Forum Klubu ROVERki.pl :: [r400] alufelgi MG ROVER 17" pomoc, virtual tuning
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sro Paź 20, 2010 21:25
[r400] alufelgi MG ROVER 17" pomoc, virtual tuning
Autor Wiadomość
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Sro Lis 03, 2010 13:08   

Według mnie wzór felg słabo będzie pasował do Roverka (do 200 było by jeszcze OK, ale Ty masz 400), co więcej nie wyglądają mi one na zbyt proste. Jedna jak widać na fotce ma ciężarki na 25% obwodu ;) Jeśli jesteś zainteresowany ich zakupem to tylko odbiór osobisty i sprawdzenie na wyważarce.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 03, 2010 13:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pdasiek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 263
Skąd: Kielce

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 03, 2010 13:48   

z tych ostatnich felg już zrezygnowałem. teraz znalazłem oryginalne MG ROVER, takie jak na początku wątku pokazywałem na oponkach 205/45/17. i do tych felg i opon mam pytanie czy będą ok przy seryjnym zawiasie
 
 
 
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 03, 2010 14:05   

Wydaje mi się, że 205/45/17 będzie sporo za dużo, 195/45/16 to zamiennik ori opon, takie mam u siebie i chętnie odsprzedam, bo niestety przy feldze 7,5" szerokiej komfortu nie ma żadnego. Przy ET 35 nic nie trze ;)
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Sro Lis 03, 2010 15:14   

Zamiennik to raczej 195/50/R16 ;)

Strona klubowa podaje następujące parametry kół dla R45, a to bliźniacze konstrukcje:
5.5Jx14 (stal i alu) -> 185/65/R14
6.0jx15 (stal i alu) -> 195/55/R15
6.5Jx16 (alu) -> 205/45/R16, 205/50/R16
7Jx17 (alu) -> 205/45/R17

zatem 205/45/R17 powinny pasować o czym już była mowa w tym wątku :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 03, 2010 15:32   

pisane było nie raz i nie dwa na forum, 205/40/17 lub 205/45/17 i ma grać :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 20:55   

moim zdaniem bedzie lipnie wygladac 17" na serii

[ Dodano: Czw Lis 04, 2010 20:55 ]
markzo miał w swoim R200 właśnie takie 17" na serii i wyglądało nie najlepiej :P
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 21:04   

czemu niby wyglądało nienajlepiej? widziałeś moje auto na żywo?? fajne jest zglebić auto, tylko dobrze by było, jakby potem jeździło w miare okej, a nie skakało jak ping-pong po drodze, a do coupety nie ma takiego wyboru zawiasów jak do rf'a, masz 5klockó na gwint gaz'a to proszę bardzo, zdecydowanie wole serie niż jamexy.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 23:52   

mialeś taki temat założony i parę osób się też wypowiadało, że dziwnie.

Ogólnie jak mówisz, na żywo nie widziałem ale w twoim ex brakowało by mi do szczęścia tylko gleby :)

I powiem Ci tak: wsadź sobie lewarek pod swoje auto i dźwignij je o ok 3cm to zobaczysz jak "bosko" będzie wyglądał ZS na tych 17" :mrgreen: i kolega w swoim R400 będzie właśnie miał taki efekt

nie wiem czy widziales w serii R200/25 na 17" z ZR?

Jestem pewien, że będzie lipnie to wyglądac na serii no chyba, że Ci by się podobał ZS twój dzwignięty na lewarku 3cm : )
 
 
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 10:14   

Dziwnym jest fakt, że zalecane są zarówno 205/45/16 jak i opony o tym samym profilu i szerokości tlyko że o cal większe jak dla mnie coś tu nie tak...
Polecam pierwszą z brzegu stronkę z kalkulatorem zamienników http://www.opony.net/narz...nniki-opon.html
ori alu jest 15 z oponą 185/55, z zamienników wychodzi coś takiego:
145/80R14 +3.1 mm 587.6 mm
155/65R15 -2.0 mm 582.5 mm
165/70R14 +2.1 mm 586.6 mm
175/50R16 -3.1 mm 581.4 mm
175/65R14 -1.4 mm 583.1 mm
185/55R15 0.0 mm 584.5 mm
185/70R13 +4.7 mm 589.2 mm
195/40R17 +3.3 mm 587.8 mm
195/45R16 -2.6 mm 581.9 mm
195/60R14 +5.1 mm 589.6 mm
205/50R15 +1.5 mm 586 mm
215/35R17 -2.2 mm 582.3 mm
225/35R17 +4.8 mm 589.3 mm
225/40R16 +1.9 mm 586.4 mm
więc albo producent popełnił gafę wpisując nie ten profil albo auta z felgą 17" miały specjalnie dostosowane liczniki i zawieszenie pod takie właśnie koło.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 13:00   

memphisto napisał/a:
mialeś taki temat założony i parę osób się też wypowiadało, że dziwnie.

Ogólnie jak mówisz, na żywo nie widziałem ale w twoim ex brakowało by mi do szczęścia tylko gleby

I powiem Ci tak: wsadź sobie lewarek pod swoje auto i dźwignij je o ok 3cm to zobaczysz jak "bosko" będzie wyglądał ZS na tych 17" i kolega w swoim R400 będzie właśnie miał taki efekt

nie wiem czy widziales w serii R200/25 na 17" z ZR?

Jestem pewien, że będzie lipnie to wyglądac na serii no chyba, że Ci by się podobał ZS twój dzwignięty na lewarku 3cm : )


to Ci odpowiadam, jak wyżej --> moje auta mają jeździć, szybko i pewnie :) więc ma być prządny zawias, si? no to weź kup to coupety cos porządnego, w rozsądnej kasie ;) poszukaj, guzik znajdziesz ;) a co do Zs'a to porównanie zupełnie nietrafione, poniważ ZS ma chociażby dołożone progi i dokładke przedniego zderzaka, co go optycznie obniża :)

[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 13:00 ]
i tak, widziałem 25 na seryjnym zawiasie dokłądnie na tych felgach :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pią Lis 05, 2010 13:08   

Cytat:
więc albo producent popełnił gafę wpisując nie ten profil albo auta z felgą 17" miały specjalnie dostosowane liczniki i zawieszenie pod takie właśnie koło


Niekoniecznie, być może chodziło jedynie o efekt wizualny lepszego wypełnienia nadkola, pewnie nie bez znaczenia jest też fakt, że opony 205/45/R17 zakładano fabrycznie do aut o sztywniejszym zawieszeniu.

Licznik w większości aut i tak zazwyczaj wskazuje prędkość większą niż rzeczywista. Ja u siebie mam opony 195/60/R15 (średnica podobna jak dla wyżej wspomnianego koła) i wciąż licznik wskazuje więcej niż wynika to z pomiaru GPS.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 13:10   

licznik w każdym aucie zawyża, tam ma być niestety...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pią Lis 05, 2010 13:17   

Markzo, chciałem tylko zwrócić uwagę, aby nie głosić mitów typu "nie zakładaj wyższych opon bo Ci licznik będzie przekłamywał". Zazwyczaj po takiej zmianie licznik przekłamuje mniej niż na zalecanym ogumieniu, a jedynym rozsądnym dla mnie powodem aby nie zakładać kół o większej średnicy jest to, że coś może obcierać czy to przy pełnym skręcie, czy też przy max obciążeniu.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 13:41   

Masz 100% racji, w coupe po zalozeniu 205/40/17 przekłamania licznika zmalały do 1-2km/h wg GPS :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 14:00   

Markzo napisał/a:

to Ci odpowiadam, jak wyżej --> moje auta mają jeździć, szybko i pewnie :) więc ma być prządny zawias, si? no to weź kup to coupety cos porządnego, w rozsądnej kasie ;) poszukaj, guzik znajdziesz ;)


nie no kupisz żółte Koni plus sprężynki Vogtlanda, H&R albo X-power :)

pdasiek jak chcesz mam na sprzedaż porządne felgi szprychowe

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=58354
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 15:23   

kupie, tylko za ile? :D spreżyny ok 800 a amorki pewnie z 1,5 do 2k ztcp ;) a kupować np jamexy tylko po to, zeby auto zglebic to sie mija z celem ;) BTW nie działają Ci fotki w tym ogłsozeniu Dobryziomie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 15:25   

Markzo napisał/a:
i tak, widziałem 25 na seryjnym zawiasie dokłądnie na tych felgach :)


i podobało Ci się ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 16:46   

wyglądała normalnie, a jak miała wyglądać? ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
pdasiek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 263
Skąd: Kielce

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 17:20   

no to teraz nie wiem... najlepiej by było znaleźć teraz jakąś 400-setke na seryjnym zawiasie z tymi kołami.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 05, 2010 17:53   

pdasiek napisał/a:
no to teraz nie wiem... najlepiej by było znaleźć teraz jakąś 400-setke na seryjnym zawiasie z tymi kołami.


pdasiek, masz rację :)

Markzo napisał/a:
wyglądała normalnie, a jak miała wyglądać? ;)


skoro R25 na serii na 17" z ZR wygląda normalnie to nie mamy więc już o czym dyskutować :mrgreen: wycofuję się w rozmowy :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning wizualny"
piter34 Tuning wizualny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:08
piter34
Brak nowych postów [R400] Alufelgi ATS CUP 15"
michu027 Tuning wizualny 8 Pon Paź 08, 2012 09:31
dobryziom
Brak nowych postów [R25] Alufelgi od MG 17"
Krzysi3k Tuning wizualny 2 Nie Kwi 19, 2009 08:57
Krzysi3k
Brak nowych postów R 214 - alufelgi 15" ET 35, 33 czy bedzie ocierac?
tomirek Tuning wizualny 26 Sob Lut 27, 2010 12:26
tomirek
Brak nowych postów MG ZR tuning wizualny pomoc ;)
moras Tuning wizualny 1 Pon Lip 19, 2021 10:11
MMlodyMMechanik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink