Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] Tylne zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R827] Tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
Piecia26186 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 32
Skąd: Ostróda



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 20:38   [R827] Tylne zawieszenie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: wszystkie

Witam czy ma ktoś może schemat tylnego zawieszenia? Bardzo byłbym wdzięczny
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 16, 2011 20:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:42   

Wiesz co to jest plik Supercd2.iso ? Tam masz wszelkie serwisówki do R800, około 1000stron w pdf (wszystko po angielsku).

Poniżej wklejam zdjęcia z serwisówki "Workshop mk2"
 
 
 
Piecia26186 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 32
Skąd: Ostróda



Wysłany: Pon Sty 17, 2011 14:28   

Dzięki ci bardzo kiedyś próbowałem ściągnąć Supercd2.iso ale nie chciało się ściągnąć miałem problemy dzięki jeszcze raz i pozdrawiam
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 19:12   

na stronie rimmerbros.co.uk też jest trochę schematów, i odrazu ceny/dostępność części.

W tylnym zawieszeniu musiałem jedynie wymieniać amortyzatory na standardowe (bez nivo) i twardsze sprężyny.
Workshop i Haynes jest bardzo pomocny, ale czasami każą zadużo części demontować, np do wymiany amortyzatorów nie trzeba wcale wyjmować z piast czujników ABS które są praktycznie wprasowane.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 22:36   

Blue, przecież w R800 nigdy nie montowano zawieszenia NIVO ani nic innego o podobnej zasadzie działania.
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 23:10   

Ok, z tego co czytam Nivomat przejmuję również rolę sprężyn. Czyli te w roverach to 'self-levelers' , tylko poziomują samochód. W każdym razie nie idzie tego normalnie kupić :wink:
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sro Sty 19, 2011 23:00   

Ale zawieszenie NIVO to zawieszenie hydropneumatyczne. Do poprawnej pracy potrzebna jest pompa hydrauliczna, może do tego służyć pompa wspomagania, ale nie kojarzę takich rozwiań w serii 800. Oczywiście zrozumiałym jest, że do tego amortyzatory powinny mieć podpięcie do instalacji hydraulicznej i do tego jakąś aparaturę sterującą.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] Tylne tarcze hamulcowe speedmax
blue827 Rover serii 800 2 Nie Wrz 13, 2009 08:54
blue827
Brak nowych postów [R827] Przednie zawieszenie.
łączniki stabilizatora, tuleje stalowwo gumowe
bd Rover serii 800 25 Wto Mar 29, 2011 19:33
kaczors18
Brak nowych postów [R827] Klimatyzacja R827
soprano Rover serii 800 31 Nie Lip 18, 2010 10:54
soprano
Brak nowych postów [R827] S4 w 827 Si
[R827Si92]
bd Rover serii 800 20 Wto Maj 29, 2007 11:41
maciej
Brak nowych postów [R827] LPG..za i przeciw..
LPG..założyc czy nie ?..oto jest pytanie !
lestat192 Rover serii 800 9 Sob Sty 30, 2010 16:06
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink