Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
Autor Wiadomość
damtom85 



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 21
Skąd: ze Świata



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:10   [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

witam.

czy ktoś mógł by mi napisać jak wygląda instalacja przewodów paliwowych z baku do filtra paliwa oraz ile pompek tam jest. Zaczęło mi gdzieś cieknąć paliwo dość szybko gdy silnik chodzi.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:23   

zobacz pod tylni zdeżak mi leciało z weżyka opaska spadła

lub w okolicach akumulatora zobacz weżyki czy są całe ,plame na ziemi zostawiasz?
 
 
damtom85 



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 21
Skąd: ze Świata



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:28   

plamą bym tego nie nazwał bardziej jezioro. leje się ciurkiem pod silnikiem od strony skrzyni
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:34   

Od zbiornika idzie przewód do pompki paliwa zawieszonej na skrzymce akumulatora, dalej do filtra. Powrotne paliwo idzie do chłodnicy paliwa (na zdjęciu powyżej) i dalej do zbiornika.
Ostatnio zmieniony przez Pieta Nie Sty 02, 2011 13:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:38   

mozliwe ze weżyk ci sie przetarł pod filtrem paliwa o tą blacze od mocowania filtra miałem tak kiedys , a nadole filtra paliwa masz te pokretło do spuszczania syfu i wody moze odkreciło ci sie

 
 
damtom85 



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 21
Skąd: ze Świata



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:39   

a sa tam jakieś łączniki albo coś koło silnika na czym mogło by lać
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:40   

są,wyciągni aku, obudowe i masz wszystko nawierzchu
 
 
damtom85 



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 21
Skąd: ze Świata



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 13:51   

jeszcze jedno pytanie rurki są tam gumowe i w razie pękniętej rurki "sztukować ją"???
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 14:18   

są gumowe i plastikowe,obstawiam ze ktorys gumowy sie przetar lub opaska spadła,wymienisz odcinkami te wężyki gumowe :wink:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Sty 02, 2011 17:06   

damtom85 napisał/a:
czy ktoś mógł by mi napisać jak wygląda instalacja przewodów paliwowych z baku do filtra paliwa oraz ile pompek tam jest. Zaczęło mi gdzieś cieknąć paliwo dość szybko gdy silnik chodzi.
Najczęstsza przyczyna http://forum.roverki.eu/v...p=429044#429044 i http://forum.roverki.eu/v...p=559131#559131
 
 
kiernos1 



Dołączył: 07 Sie 2014
Posty: 3



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 13:44   

Witam potrzebuje pomocy. Nie moge odpalic samochodu. Wczoraj wracając z pracy zaparkowałem elegancko wszystko było ok zero jakichkolwiek problemów a dzis wsiadam próbuje odpalic a tu nic , kreci kreci i nic. Pierwsze podejrzenie pompa paliwa, poszperałem na forum znalazłem jak wykrecic sprawdziłem czy działa słychać ja normalnie zero paprochów itp dolałem paliwa na pół baku zeby miec pewnosc ze jest bo stoi lekko na wzniesieniu w lewą strone. włożyłem i dalej nic macie jakieś pomysly? Może da sie cos samemu zrobic sprawdzic bo mieszkam w Holandii a tu serwisy kosztuja niemało tak wiec moze ma ktos jakis pomysł przyczyny i da sie wiare tanim kosztem zrobic z góry dziekuje za Pomoc pozdrawiam Kacper
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 13:48   

a pompa przy akumulatorze?
_________________
75 Red Edition
 
 
lasper 



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 10



Wysłany: Czw Gru 10, 2015 20:34   problem z odpaleniem

Witam wszystkich
mam problem z odpaleniem 75 cdt jak temperatura spadnie poniżej zera
wymieniłem swiece zarowe przekaźnik świec akumulator a on nadal ma
problem z odpaleniem przyjdzie temperatura powyżej 5 stopni na plus
odpala bez problemu , dla wiadomości jak podgrzeje suszarką pomiędzy filtrem paliwa a pompą tą koło aku to odpali ?? ??

o co mu chodzi HELP :( :(
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 10, 2015 21:33   

moze Ci się parafina wydziela z paliwa, moze masz uwalony filtr paliwa. kiedy zmieniałes?
_________________
75 Red Edition
 
 
lasper 



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 10



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 21:16   nie odpala

Witam ponownie :) nie wiem czy longer86 swój post skierował do mnie ale co do parafiny to niema, rozbierałem pompe w baku i sprawdzałem na krótko działa w baku ropa czysciutka. Sprawdzałem filtr paliwa czysty, odpiołem węzyki za filterem i właczyłem zapłon paliwo leci 1,5 litra nabija 20 do 30 sekund sprawdziłem wtryski na przelew zdjęcia poniżej. Grzałem suszarką pomiędzy filtrem a pompą a dokładnie żona
to robiła bo ja byłem w pracy i odpalił, a na drugi dzień już w tym miejscu nie pomogło
i osobiście grzałem na pierwszy wtrysk około 2 min i też odpalił, jak jest temp powyżej
5 stopni w plusie nie ma problemu dopiero jak spadnie i po odstanej nocy chcesz odpalic jest problem im większy minus tym gorzej. Aha rozbierałem ten mały zaworek zwrotny paliwa i próbowałem oczyścic jak on ma dokładnie reagowac chodzi mi o to w którą strone ma puszczac a w którą blokowac (z czarnej w białą strone czy odwrotnie )

Pozdrawiam wszystkich :) :):)
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 21:47   

lasper, a masz kompa z inpa?
Może grzejesz czujnik walka i dlatego odpala
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
lasper 



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 10



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 19:50   nie odpala

witam
czujnik wałka rozrządu mam nowy bo latem mialem problem jak sie zagrzał to nie chciał odpalac ,musiałem go wykrecac i studzic potem wkrecic i szybko odpalic zeby nie pociagnał ciepła od silnika.czujnik wału głownego tez mam nowy. Przy mrozie jak chce odpalic to czasem chwyci i słychac jak juz startnie samodzielnie ale potem go wyłączy
to jest góra trzy ctery obroty wału. Inpy nie mam bo mam w kompie viste i cos szwankuje mam bmw scanner tylko pojawiają sie błedy których nie rozumie.mam scany z programu moge przeslac na email ( tu nie wiem jak wrzucic na strone :P )
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 13, 2015 22:57   

Tez mam viste, inpa działa, to nie wymowka ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
lasper 



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 10



Wysłany: Wto Gru 29, 2015 21:17   

zalapał program ale dalej nie umie wywala jakis błąd :)
z innej beczki jak długo wytrzymuje pompa wody ?? ?
przy obrotach 1600 do 2000 słychac szszszszszszszszsz i powyzej znika jest to możliwe ze łożysko na pompie padło ?? ????

[ Dodano: Wto Gru 29, 2015 21:17 ]
ha znalazłem szszszszszszszsz rolka napinacza paska (łożysko)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [V6 układ paliwa] Rozmiary oringów Układ paliwa 2,5 V6 pilne
SyntaX Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sie 12, 2016 10:26
adam_26
Brak nowych postów [R75] Chłodnica paliwa powracającego do baku
jarekb Rover serii 75, MG ZT 19 Pon Mar 29, 2010 21:50
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa (wewnętrzna w baku)
Zrubo Rover serii 75, MG ZT 22 Wto Sie 16, 2016 14:45
zbygru
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa w baku - zamiennik
Pieta Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Kwi 28, 2011 20:22
darek69
Brak nowych postów [R75] Jak wymienić pompe paliwa tą w baku ...
domellooo Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 23, 2010 15:21
domellooo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink