniu do ZS już tak. Porównaj sobie M seria, RS i GTA z wersjami dla zwykłych kowalskich i co widzisz? Chyba jednak "trochę" większe różnice niż między 400, a ZS...
Można sobie jeszcze porównać :
ZR vs S3 i 147 GTA,
ZS vs M3 i S4, 156 GTA
ZT vs RS6 i M5
... wiadomo, że MG nie jest żadną konkurencja dla tych aut zupełnie nie ta klasa ale można sobie z samej ciekawości zobaczyć na różnice...

Gwoli ścisłości nie chce wywoływać kolejnej dyskusji ale nie lubię jak ktoś wyrywa fragment z kontekstu i się do niego odnosi, a nie do całości...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:17   

Porównaj ceny każdego z tych aut :) ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie ;) a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca :) ciekawe ile w tym prawdy ;)

Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp :) dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:25   

Markzo napisał/a:

Dobryziomie:
ja sie poruszam po błażowej i rzeszowie głownie, między tymi miastami (o ile błazowa to miasto w pelknym tego slowa znaczeniu) jazda do 100km/h bez szalenstw, gwaltownych przyspieszen itp :) dynamiczna? no po prostu dynamiczna, ciezko mi to jakos opisac ;)


nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało :) to są wyniki z kompa czy z tankowania?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:27   

Markzo napisał/a:
Porównaj ceny każdego z tych aut :) ///M, S/RS czy AMG to auta typowo sportowe i do sportu przygotowane przy użyciu najnowszych zdobyczy techniki. Dlatego kosztują tyle ile kosztują, jednak nie można powiedzieć, że zmiany w zs czy zr w stosunku do 400 czy 45 są kosmetyczne, bo są to zupełnie różne auta, przejedź się 400 i zs, czy 200/25 i zr, mysle ze szybko zrozumiesz o czym mowie ;)

Napisałem przecież, że nie ta klasa. W poprzednim temacie nie chodziło o cenę, a o różnice między Roverem, a MG i o "tradycje" i "założenie" marki, których chińczycy nie kontynuują. Pisałem o tym, że dla mnie MG od dawna to nic innego jak lekko poprawiony rover bo co to ma być za "tradycja" jeśli MG można było kupić z 1.4 albo z dieslem? No sorry ale GTA nie kupisz z takimi silnikami...


Cytat:
a porownac np zs'a do 147 GTA na jakims wymagajacym torze mozna by sprobowac, bo podobno 147 GTA nie skręca :) ciekawe ile w tym prawdy ;)

Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje :P


Co do spalania mój klekot przy dynamicznej jeździe cykl mieszany też łyknie pod 7 litrów xD
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:30   

dobryziom napisał/a:
nawet jeśli preferujesz styl typu POM to i tak mało to są wyniki z kompa czy z tankowania?

nie wiem jak inne, ale moj zs kompa nie posiada, wyniki z tankowania, liczone co pareset km ;)

Pływak napisał/a:
Coś więcej na ten temat? Bo Elvis podobno też żyje

nie pamietam programu motoryzacyjnego, ale ze 2-3 lata tem (chyba) oglądałem test tego auta i wg prowadzacych auto jeździło gdzie chciało pląc gume i nie skręcając :D podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:55   

Markzo napisał/a:
podobnie było w Top Gear jednak ich nalezy traktować z przymrużeniem oka ;)


W top gear testowali dwie wersje zwykła 147 GTA, która testował Clarkson i faktycznie po wyłączeniu kontroli trakcji przedni napę sobie nie radził i wykręciła czas gorszy od Golfa r32 i Focusa ST mimo wszystko zgadnijcie co wybrali ;) Była też druga wersja od autodelty 328km nadal FWD i Stig wykręcił nią lepszy czas niż subaru impreza STI. Nie wiem czy Stig testował ZS na torze sam bym był ciekawy wyniku...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 21:05   

Autodelta to taki tuner jak np: AMG? tylko wiesz, Klakson to Klakson, on i jego testy to show ;) kierowca z niego raczej nornalny ;) a wybrał Alfe, zresztą ja bym zrobił to samo ;) Wiem, że stig jeździł SVRem i ZT260, ale czy zs? trzeba poszukac na yt, moze sa jakieś odcinki...

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=QJ__T1FE7GE zr105 i test hamonnda z dosc ciekawym zakonczeniem :D zs;a chyba nie stestowali :(
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 03, 2011 21:20   

Taki jak AMG to nie bo nie jest tunerem fabrycznym ale dość poważnie modyfikują Alfy (nota bene firma z UK) Mają też w ofercie wersje GTA 400 konną ale to już chyba tylko jako ciekawostka :rotfl: Szukałem właśnie na YT i jedyne co znalazłem to test ZR ale bez okrążenia w wykonaniu stiga... up dokładnie to...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nastepca R75
menior Offtopic 1 Nie Paź 24, 2010 14:33
zuber84cool
Brak nowych postów Nowy model MG7. Następca poprzedniej wersji (znany jak R 75)
Gość Offtopic 30 Pią Lut 18, 2011 10:35
maciej
Brak nowych postów Najlepszego Markzo
Ciufa Offtopic 28 Czw Sty 19, 2012 12:29
Lukasz_Konin
Brak nowych postów Podziękowania dla Jugola i Markzo...
Hrabia Offtopic 0 Nie Sie 04, 2013 00:05
Hrabia
Brak nowych postów Życzonka urodzinowe dla Markzo ;-)
TIGER Offtopic 30 Wto Sty 18, 2011 21:06
Dydo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink