Forum Klubu ROVERki.pl :: [SDi/iDT] Jaki IC będzie najlepszy?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[SDi/iDT] Jaki IC będzie najlepszy?
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:30   

Krzysi3k napisał/a:
No dokładnie, same plusy takiego IC, będę szukał i patrzył. Dam znać i może wszyscy będziemy poprawiać fabrykę :P


Tylko pamiętaj o jednym zbyt duży IC powiekszy turbodziure... IC dobiera sie na podstawie pojemnosci oraz doładowania... do tego długość przewodów ma również wymierne znaczenie.

[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 20:30 ]
hvil napisał/a:

Mi przy palowaniu ciagle zrywa rurki dolotu czy to z przepustniczy czy z ic:D i tak pomyslalem zebym zmienic ic jak juz i tak rozbieralem kila razy przod.


zmień cybanty na szerokie opaski... miałem to samo po zastosowaniu szerszych problem znikł...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:14   

Krzysi3k, ale nie znalazlem dedykowanego do tej wersji silnika, a samemu troche srednio mi sie chce to wszystko ciac spawac dostosowywac, jak zobaczylem jak zawily jest dolot w 1.8 T. Jakbym namierzył jakiś gotowy KIT to czemu nie.

Na razie fabryczne opaski na coraz wieksze zmieniam ale nico to daje. po prostu nie mozna butowac na maxa doladowanie:P
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:19   

Krzysi3k napisał/a:
Co do odczuć się nie chce wypowiadać, bo to różnie bywa z tą autosubiekcją :P


Co to jest "autosubiekcja"? :mrgreen:

Nie zapomnij mu mocniej dmuchnąć jak wpadnie fmic :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:24   

Krzysi3k napisał/a:
Jaki IC najlepszy będzie? Podobno najlepiej szukać jak największego i z jak najmniejszą objętością. Im większa pojemność IC tym podobno większy turbo lag, a do tego mi nie spieszno

dobryziom, spokojnie ;) Nie wrzuce takiego jak firq :P
Aaa widzisz, bo autosubiekcją to jest wyższa szkoła jazdy :mrgreen: Zwykły człowiek tego nie ogarnie ;) Słowotwórstwo inaczej :P
A co do IC to znalazłem pare pasujących kształtem, ale niepasujących rozmiarem :(
Za małe skubańce, 2x dłuższe żeby były to by było spoko :P
Np:
Citroen Jumper 295x203x65
Alfa 155 2.5TD 295x202x62
Fiat Bravo 1.9 294x200x62 (pic)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:31   

Witam
Może moje zdjęcia pomogą. Ja zamontowałem IC od Forda Mondeo MK3.
Tu jest link do relacji z montażu : http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=43284
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:37   

michu1123, wiem wszystko o Twojej przeróbce co napisałeś ;)
Tylko dla mnie trochę przymały ten IC, ja sporo przeróbek zrobiłem już.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:43   

Krzysi3k, życzę powodzenia w szukaniu odpowiedniego IC i czekamy na fotorelację z montażu nowego IC.
Przy okazji zapytam masz może jakieś filmiki jak "lata" twój R z tymi 135 koniami?. Wklej linka jak masz jakieś filmiki. A jak nie to może coś nagrasz przy okazji co ?.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 23:25   

michu1123, dzięki :)
A się wkurze to kupie normalny 550x240x65, bo nie znajdę chyba dobrego z wlotem i wylotem po jednej stronie...
Ten 600x300x76 będzie za duży, poza tym 900 PLN prawie...

[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 23:25 ]
Od Jumpera, ten który ma dwa wloty po jednej stronie ma pojemność 3932cm3, natomiast ten od Mondeo MK3 ma 3835cm3, czyli ledwie 100cm3 mniej. Z tym, że od Mondeo jest grubszy sporo... Zna ktoś oryginalny wymiar Roverowskiego?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 03:07   

Krzysi3k napisał/a:
Zna ktoś oryginalny wymiar Roverowskiego?


Trzeba pomierzyć mój drugi leży w piwnicy wymontowany ale niestety w Polsce :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 14:59   

Krzysi3k, tak na szybo znalezione w sieci na angielskim forum mg-rover.org
nie wiem czy to już widziałeś ale po zdjęciach może to dać na prawdę dużo do myślenia, nawet można śmiało powiedzieć iż to gotowy przepis na IC w naszych R/MG

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=252397

http://roverdiesel.co.uk/...-200-25-zr.html

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=349054

http://themgclub.org/showthread.php?t=246826
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 15:16   

camaro17, dzięki, ale widziałem te wszystkie turotiale. Ja mam zupełnie inną koncepcję, bo nie zamierzam puszczać 5 metrów rur, bo zamiast pomóc zaszkodzę... Ma być jak najkrótsza droga :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 15:19   

ja chyba bym myslal w kirunku jak w pierwszym linku kolega z wloch ziobobby, czyli zeby wzmocnienie zostalo bo pozniej to nawet zima straszna sie robi bo w zaspe przywalisz i nie wiadomo jak to zderzak zniesie jesli sie wytnie wzmocnienie nawet czesciowo.
chociaz u mnie w najbliszych miesiacach ic nie ruszam a pozniej nie wiem ale na angielskim widzialem ze wiekszosc w 45 wycinalo kawal wzmocnienia ja bede wolal zostawic cale (moze troche podciac ale tylko w koniecznosci)
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 17:25   

Chyba zdecyduje się na taki z Jumpera: http://allegro.pl/fiat-du...1402518543.html Do takiej mocy raczej będzie ok :) Bo nie mogę nic lepszego znaleźć z wlotem i wylotem po jednej stronie. Jak większe to 600x300x76, to taki bydlak za duży jest ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 18:06   

Krzysi3k, Za duży od tego Boxera to on nie jest jak kartka A4 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 21:24   

Krzysi3k, jeśli chcesz zamontować tego IC od Jumpera to musisz wziąć pod uwagę w którą stronę są skierowany wlot i wylot. Jak zamontujesz tak IC że wlot/wylot będziesz miał po prawej (patrząc od przodu na auto) to będziesz musiał wyżej podnieść IC aby kolanko węża nie wystawało spod zderzaka. Natomiast jak IC odwrócisz tzn. wlot /wylot po lewej stronie (patrząc od przodu na auto) - jest to strona gdzie trudniej poprowadzić rury bądź węże. Z lewej strony przeszkadza alternator bardzo wysoko uniesiony jak masz klimę. Zresztą sam wiesz jak wygląda pod maską po lewej stronie silnika.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 21:29   

michu1123 napisał/a:
Zresztą sam wiesz jak wygląda pod maską po lewej stronie silnika


Ale tam nic nie będzie ciągnięte :wink:

Ma to wyglądać tak:


Fajnie porównanie:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:06   

Remi55, KOLEGAmichu1123, dobrze pisze bo zobacz jak w tym ic od ducato jampera boxera jest wyprowadzone orurowanie nie tak jak ty dales na foto bo jedyny jaki taki znalalem to ten za ponad 800zl a to jak mowi krzysiek za duzo za ic
trzeba szukac takiego jak dales na foto w dobrej cenie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 23:10   

Można za 100 funtów ściągnąć taki sam 600x300x76, tylko że on trochę duży jest.
Poza tym w grę dalej wchodzi połączenie dwóch, np. od Mondeo Mk3 :mrgreen:
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 23:31   

Właśnie Ci miałem pisać abyś połączył dwa wąskie IC z jednej strony kolankiem i z drugiej będą wyloty. Gdzieś kiedyś taki patent widziałem...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Wrz 16, 2016 08:50   

Witam tez zaczepiam sie o ten temacik ,musze cos wymyslec bowiem seryjny nie wyrabia przy wiekszej dmuchawce :neutral:

[ Dodano: Pią Wrz 16, 2016 08:50 ]
Tyle zostalo z mojej turbawki po przebiegu 6,5 tys na oryginalnym IC ;)









Trzeba bedzie cos wymyslec bo koleja pojdzie sie kochac :)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 1.4 16V 98r.] Jaki filtr powietrza i wydech najlepszy
mieszko911 Tuning mechaniczny 6 Pią Paź 18, 2013 19:57
MD
Brak nowych postów Graficzny przelicznik rozmiarów kół, moim zdaniem najlepszy.
Kamil79 Tuning mechaniczny 5 Czw Mar 12, 2009 17:08
Gość
Brak nowych postów Czy ten filtr K&N bedzie pasował? do [200 97 1.4SI 16V]
hawczyn Tuning mechaniczny 62 Pon Lut 02, 2009 08:53
dobryziom
Brak nowych postów Jaki stożek do 220 SDi 97r. ?
Cr0c0p Tuning mechaniczny 8 Sro Mar 31, 2010 17:38
kolin
Brak nowych postów Jaki stożek do 214Si 97r ???
china22 Tuning mechaniczny 64 Czw Gru 23, 2010 13:19
Kamillo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink