Według mnie wzór felg słabo będzie pasował do Roverka (do 200 było by jeszcze OK, ale Ty masz 400), co więcej nie wyglądają mi one na zbyt proste. Jedna jak widać na fotce ma ciężarki na 25% obwodu Jeśli jesteś zainteresowany ich zakupem to tylko odbiór osobisty i sprawdzenie na wyważarce.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 03, 2010 13:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
z tych ostatnich felg już zrezygnowałem. teraz znalazłem oryginalne MG ROVER, takie jak na początku wątku pokazywałem na oponkach 205/45/17. i do tych felg i opon mam pytanie czy będą ok przy seryjnym zawiasie
Wydaje mi się, że 205/45/17 będzie sporo za dużo, 195/45/16 to zamiennik ori opon, takie mam u siebie i chętnie odsprzedam, bo niestety przy feldze 7,5" szerokiej komfortu nie ma żadnego. Przy ET 35 nic nie trze
czemu niby wyglądało nienajlepiej? widziałeś moje auto na żywo?? fajne jest zglebić auto, tylko dobrze by było, jakby potem jeździło w miare okej, a nie skakało jak ping-pong po drodze, a do coupety nie ma takiego wyboru zawiasów jak do rf'a, masz 5klockó na gwint gaz'a to proszę bardzo, zdecydowanie wole serie niż jamexy.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
mialeś taki temat założony i parę osób się też wypowiadało, że dziwnie.
Ogólnie jak mówisz, na żywo nie widziałem ale w twoim ex brakowało by mi do szczęścia tylko gleby
I powiem Ci tak: wsadź sobie lewarek pod swoje auto i dźwignij je o ok 3cm to zobaczysz jak "bosko" będzie wyglądał ZS na tych 17" i kolega w swoim R400 będzie właśnie miał taki efekt
nie wiem czy widziales w serii R200/25 na 17" z ZR?
Jestem pewien, że będzie lipnie to wyglądac na serii no chyba, że Ci by się podobał ZS twój dzwignięty na lewarku 3cm : )
Dziwnym jest fakt, że zalecane są zarówno 205/45/16 jak i opony o tym samym profilu i szerokości tlyko że o cal większe jak dla mnie coś tu nie tak...
Polecam pierwszą z brzegu stronkę z kalkulatorem zamienników http://www.opony.net/narz...nniki-opon.html
ori alu jest 15 z oponą 185/55, z zamienników wychodzi coś takiego:
145/80R14 +3.1 mm 587.6 mm
155/65R15 -2.0 mm 582.5 mm
165/70R14 +2.1 mm 586.6 mm
175/50R16 -3.1 mm 581.4 mm
175/65R14 -1.4 mm 583.1 mm
185/55R15 0.0 mm 584.5 mm
185/70R13 +4.7 mm 589.2 mm
195/40R17 +3.3 mm 587.8 mm
195/45R16 -2.6 mm 581.9 mm
195/60R14 +5.1 mm 589.6 mm
205/50R15 +1.5 mm 586 mm
215/35R17 -2.2 mm 582.3 mm
225/35R17 +4.8 mm 589.3 mm
225/40R16 +1.9 mm 586.4 mm
więc albo producent popełnił gafę wpisując nie ten profil albo auta z felgą 17" miały specjalnie dostosowane liczniki i zawieszenie pod takie właśnie koło.
mialeś taki temat założony i parę osób się też wypowiadało, że dziwnie.
Ogólnie jak mówisz, na żywo nie widziałem ale w twoim ex brakowało by mi do szczęścia tylko gleby
I powiem Ci tak: wsadź sobie lewarek pod swoje auto i dźwignij je o ok 3cm to zobaczysz jak "bosko" będzie wyglądał ZS na tych 17" i kolega w swoim R400 będzie właśnie miał taki efekt
nie wiem czy widziales w serii R200/25 na 17" z ZR?
Jestem pewien, że będzie lipnie to wyglądac na serii no chyba, że Ci by się podobał ZS twój dzwignięty na lewarku 3cm : )
to Ci odpowiadam, jak wyżej --> moje auta mają jeździć, szybko i pewnie więc ma być prządny zawias, si? no to weź kup to coupety cos porządnego, w rozsądnej kasie poszukaj, guzik znajdziesz a co do Zs'a to porównanie zupełnie nietrafione, poniważ ZS ma chociażby dołożone progi i dokładke przedniego zderzaka, co go optycznie obniża
[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 13:00 ]
i tak, widziałem 25 na seryjnym zawiasie dokłądnie na tych felgach
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
więc albo producent popełnił gafę wpisując nie ten profil albo auta z felgą 17" miały specjalnie dostosowane liczniki i zawieszenie pod takie właśnie koło
Niekoniecznie, być może chodziło jedynie o efekt wizualny lepszego wypełnienia nadkola, pewnie nie bez znaczenia jest też fakt, że opony 205/45/R17 zakładano fabrycznie do aut o sztywniejszym zawieszeniu.
Licznik w większości aut i tak zazwyczaj wskazuje prędkość większą niż rzeczywista. Ja u siebie mam opony 195/60/R15 (średnica podobna jak dla wyżej wspomnianego koła) i wciąż licznik wskazuje więcej niż wynika to z pomiaru GPS.
Markzo, chciałem tylko zwrócić uwagę, aby nie głosić mitów typu "nie zakładaj wyższych opon bo Ci licznik będzie przekłamywał". Zazwyczaj po takiej zmianie licznik przekłamuje mniej niż na zalecanym ogumieniu, a jedynym rozsądnym dla mnie powodem aby nie zakładać kół o większej średnicy jest to, że coś może obcierać czy to przy pełnym skręcie, czy też przy max obciążeniu.
to Ci odpowiadam, jak wyżej --> moje auta mają jeździć, szybko i pewnie więc ma być prządny zawias, si? no to weź kup to coupety cos porządnego, w rozsądnej kasie poszukaj, guzik znajdziesz
nie no kupisz żółte Koni plus sprężynki Vogtlanda, H&R albo X-power
pdasiek jak chcesz mam na sprzedaż porządne felgi szprychowe
kupie, tylko za ile? spreżyny ok 800 a amorki pewnie z 1,5 do 2k ztcp a kupować np jamexy tylko po to, zeby auto zglebic to sie mija z celem BTW nie działają Ci fotki w tym ogłsozeniu Dobryziomie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum