Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wysprzęglik BRITPART - warto?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Udostepnij na Facebook [R75] Wysprzęglik BRITPART - warto?
Autor Wiadomość
xdracox 



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań




Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:32   [R75] Wysprzęglik BRITPART - warto?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 22:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦







Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:43   

xdracox napisał/a:
dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Wysprzegliki produkuje tylko AP Drivline. LUK, Sachs, itp. tylko je brandują.

http://forum.roverki.eu/v...p=461446#461446
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
 
 
 
xdracox 



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań




Wysłany: Pon Lis 08, 2010 16:12   dzieki, apples

czyli kupując np. tego BRITPART'a http://allegro.pl/land-ro...1281120768.html de facto kupuje AP?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Pon Lis 08, 2010 16:18   

xdracox napisał/a:
czyli kupując np. tego BRITPART'a http://allegro.pl/land-ro...1281120768.html de facto kupuje AP?
Tak powinno być.

Jak będziesz miał go w ręku to zobacz co jest napisane w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Powinno być wybite AP. :wink: Chyba że coś się ostatnio zmieniło bo do niedawna wszystkie miały wybite AP. Daj znać co było napisane. :wink:
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
 
 
 
xdracox 



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań




Wysłany: Czw Lis 11, 2010 01:44   

pytałem w kilku miejscach - te aktualne BRITPART'y nie mają żadnych oznaczeń, ani producenta ani daty, stąd chyba jednak nie ma co ryzykować ;)
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1061
Skąd: Poznań

Rover 25


Wysłany: Czw Lis 11, 2010 03:57   

xdracox, wystarczyło popatrzeć na inne aukcje użytkownika i sprzedaje również inny wysprzęglik i tam jest jasno opisane że producent AP no i 100zł drożej
http://allegro.pl/land-ro...1283545108.html
 
 
 
xdracox 



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Poznań




Wysłany: Czw Lis 11, 2010 10:06   azer,

moje pytanie nie dotyczylo tego czy jest AP, bo widziałem że jest - pytałem czy BRITPART jest OK - a ze nie wiadomo co to jest tak naprawde jest, to ryzykować nie bede ;)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Sob Lis 13, 2010 09:50   

xdracox napisał/a:
pytałem czy BRITPART jest OK - a ze nie wiadomo co to jest tak naprawde jest, to ryzykować nie bede
Osobiście wolałbym kupić części tej firmy http://www.bearmach.com/ Mam u siebie świece żarowe i są OK.
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
 
 
 
szemet33 



Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Warszawa




Wysłany: Wto Mar 08, 2011 12:04   

niestety i mnie dopadł ten problem także czy ktoś montował już ten wysprzęglik BRITPART i wypowie się na temat jegojakości ??
_________________
Ciekawy Roverek
 
 
Pawel84 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 168
Skąd: Busko Zdrój

Rover 75


Wysłany: Wto Mar 08, 2011 13:13   

Wymieniałem sprzęgło 23 grudnia 2010. Wysprzęglik Britpart sprzęgło National. Mechanik stwierdził że ten wysprzęglik britpart troszkę bardziej delikatny od ap który miałem wcześniej.
Na razie zrobiłem przeszło 7tys od wymiany i jest ok. Wrażenia takie same jak na ap który był wcześniej.
 
 
Tomi
[Usunięty]







Wysłany: Czw Paź 27, 2011 22:00   

apples napisał/a:
xdracox napisał/a:
dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Wysprzegliki produkuje tylko AP Drivline. LUK, Sachs, itp. tylko je brandują.

http://forum.roverki.eu/v...p=461446#461446


Dziwne, bo wygląda inaczej niż LUK.

[ Dodano: Czw Paź 27, 2011 22:00 ]
Ja odradzam te wysprzęgliki. Wziąłem na próbę 4 sztuki i 3 wróciły na reklamację. Wylały.
 
 
Pieta 




Pomógł: 71 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1002
Skąd: Gdańsk

Rover 75


Wysłany: Pią Paź 28, 2011 08:44   

Wymieniałem wysprzęlik BRITPART od TD4 dokładnie 2 lata temu. Jeżdżę do tej pory bezproblemowo. Zrobione na nim lekko ponad 50tys
Był na nim wybity znak AP
 
 
Tomi
[Usunięty]







Wysłany: Pią Paź 28, 2011 22:22   

Od tamtego czasu się trochę zmieniło...
 
 
arkady 




Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 98
Skąd: Toruń




Wysłany: Sob Paź 29, 2011 10:10   

ja kupilem fure pod koniec lutego tego roku sprzedajacy wymienil wysprzeglik koniec stycznia na britpart wszystko bylo oki az pod koniec czerwca zaczol mi plyn uciekac pozniej zaczelo lozysko huczec wymianilem na AP i teraz jest oki pompa byla regenerowana wiec nie siadzie. wysprzeglik zakreklamowalem i po 2tyg dostalem nowke sztuke
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 225 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 3899
Skąd: Czempiń/Poznań





Wysłany: Sob Paź 29, 2011 19:38   

ja wymieniałem w kwietniu na Britpart i był na nim napis AP jeździ do dziś bez ubytków płynu
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG
 
 
 
Tomi
[Usunięty]







Wysłany: Sob Paź 29, 2011 21:09   

sknerko napisał/a:
ja wymieniałem w kwietniu na Britpart i był na nim napis AP jeździ do dziś bez ubytków płynu


To widocznie trafiłeś ze starszych partii. Ja wziąłem 4 sztuki, gdy z mojego pewnego źródła wysłcho. 3 sztuki wróciły na reklamację bo wylały. Od tamtej pory tego nie tykam. Podobnie jest z podporami wału, czy łożyskami kół do Freelendera m-ki Britpart, które wytrzymują od 5 do 10 tyś. km. Mają oczywiście kilka ciekawych rzeczy w swojej ofercie... ale mają też sporo najtańszej chińszczyzny... Dlatego z Britpartem radzę być ostrożny.
 
 
Grzesiek_MN 




Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 9




Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 09:39   Odświeżenie tematu wysprzęglika

Witam Forumowiczów i Klubowiczów,

Chciałbym odświeżyć temat ponieważ w moim R75 po naciśnięciu pedału sprzęgła został on w podłodze, a przyczyną okazał się wysprzęglik (a nie jak sądziłem pompka sprzęgła). Po wyjęciu go okazało się, że rozpadł się na 2 kawałki, sytuacja jest o tyle dziwna, że był wymieniony 2,5 roku temu i przejechał raptem 50k km (był to nowy LUK, wymieniony bo pompka sprzęgła się zapowietrzała cały czas).
Mam pytanie do tych którzy kupili Britpart, AP czy LUK - jak długo jeździcie na nich bezawaryjnie? Nie chcę wydawać 700zł na LUKa, jeżeli i tak wytrzyma tyle co 3 razy tańszy Britpart. Dodatkowo zauważyłem, że AP mają taką czerwoną "przegródkę" w przeciwieństwie do pozostałych.
Jedni mówią, że cena to jakość, inni, że na zamiennikach jeździ się bez problemów...
Dodatkowo mechanicy zachęcają mnie do kupna sprzęgła, ale kolega odradza całkowicie bo nie występują problemy ze ślizganiem i takie tam (tylko czasem 1 i R gorzej wchodzą).

Będę wdzięczy za poradę, bo wydaje mi się, że non-stop będę w niego wkładał pieniądze i dłużej będzie u mechaników niż u mnie...
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 225 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 3899
Skąd: Czempiń/Poznań





Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 10:32   

Mam zamontowany Britpart z Freelandera działa zrobione kilkanaście tyś km, przy czym i tak to jest AP bo na obudowie napis był AP.
Jeżeli mechaniki mówią ze sprzęgło długo nie pociągnie to lepiej wymienić tarczę bo potem znowu kosmos robota z rozbieraniem. U siebie dałem regenerować tarcze sprzęgła i na razie działa jak każda inna.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5685
Skąd: Gdynia/Malbork

Rover 75


Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 10:56   

Grzesiek_MN napisał/a:
Nie chcę wydawać 700zł na LUKa, jeżeli i tak wytrzyma tyle co 3 razy tańszy Britpart
To kup oryginał AP za 380zł od kolegi AAND http://allegro.pl/rover-7...2598785144.html :wink:
Grzesiek_MN napisał/a:
Dodatkowo zauważyłem, że AP mają taką czerwoną "przegródkę" w przeciwieństwie do pozostałych.
To jest tylko plastykowa zaślepka którą ściągasz przy montażu.
Grzesiek_MN napisał/a:
Dodatkowo mechanicy zachęcają mnie do kupna sprzęgła, ale kolega odradza całkowicie bo nie występują problemy ze ślizganiem i takie tam (tylko czasem 1 i R gorzej wchodzą).
Ja był dołożył 440zł i wsadził to http://allegro.pl/land-ro...2636951719.html albo kupił oryginał za około 500zł też od kolegi AAND.
_________________
Workshop Manual → http://forum.roverki.eu/v...p=493181#493181 Części zamienne R75 → http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
 
 
 
SyntaX 




Pomógł: 76 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1773
Skąd: Łódź

Land Rover Freelander


Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 11:02   

Ja na komplecie wysprzeglik i pompka (Freelander TD4 2002r) latam już 3,5 roku na nim i nic się nie dzieje.
Podstawa to dobrze zamontować i nie wolno ścisnąć pompki podczas montażu co robi większość osób bo dojście słabe.
U mnie bierze idealnie w połowie skoku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 75/MG ZT] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Pon Sty 24, 2011 19:44
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75] wysprzęglik
emilek900 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lis 25, 2013 15:49
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Wysprzęglik
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Maj 05, 2013 23:11
apples
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
denirok Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lut 22, 2011 09:15
Boncky
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
Rowan Rover serii 75, MG ZT 10 Nie Paź 21, 2007 19:03
przemo285



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink