No dokładnie, same plusy takiego IC, będę szukał i patrzył. Dam znać i może wszyscy będziemy poprawiać fabrykę
Tylko pamiętaj o jednym zbyt duży IC powiekszy turbodziure... IC dobiera sie na podstawie pojemnosci oraz doładowania... do tego długość przewodów ma również wymierne znaczenie.
[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 20:30 ]
hvil napisał/a:
Mi przy palowaniu ciagle zrywa rurki dolotu czy to z przepustniczy czy z ic:D i tak pomyslalem zebym zmienic ic jak juz i tak rozbieralem kila razy przod.
zmień cybanty na szerokie opaski... miałem to samo po zastosowaniu szerszych problem znikł...
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:14
Krzysi3k, ale nie znalazlem dedykowanego do tej wersji silnika, a samemu troche srednio mi sie chce to wszystko ciac spawac dostosowywac, jak zobaczylem jak zawily jest dolot w 1.8 T. Jakbym namierzył jakiś gotowy KIT to czemu nie.
Na razie fabryczne opaski na coraz wieksze zmieniam ale nico to daje. po prostu nie mozna butowac na maxa doladowanie:P
Jaki IC najlepszy będzie? Podobno najlepiej szukać jak największego i z jak najmniejszą objętością. Im większa pojemność IC tym podobno większy turbo lag, a do tego mi nie spieszno
dobryziom, spokojnie Nie wrzuce takiego jak firq
Aaa widzisz, bo autosubiekcją to jest wyższa szkoła jazdy Zwykły człowiek tego nie ogarnie Słowotwórstwo inaczej
A co do IC to znalazłem pare pasujących kształtem, ale niepasujących rozmiarem
Za małe skubańce, 2x dłuższe żeby były to by było spoko
Np:
Citroen Jumper 295x203x65
Alfa 155 2.5TD 295x202x62
Fiat Bravo 1.9 294x200x62 (pic)
Krzysi3k, życzę powodzenia w szukaniu odpowiedniego IC i czekamy na fotorelację z montażu nowego IC.
Przy okazji zapytam masz może jakieś filmiki jak "lata" twój R z tymi 135 koniami?. Wklej linka jak masz jakieś filmiki. A jak nie to może coś nagrasz przy okazji co ?.
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
michu1123, dzięki
A się wkurze to kupie normalny 550x240x65, bo nie znajdę chyba dobrego z wlotem i wylotem po jednej stronie...
Ten 600x300x76 będzie za duży, poza tym 900 PLN prawie...
[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 23:25 ]
Od Jumpera, ten który ma dwa wloty po jednej stronie ma pojemność 3932cm3, natomiast ten od Mondeo MK3 ma 3835cm3, czyli ledwie 100cm3 mniej. Z tym, że od Mondeo jest grubszy sporo... Zna ktoś oryginalny wymiar Roverowskiego?
Krzysi3k, tak na szybo znalezione w sieci na angielskim forum mg-rover.org
nie wiem czy to już widziałeś ale po zdjęciach może to dać na prawdę dużo do myślenia, nawet można śmiało powiedzieć iż to gotowy przepis na IC w naszych R/MG
camaro17, dzięki, ale widziałem te wszystkie turotiale. Ja mam zupełnie inną koncepcję, bo nie zamierzam puszczać 5 metrów rur, bo zamiast pomóc zaszkodzę... Ma być jak najkrótsza droga
ja chyba bym myslal w kirunku jak w pierwszym linku kolega z wloch ziobobby, czyli zeby wzmocnienie zostalo bo pozniej to nawet zima straszna sie robi bo w zaspe przywalisz i nie wiadomo jak to zderzak zniesie jesli sie wytnie wzmocnienie nawet czesciowo.
chociaz u mnie w najbliszych miesiacach ic nie ruszam a pozniej nie wiem ale na angielskim widzialem ze wiekszosc w 45 wycinalo kawal wzmocnienia ja bede wolal zostawic cale (moze troche podciac ale tylko w koniecznosci)
Chyba zdecyduje się na taki z Jumpera: http://allegro.pl/fiat-du...1402518543.html Do takiej mocy raczej będzie ok Bo nie mogę nic lepszego znaleźć z wlotem i wylotem po jednej stronie. Jak większe to 600x300x76, to taki bydlak za duży jest
Krzysi3k, jeśli chcesz zamontować tego IC od Jumpera to musisz wziąć pod uwagę w którą stronę są skierowany wlot i wylot. Jak zamontujesz tak IC że wlot/wylot będziesz miał po prawej (patrząc od przodu na auto) to będziesz musiał wyżej podnieść IC aby kolanko węża nie wystawało spod zderzaka. Natomiast jak IC odwrócisz tzn. wlot /wylot po lewej stronie (patrząc od przodu na auto) - jest to strona gdzie trudniej poprowadzić rury bądź węże. Z lewej strony przeszkadza alternator bardzo wysoko uniesiony jak masz klimę. Zresztą sam wiesz jak wygląda pod maską po lewej stronie silnika.
_________________ Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
Remi55, KOLEGAmichu1123, dobrze pisze bo zobacz jak w tym ic od ducato jampera boxera jest wyprowadzone orurowanie nie tak jak ty dales na foto bo jedyny jaki taki znalalem to ten za ponad 800zl a to jak mowi krzysiek za duzo za ic
trzeba szukac takiego jak dales na foto w dobrej cenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum