Forum Klubu ROVERki.pl :: [Prawo pracy] Umowa-zlecenie, a bezsensowne zwolnienie... -
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Prawo pracy] Umowa-zlecenie, a bezsensowne zwolnienie... -
Autor Wiadomość
Mada_ 




Dołączyła: 11 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 22:40   [Prawo pracy] Umowa-zlecenie, a bezsensowne zwolnienie... -

Witam.
Niestety ostatnio spotkały mnie dość niemiłe sytuacje... i chciałabym się poradzić, tak więc:

W moim mieście niedawno otwarli nową galerie handlową. W tejże galerii znalazłam pracę jako sprzedawca. Oczywiście już na rozmowie kwalif. zostałam poinformowana, że to będzie umowa-zlecenie z okazji takiej, że jestem studentką i takie bla bla bla standardowe wciskanie kitu.
Oczywiście jak wiadomo ogólnie na rynku pracy ciężko jest znaleźć cokolwiek więc jako 'biedna' studentka poszłam na takie coś mając w głowie taką myśl, że w zasadzie takiej umowy nie powinni mi oferować a bardziej umowę o pracę, ale nigdy nie zagłębiałam się w przepisy i kodeksy więc zostawiłam to tak jak było ciesząc się, że w ogóle się jakakolwiek praca znalazła. Pracowałam sobie spokojnie przez 1,5 miesiąca w atmosferze idealnego spokoju, zadowolenia, z bardzo fajnym zgranym zespołem i po raz pierwszy z bardzo miłym szefostwem... gdy nagle pewnego wieczoru zadzwoniła do mnie kierowniczka sklepu z niemiłą wiadomością, że niestety kończą ze mną współpracę. Był to dla mnie niesamowity szok ponieważ nie popełniłam żadnego błędu w pracy, na pytanie 'dlaczego?' odpowiedzi od kierowniczki nie uzyskałam. Postanowiłam zadzwonić do szefowej (jako, że główną siedzibę firmy ma 80 km od mojego miasta nie mogłam z nią porozmawiać osobiście) i zapytałam o powód, uzyskałam odpowiedź bardzo sprzeczną z rzeczywistością. Dowiedziałam się też, że szefowa będzie za parę dni w sklepie, w którym pracowałam i dopiero wtedy będę mogła z nią porozmawiać 'w cztery oczy'.