jestem na kilku forach LR Freelander zalogowany i w freelach wysprzęglik nie psuje się tak często jak w Roverach. Kupiłem auto z wysprzęglikiem po wymianie oryginalnym z napisami Rover (czyli pewnie AP) było to 3 lata temu i poprzedni właściciel zrobił nim ok 10kkm a ja 30kkm i padł założyłem AP/Britpart od Freela i zobaczę na razie mam ok 15kkm na nim zrobione.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 15:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Apples ja wiem co pisze, a wycięte z kontekstu zdania wystarczająco dużo w TV widzimy, ale obojętnie co napiszę wszechwiedzący Apples Rave teoretyk zawsze swoje powie. Pozdrawiam z mojej strony koniec
_________________ Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez MaReK Czw Wrz 20, 2012 14:39, w całości zmieniany 2 razy
Podepne się tutaj, żeby nie śmiecić. Kupiłem w poniedziałek zestaw sprzęgło, docisk, wysprzęglik LUKa na alledrogo (ten za 999pln). Dzisiaj mechanik dzwoni i mówi, że nie wysprzęgla się do końca, jakby wysprzęglik miał za mały skok. Czy to prawda? Rowerek mój to 2.0 cdt.
obstawiam to.
Jak ostatnio swoją pompkę po regeneracji montowałem to nie wiedzieć czemu ale nie chciało się cholerstwo odpowietrzyć i prawie godzinę walczyłem zanim się udało. Mechanik pewnie z "automatu" do tego podszedł i teraz tak jest.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam ponownie,
Jestem już parę kilometrów po wymianie, spostrzeżenia dla tych, którzy chcieliby zakupić wysprzęglik (naklejka Bermach, ale oznaczenia na części AP) i sprzęgło (AP) od Freelandera:
- pedał sprzęgła chodzi dużo lżej (prawie jak w nowych samochodach typu Mazda 6 albo Hyundai i30 - roczniki 2011)
- wysprzęglenie jest prawie przy samej "górze" (lub jak kto woli początku wciskania pedału) ale można się przyzwyczaić (nie ma historii z brakiem przyspieszenia po zmianie biegów i jakiegoś szarpania, a mechanicy twierdzą, że tak po prostu jest - z tego co słyszałem podobnie w niektórych Passatach i innych samochodach, niekoniecznie jako oznaka zbliżającej się awarii)
Teraz spokojnie czekam na wymianę koła dwumasowego, ale mam nadzieję, że to jeszcze daleka droga przed moim Roverkiem
Kolega Pieta, kupił wysprzęglik AP dostarczony przez britpart ( był w britpartowym pudle ) kiedyś właśnie z firmy britpart udało mi się dostać te same wysprzęgliki w pudłach LUK - Oznaczenie na naklejce brtipartowej z G(genuine) na końcu, bez G jest produkt Britpart - ich autorski czyli jakieś chiny które raczej są kiepskie, co również zależy co się kupuje.
podobnie jest z dostawcą Bearmach, jeżeli ma być AP to jest, naklejka dostawcy raczej nie ma znaczenia. Bearmach za to pod oryginalnym numerem katalogowym ma oryginały, a z R(replacement) na końcu swoje linie.
Allmakes - PR2 raczej oryginały
Co do wysprzęglika Britpart to ogólnie nie jest zły, były problemy gdzieś koło roku temu ale jak widzę to się polepszyły i nie ma reklamacji, wysprzęglik britpart jest również sprzedawany jako LUCAS albo odwrotnie, na allegro ostatnio pokazały się jeszcze tańsze wysprzęgliki, nie wiem jak sie sprawują nie miałem z nimi stycznośći
Bearmach jako swój produkt niby tańszej linii oferuje Borg and Beck, który jest identyczny z britpartowym... tylko troszkę droższy bo kosztuje koło 10 zł taniej niż AP pewnie dlatego nie jest za popularny.
Jak już wyżej było napisane, Borg and Beck( od czasu jak go Firstline kupił od AP ) QH od czasu jak został kupiony przez Klariusa, SRL to identyczne produkty, różnią się tylko nadrukiem na docisku/tarczy no i różnią się ceną. Na przykład S-Part twierdzi że Borg and Beck to pierwszy montaż, tak, tylko że był do gdzieś 2000 roku, później już nie było AP Borg and Beck, tylko AP, a Borg and Beck(Firstline) jest tłuczony w indiach i sprzedawany drożej niż inne produkty o tej jakości.
Wysłany: Sro Lis 20, 2013 15:04 [R75] Wysprzeglik który kupic
witam,prosze o konkretna odpowiedz ktory wysprzeglik najlepiej kupic zeby wszystko pasowało bez przeszkód oczywiscie bez przesadnych cen np.za 700zł.Pisałem do kolegi AAnd z allegro i proponuje mi ten
http://allegro.pl/mg-zt-d...3662890068.html
ma ktos z nim doswiadczenia czy warto czy moze lepiej np.ten
http://allegro.pl/land-ro...3650567627.html
LUK kosztuje 380zł ale podobno rurki trzeba doginac a boje sie ze mechanik moze cos uszkodzic przy tym wyginaniu.
Moj Rover 75 to silnik 2.0CDT z 2003r
pozdrawiam
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Lis 20, 2013 15:09
Nic nie trzeba odginać Jeśli coś, to można rurki założyć od starego...
Tak czy tak, to założyć oryginał, nie jakieś inne jeszcze podróby, bo mimo, że oryginał jest gówniany, to te tańsze to jeszcze większe gówno, gdyby wysprzęglik był na łapie, to można by wymieniać raz na rok za te 250zł i by było w porządku, ale niestety tu trzeba zrzucić skrzynie, więc to jest duży problem... Lepiej nie ryzykować... Bo zaoszczędzi sie teraz, a potem wyjdą dużo większe koszta...
[ Dodano: Pią Lis 22, 2013 14:32 ]
dostałem własnie ten wysprzeglik za 380zl ,ale nigdzie nie ma oznaczen AP czy LUK jest tylko na tej plastikowej obudowie BRU-0375 BC/SKF FR K06S i na tych plasikowych koncówkach RP601A
To jest ten orginał LUK czy nie?
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 18:55 [R75] Wysprzeglik który kupic
No własnie powielam pytanie poprzednika,bo cos mi sie wydaje ze nas w konia robia z tymi wysprzeglikami, kupiłem za 380zł niby LUK a moze ten za 230zł to dokładnie ten sam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum