Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Przyszła odwilż, problemy z uruchomieniem silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Przyszła odwilż, problemy z uruchomieniem silnika
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:06   [R400] Przyszła odwilż, problemy z uruchomieniem silnika
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

witam
przyszła odwilż i pojawiły się problemy z uruchomieniem, rano jak zimny odpala bez zarzutu, po zrobieniu 20km i postoju 7 godzin na dworze nie chce odpalić, trzeba go masakrycznie długo kręcić, szkoda rozrusznika :sad:
świece sprawdzone, prąd do świec dochodzi, nowy przekaźnik świec żarowych, przeczyszczone wszystkie możliwe wtyczki pod maską, nowa gruszka paliwa, samo paliwo też jest ok, błędów w pamięci komputera brak
jak były mrozy to palił od strzała, problem pojawił się teraz jak jest odwilż :/
chyba wszystko sprawdziłem co tylko można było
zaznaczam że mam diesla, żeby mi ktoś czasem nie pisał, że mam wymienić przewody zapłonowe :wink:
jakieś pomysły?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:08   

A czujnik temp paliwa w pompie :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:09   

Remi55 napisał/a:
A czujnik temp paliwa w pompie :?:

nie wiem, nie wyskoczył by wtedy błąd tego czujnika?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:19   

szoso420, hmm no w sumie racja ze powinien być błąd :neutral:

Kurcze ciężko cokolwiek stwierdzić u ciebie bo wiem ze już wszystko przepatrzyłeś oraz ustawiłeś :neutral:

Chyba żeby z pompa było coś nie tak :sad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:23   

Remi55 napisał/a:
Chyba żeby z pompa było coś nie tak :sad:

oby nie :/
dziwi mnie to że rano jest ok jak go odpalam w blaszaku a później jak na dworze stoi to już lipa :???:
szkoda że żaden błąd nie wyskakuje, wtedy wiedział bym co robić dalej
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:32   

szoso420, http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=35&t=361681 może to coś pomoże
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:40   

dziwne .... po 7h stania to już jest przecież zimny :roll: .... niebardzo mam pomysł co mu może być ... skoro kostki poczyściłeś ... a tą od czujnika wału też ?? sprawdź cz czujnik temperatury do komputera prawidłowo działa jeszcze .... nic innego nie przychodzi mi do głowy :/ :hmm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 14:43   

Brt napisał/a:
a tą od czujnika wału też ??

ooo tej nie, ale auto jeździ bez zarzutu i się zbiera na drodze
Brt napisał/a:
sprawdź cz czujnik temperatury do komputera prawidłowo działa jeszcze

jak go sprawdzić?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 15:11   

wypnij wtyczkę i zmierz czy ma jakąś rezystancje ... powinna się ona zmieniać w zależnosci od temp. silnika. A czujnik może strzelać focha przy odpalaniu a auto później jak już odpali będzie jeździło normalnie ... różnie bywa z tymi czujnikami .... zajrzyj też do wiązki od pompy wtryskowej ... może ubytki w izolacji przewodów jak jest wilgotno powodują takie "cyrki".
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 15:20   

odłączałem czujnik temperatury jak chodził silnik i żadnej reakcji a chyba powinna być jakaś reakcja?
jedynie lampka od świec świeciła długo i zgasła dopiero jak silnik odpalił
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 15:37   

szoso420, Bo czujnik temp reguluje czas grzania świec.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:06   

czyli to nie to .... to ja nie mam pojęcia o co kaman .... :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:11   

na odłączonym czujniku, po podgrzaniu świec odpalił od strzała, albo ja źle mierze rezystancję albo faktycznie pokazuje 0,00 :shock:
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 16:34   

często w tych modelach wygrzewał się środkowy kabelek w czujniku.
Obadaj to :)
Jak coś to wykręcić czujnik, wykąpać w benzynie i wkręcić.
U kumpla pomogło i już 2 latka śmiga.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 18:23   

jaka powinna być rezystancja tego czujnika?
w Haynes nie mogę nic znaleźć na ten temat
na odłączonym czujniku świece grzeją dłużej i odpala bez problemu więc chyba zmienię ten czujnik
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 18:32   

nie kojarzę z forum, żeby ktoś podawał rezystancję tego czujnika w odniesieniu do temperatury. Były tylko dla K-serii podawane gdzieś, ale nie wiem czy to takie same czujniki. Potestuj kilka dni i jak rzeczywiście odpięcie czujnika pomoże, to go wymień :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 19:21   

Byla na forum ile OHM ma w zależności od temp ale miałem to kiedyś na kartce zapisane :neutral:

Cos ok 56 chyba do 86 OHm od 20°C do 90°C czy jakoś tak ale w tym zakresie
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 19:32   

wtedy coś źle miernik ustawiłem, teraz mi wyszło 0,9 ohma na zimnym silniku
można chwilowo jeździć z odłączonym czujnikiem? świece nie będą grzały cały czas wtedy?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 19:44   

szoso420, Mozna jeździć tylko chyba spalanie będzie trochę większe bo będzie więcej paliwa podawane żeby silnik dogrzać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Stanislaw 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 188
Skąd: Francja

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 19:46   

Witam,ten problem z odpaleniem po 7-godzinnym postoju jest troche dziwny,nie wiem czy jest to zwiazane z wilgotnoscia powietrza bo w swoim dieselku zauwazylem ze kiedy na dworze pada niewielki deszcz,mala mzawka dostaje on jakiegos mocnego kopa,szybciej sie zbiera,jest szybszy,bardziejdynamiczny.Taki zryw w czasie wiekszej wilgotnosci powietrza mial takze moj poprzedni diesel,VW T4 2.5 l.Zauwazylem to wielokrotnie,nie wiem czy wzrastalo przy tym zuzycie paliwa,wniosek ze powinienem jezdzic tylko w deszczu.Mysle ze ta usterka z zaplonem ma inne przyczyny niz wilgotnosc powietrza.Stawialbym na doplyw paliwa do pompy i wtryskow.Pozdrawiam
_________________
Stanislaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Problem z uruchomieniem silnika
wk56 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sty 19, 2008 23:04
wk56
Brak nowych postów [R45] Problemy z uruchomieniem
piterek1812 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Lip 06, 2011 21:52
piterek1812
Brak nowych postów [R400] Brak ssania oraz problemy z obrotami silnika
Robsajson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Gru 27, 2011 23:37
Robsajson
Brak nowych postów [R45] Problem z uruchomieniem silnika
zeglarz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Sty 29, 2008 22:10
Brt
Brak nowych postów [R45] Problem z uruchomieniem silnika.
ostry1317 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Lut 10, 2016 13:07
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink