Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Przepływomierz.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sro Gru 01, 2010 08:02
[R620] Przepływomierz.
Autor Wiadomość
maly310 



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 01:18   [R620] Przepływomierz.
Typ: SLDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam panowie,niedawno kupilem 620 diesel'a i wydawalo mi sie,ze nie jezdzi tak,jak powinien jezdzic diesel.Sterownik turbiny jest uszkodzony,ale auto nie jest w takim stanie,zeby pakowac w niego kase,wiec odkrecilem na maksa turbine,zaslepilem recyrkulacje spalin i wymontowalem katalizator,wiec jest calkowity przelot.Jest lepiej,ale jezdzilem innymi diesel'ami i zawsze dosyc wczesnie wciska w fotel,a u mnie dopiero jak wcisne w deche i chwile poczekam,to sie zbiera,ale wciaz bez szalu...Ale do rzeczy,dzisiaj odpialem kostke z przeplywomierza(na postoju,nie jezdzilem) i nie ma roznicy w pracy silnika,a chyba byc powinna...Czy moze mi ktos powiedziec,czy przeplywomierz jest uszkodzony,jezeli jest taki objaw?Bo przeplywomierz musze kupic na e-bay,poniewaz jestem w irlandii polnocnej i nie mam opcji sprawdzenia tego,ktory ewentualnie kupie...
Ostatnio zmieniony przez thef Sro Gru 01, 2010 08:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 01, 2010 01:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 01, 2010 07:21   

Bozia Cię pokarała bo piszesz tematy nie w tym miejscu co trzeba... i sportowego auta nie będzie!

Do każdego modelu jest odpowiedni dział na forum a ty nawet strony nie przewinąłeś. WSTYD.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 01, 2010 08:04   

maly310, bycie nowym nie zwalnia od czytania i pisania tam, gdzie należy.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 08:31   

Witam
Ten typ tak ma.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 08:42   

Nie wyczujesz na postoju różnicy spowodowanej odpięciem przepływomierza, może poza tym, że nie usłyszysz pracy zaworu EGR (u Ciebie i tak nie ważne, bo go zaślepiłeś). Podczas jazdy wyczuć możesz tylko jeśli przepływomierz był uszkodzony, ale nawet wtedy jest to wątpliwe w tym modelu, bo tu przepływomierz steruje w zasadzie tylko zaworem EGR i nie ma wpływu na pracę silnika podczas jazdy. Zresztą, wnioski są banalne, skoro po zdjęciu wtyczki nic w dynamice się nie zmienia, to przepływomierz jest OK. Należy tylko pamiętać, że odpięcie tego czujnika powoduje nieznaczne zwiększenie spalania.
 
 
maly310 



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Radom



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 00:50   

Witam,nie znam sie na komputerach,ani forach i na niczym,co jest z tym zwiazane,wiec i tak nie wiem gdzie mam pisac,wiec pisze po raz kolejny tutaj.Maciej jeden-chyba Twoj typ tak ma,nie pisz glupot czlowieku.A teraz do tych,ktorzy maja pojecie o Rover'ach-Panowie i Pani(pozdrawiam Monike),dzisiaj jezdzilem z odpieta kostka od przeplywki i jest znaczna roznica,nie ma szarpania po zmianie biegu,turbo tak,jakby wczesniej wstawalo i ogolnie jest lepiej.Zamowilem przeplywke i mam nadzieje,ze po zmianie bedzie jeszcze lepiej.W 2007 mialem 620i,bylo wszystko git,w 2008 mialem 620si i tez bylo git,a jak mi sie zachcialo diesel'a,to mam psikusy :lol: Lubie te samochody,dlatego mam juz trzeci,a ze czasy sie zmienily,to mam diesel'a :mad: W przyszlym roku mam nadzieje pojechac do Anglii po turbo benzyne,ale zeby byl jako drugi samochod w domu,bo szkoda cos takiego ujezdzac na codzien.Jak juz bede blizej realizacji planu,to zglosze sie po wskazowki,na co zwracac uwage przy kupnie turbo benzyny.Ale to musi chodzic,200 kucy,240 niutonow i szpera,cos pieknego...Przy okazji,jest ktos wsrod Was z Polnocnej Irlandii?

[ Dodano: Pią Gru 03, 2010 00:50 ]
alexi, Stary,jak bede chcial miec sportowy samochod,to zakupie Alfe V6,a nie Rover'a i to jeszcze diesel'a.Ja tylko chce,zeby to jezdzilo tak,jak mu fabryka przykazala,nie wymagam,zeby fruwal...
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 01:15   

I dobrze, że tu piszesz :smile: .

U góry na belce masz 'użytkownicy' - może uda Ci się kogoś z Płn. Irlandii znaleźć.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Przepływomierz powietrza
decostal Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Cze 13, 2009 21:36
decostal
Brak nowych postów [R620] Przepływomierz - gdzie on jest??
sammer21 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Lis 24, 2008 17:00
thef
Brak nowych postów [R620] Gdzie jest przepływomierz
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Sie 13, 2010 07:41
Konix
Brak nowych postów [R620] Spadek mocy czy to przepływomierz
pitt Rover serii 600, Honda Accord 7 Pon Sty 10, 2011 22:43
rami1000
Brak nowych postów [R620] PRZEPŁYWOMIERZ, IMPULSATOR, CZUJNIK TEMP.
Galli Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Maj 21, 2010 13:22
zimek-1985



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink